راهنمای سفر به ایتالیا

پاریس را شهر عشاق می‌نامند اما رُم پایتخت ایتالیا هم دست کمی از پاریس ندارد و مکان مناسبی برای عشاق و زوج‌های جوان، تازه ازدواج کرده اند. شما می توانید با خرید تور رم به این شهر زیبا که کوچکترین کشور جهان یعنی واتیکان را در خود جا داده است سفر کنید و از جاذبه های دیدنی، گردشگری، تاریخی آن دیدن کنید.

  • تعداد بازدید: 712
  • ارسال در تاریخ: ۳ مرداد ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۳ مرداد ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

ایتالیا سرزمین آثار معماری و هنر کهن جهان با نقشه چکمه ای خود در جنوب اروپا مقصد بسیاری از گردشگران دنیا می باشد بطوریکه حداقل یکبار هر گردشگری با خرید تور ایتالیا باید به این کشور زیبا سفر کند و پس از بازگشت از سفر ، آرزروی سفر مجدد به این کشور را دارد .

چگونه به ایتالیا سفر کنیم؟

برای سفر به ایتالیا کافی است از یکی از کشورهای عضو شینگن ویزای توریستی دریافت کنید، شما میتوانید از طریق کشوری که برای شما ویزا صادر کرده است وارد حوزه شینگن بشوید و سپس به سایر کشورهای عضو معاهده شینگن سفر کنید. برای دریافت ویزای ایتالیا کافیست ابتدا از کارگزاری سفارت ایتالیا در تهران وقت سفارت ایتالیا دریافت کنید و سپس در وقت ملاقات تعیین شده برای تحویل مدارک خود و انگشت نگاری حضور پیدا کنید.

به کدام شهرهای ایتالیا سفر کنیم؟

معروف ترین و پر جاذبه ترین شهرهای ایتالیا  شهرهای  رم، میلان، ونیز است. در شهر رم به بازدید از بزرگترین  آمفی تئاتر جهان  یعنی کولوسئوم می روید و سپس به میدان سنت پیترو بروید همان جاییکه پاپ رهبر کاتولیک های جهان هر یکشنبه مردم جهان را به راستی دعوت مینماید. در شهر ونیز قایق سواری بر روی کانال ونیز را تجربه کنید و سپس به میدان سان مارکو بروید و به تماشای  پل افسوس که پل ارتباطی  بین دادگاه و اتاق بازجوی قصر دوک به زندان جدید است. در شهر میلان به بازدید از کلیسا جامع میلان یا دوومو بروید  که یکی از بزرگترین کلیساهای دنیا با چشم انداز فوق العاده و معماری بی نظیر خود، هرساله گردشگری زیادی به خود جذب می کند.

اگر به صورت انفرادی سفر می‌کنید برای رفتن و آمد بین شهرهای ایتالیا می توانید  قطار های سریع السیر استفاده کنید.

تور ایتالیا

شرایط سفر به ایتالیا در دوران پسا کرونا

شما با داشتن کارت واکسن به زبان انگلیسی که حداقل دو دوز واکسن را زده باشید بدون توجه به نوع واکسن می‌توانید به ایتالیا سفر کنید.

آب و هوای ایتالیا

ایتالیا دارای آب و هوای مدیترانه ای است یعنی تابستان های گرم و زمستان های سرد دارد. در فصل تابستان ایتالیا به علت تعداد زیاد گردشگران شلوغ بوده و همچنین هزینه ها نیز بالا است. پس تا حد امکان در فصل های دیگرسال به این کشور سفر کنید.هر فصلی در ایتالیا زیبا و جاذبه های خاص به خود را دارد مثلا در فصل زمستان می توان به تفریحاتی مثل اسکی و گشت و گذار در مناطقی کوهستانی پرداخت ناگفته نماند که در فصل زمستان هزینه کلبه ها و هتل ها نسبت به دیگر فصل های سال کمتر است. فصل بهار برای سفر به ایتالیا عالی است چون هم خلوت بوده هم خبری از هجوم گردشگران و توریست ها نیست و شما با خیال راحت می توانید همه مکان های دیدنی رفته و بازدید کنید. در فصل پاییز نیز آب و هوای این منطقه بسیار عالی و معتدل است که حتی می توان در آب شنا کرد.

خدمات تور سفر به کشور ایتالیا  لیو پرواز 

آژانس مسافرتی لیو پرواز نماینده آژانس مسافرتی پورتوانتیکو ایتالیا مجری تورهای انفرادی ایتالیا که  تورهای خود را بصورت ترکیبی بین چند شهر ایتالیا مطابق بودجه و علاقه مسافر برنامه ریزی می کند و در طول سفر شما میتوانید با تور لیدرهای ما بصورت آنلاین در تماس باشید و بدون هر گونه استرسی در هر شهر به گشت و گذار  بپردازید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info