هتل های استانبول با ویو دریا

در اینجا برخی از بهترین هتل های استانبول در امتداد بسفر را برای شما آورده ایم که اقامتی با چشم انداز باورنکردنی را می توانید در این هتل های لوکس تجربه کنید. اگر تجربه اقامت در هتل هایی با ویوی دریا در استانبول را دارید برای ما بنویسید.

  • تعداد بازدید: 1124
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ آبان ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۸ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

بهترین هتل های استانبول با چشم انداز دریا

سواحل تنگه بسفر با ویلاهای گرانبها، کاخ های امپراتوری و ساختمان های دیگری با ارزش تاریخی تزیین شده است. اگر می خواهید هتلی که در آن اقامت داشته باشید با چشم انداز دریا باشد ما برخی از بهترین هتل های استانبول را در امتداد تنگه بسفر به شما معرفی می کنیم.

هتل ماندارین اورینتال بسفروس Mandarin Oriental Bosphorus, Istanbul

هتل ماندارین اورینتال بسفروس

بدون شک یکی از بهترین هتل هایی که استانبول ارائه می دهد، ماندارین اورینتال بسفروس اسنانبول، در بشیکتاش ،درست در سواحل آب های درخشان بسفر واقع شده است.اگر به دنبال چشم‌اندازهای خیره‌کننده دریا هستید، این یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در استانبول است زیرا بسیاری از اتاق‌ها مناظری تماشایی از تنگه بسفر دارند. اتاق های لوکس بسفروس با پنجره های بلند و بالکن های خصوصی آن را جذاب تر می کند. 

ماندارین اورینتال به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین هتل های آبگرم استانبول در نظر گرفته می شود و دارای سونا، حمام ترکی مجلل (حمام ترکی) و طیف گسترده ای از درمان ها است. این هتل همچنین دارای یک استخر سرپوشیده زیبا با دسترسی به باغ، جکوزی، استخر کودکان، سالن بدنسازی و رستوران ها، بارها و سالن های متعدد می باشد.

سوئیس هتل بسفروس Swissotel The Bosphorus Istanbul 

سوئیس هتل بسفروس

این سوئیت ها دقیقاً در لبه آب قرار دارند و منظره‌ای پانوراما از تنگه را از تخت شما ارائه می‌دهند. این هتل دارای 566 اتاق، سوئیت و اتاق زیر شیروانی است که بیشتر آنها مشرف به کاخ دولما باغچه و تنگه بسفر هستند. پنجره های کف تا سقف اتاق های کینگ منظره ای باشکوه از آب و پل بسفر را ارائه می دهند، همچنین می‌توانید ایاصوفیه و مساجد دیگر را نیز در دوردست ببینید.همچنین دارای یک رستوران مدرن روی پشت بام با بهترین منظره استانبول است و با اجرای شبانه دی جی، شما می توانید اقامت به یادماندنی را تجربه کنید.

Swiss Hotel دارای چهار رستوران دیگر است که غذاهای سوئیسی، ترکی و بین‌المللی سرو می‌کنند، از امکانات دیگر آن می توان به سالن ماساژ، سالن بدنسازی و استخر روی پشت بام اشاره کرد.

هتل چهار فصل استانبول Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus

هتل چهار فصل استانبول

هتل سیسنز استانبول در بسفر نیز در ساحل تنگه بسفر واقع شده است. معماری تاریخی چشمگیری دارد و هر یک از اتاق ها منحصر به فرد و مجلل تزئین شده اند. این هتل دارای پنجره‌های بزرگ قوسی از کف تا سقف مشرف به بسفر است، در حالی که سوئیت‌های بزرگتر دارای تراس‌های بزرگ با منظره دریا و چشم‌انداز پانورامای ۱۸۰ درجه از تنگه و پل بسفر هستند.

هتل Four Seasons یکی از بهترین هتل های خانوادگی در استانبول است، اسباب بازی ها، پازل ها و بازی های ویدیویی در اتاق ها و سوئیت ها ارائه می شود. علاوه بر این، اتاق بازی، باشگاه کودکان و خدمات نگهداری از کودکان در این هتل وجود دارد. همه رستوران‌ها و بارهای هتل مناظر خارق‌العاده‌ای از تنگه بسفر دارند. همچنین یک استخر روباز گرم و فوق العاده درست در کنار آب های بسفر وجود دارد، امکانات دیگر عبارتند از استخر سرپوشیده زیبا، اسپای لوکس با ارائه ماساژ، خدمات صورت و روزهای کامل اسپا، سالن، حمام، و باشگاه.

هتل شانگری استانبول Shangri-La Bosphorus, Istanbul

هتل شانگری استانبول

هتل باشکوه شانگری در چند قدمی کاخ دولما باغچه و منطقه پر جنب و جوش بشیکتاش قرار دارد، از اینجا دسترسی به مناطق دیگر استانبول بسیار آسان است. هتل باشکوه شانگری استانبول یکی از محبوب ترین هتل های استانبول با دید دریا است. تنها 15 دقیقه پیاده تا کاخ دولما باغچه فاصله دارد و اتاق‌های شیکی دارد که ظرافت عثمانی را با طراحی آسیایی ترکیب می‌کند. بیشتر 189 اتاق و سوئیت هتل دارد و دارای منظره ای زیبا از تنگه بسفر هستند.سوئیت‌ها دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند. سوئیت‌های بزرگ‌تر دارای دو تراس (یکی با چشم انداز بسفر و دیگری با منظره شهر) هستند.

Shangri-La Bosphorus به عنوان یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول دارای امکاناتی مثل حمام‌های مرمری جادار با کف گرم، تلویزیون با آینه توکار، دوش بارانی، و لوازم بهداشتی بولگاری است. این هتل امکاناتی مثل حمام سنتی و ماساژ چینی و تایلندی را نیز ارائه می دهد. مهمانان همچنین می توانند از استخر آب گرم سرپوشیده، سالن بدنسازی کاملا مجهز، جکوزی و استخر کودکان لذت ببرند.

هتل چیراغان پالاس کمپینسکی Çırağan Palace Kempinski

هتل چیراغان پالاس کمپینسکی

چیراغان پالاس کمپینسکی یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استانبول با منظره دریا و یکی دیگر از کاخ های تغییر شکل یافته عثمانی است. این هتل بسیار مجلل دارای 310 اتاق شیک است که بسیاری از آنها دارای پنجره های کف تا سقف و بالکن های مشرف به بسفر هستند. اگر می‌خواهید تجمل واقعی را تجربه کنید، سوئیت‌های Palace ایده‌آل هستند، همه آن‌ها خدمات پیشخدمت خصوصی 24 ساعته دارند.نقطه برجسته هتل، استخر بی نهایت روباز مشرف به تنگه بسفر است ، احساس خواهید کرد که در دریا شناور هستید.

مانند سایر هتل های پنج ستاره استانبول، چیراغان پالاس کمپینسکی گزینه های مختلف غذاخوری را برای مهمانان ارائه می دهد. می توانید روز خود را با یک صبحانه مجلل بوفه با منظره زیبا شروع کنید.این هتل دارای رستوران روباز Bosphorus Grill  که غذاهایی به سبک مدیترانه ای سرو می کند،می باشد و مناظر جادویی بسفر، دریای مرمره، پل بسفر و برج Maiden's Tower را ارائه می دهد. این هتل بسیاری امکانات دیگر از جمله اسپا، استخر آب گرم ،باشگاه بدنسازی و استخر سرپوشیده ارائه می دهد.این هتل با قرار گرفتن در کنار تنگه بسفر، یکی از جذاب ترین استخرهای استانبول است.

هتل سی وی کی پارک بسفروس CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul

هتل سی وی کی پارک

هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول فقط 150 متر با میدان تقسیم و چند دقیقه تا شلوغ ترین خیابان خرید استانبول یعنی خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل دارای انتخاب گسترده ای از اتاق های بزرگ، سوئیت های مجلل و حتی آپارتمان های تا چهار اتاق خواب است. بسیاری از آنها مناظر زیبایی از تنگه بسفر و شبه جزیره تاریخی را ارائه می دهند.
هتل سی وی کی پارک بسفروس استانبول مطمئنا یکی از بهترین هتل های استانبول برای خانواده ها است: اگر با بچه ها سفر می کنید یا اگر یک گروه خانوادگی بزرگ هستید، آپارتمان های چند اتاقه آن ایده آل هستند. اکثر آنها دارای منظره فوق العاده دریا، و همچنین آشپزخانه، اتاق نشیمن و اتاق غذاخوری کاملا مجهز هستند.
همچنین پنج رستوران در CVK Park Bosphorus وجود دارد که غذاهای ترکی، ژاپنی، اروپایی و بین‌المللی سرو می‌کنند. رستوران Izaka Terrace، Stella Lounge & Bar و Hezarfen S Lounge همگی دارای مناظر پانوراما از تنگه بسفر و جزایر پرنس هستند. این هتل با امکانات خیره کننده اسپا، حمام، استخر روی پشت بام و سالن بدنسازی کاملاً مجهز، بدون شک یکی از بهترین هتل های تکسیم استانبول است.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info