تفریحات کودکان در کیش

سفر به کیش با خانواده و همچنین با دوستان سفری به یاد ماندنی است. اما اگر دارای فرزند هستید باید برای تفریحات کودکان خود نیز برنامه داشته باشید. اهمیت تفریحات کودکان در سفر را خانواده ها درک میکنند و اگر در سفر به کودکان خوش بگذرد والدین احساس رضایت بیشتری نسبت به سفر خود دارند. از این نظر "های هالیدی" به معرفی تفریحات کیش برای کودکان می پردازد.

  • تعداد بازدید: 11692
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 6 دقیقه

تور کیش برای همه لذت بخش و هیجان انگیز است اما هستند افرادی که تصور میکنند با همراه آوردن کودکان خود تجربه خوبی از این سفر به جا نگذارند در صورتی که تصوری اشتباه است و های هالیدی در این مقاله به معرفی اماکن تفریحی برای کودکان شما میپردازد. با تهیه بلیط ارزان کیش می توانید سفری دلپذیر و به یاد ماندنی را با کودکان عزیزتان تجربه کنید.

تفریحات کودکان در کیش

شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند یکی از مدرن ترین و مجهزترین شهربازی های خاورمیانه است و یک مکان تفریحی بسیار مناسب برای همه سنین از کودکان و نوجوانان تا جوانان و بزرگسالان است.
از جمله امکانات آن میتوان به سینما هفت بعدی, اتاق فرار, سینما گیم, سالن گیم نت, تالار ارواح, لذت خلبانی شبیه ساز هواپیما, رولر کاستر هوایی, رولر کاستر آبی, آبشار, چرخ و فلک, رنجر, سورتمه, سفینه و... اشاره کرد که تنها بخشی از تفریحات و امکانات پارک شهر بازی هایلند می باشد.

آدرس: هرمزگان, جزیره کیش, بلوار خلیج فارس.
تلفن: 09347681362

شهربازی هایلندشهربازی هایلند

تم پارک آبی اوشن

تم پارک آبی اوشن در سال 1395 در زمینی به مساحت 5.6 هکتار در جزیره کیش افتتاح شد. تجهیزات این پارک توسط شرکت های معتبر تامین کننده وسایل بازی پارک آبی دنیا, از کانادا و بلژیک تامین شده است.
تم پارک آبی اوشن دارای 13 راید, 4 استخر شنا, یک اسپا و همپنین دو رستوران, چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید است. پارک آبی اوشن دارای یکی از بلندترین سرسره های منطقه به نام پیچالوپ با ارتفاع 24 متر است.

آدرس: هرمزگان, جزیره کیش, خیابان جهان.
تلفن: 07644465985

تم پارک آبی کیشتم پارک آبی کیشتم پارک آبی کیش
image

پارک های آبی کیش

    کیش یکی از قدیمی ترین جزیره های خلیج فارس است و سالهاست که مقصد گردشگری بسیار محبوبی در میان تورهای داخلی به شمار می رود. کیش از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان و جزو بهترین مناطق دیدنی و تفریحی جنوب ایران است.

    پدل بورد کیش

    یکی از جدیدترین و جذاب ترین تفریحات آبی حزیره کیش پدل بورد است. شما میتوانید به صورت دو نفره به همراه فرزندتان بر روی پدل بورد بنشینید و با پارویی که در دست دارید روی سطح آب حرکت کنید و لحظاتی لذت بخش برای خود و فرزندتان رقم بزنید. پدل بورد را میتوان به آسانی در مراکز تفریحی آبی کیش در سواحل پیدا کنید.

    پدل بورد کیشپدل بورد کیش

    پارک دلفین و پرندگان کیش

    پارک دلفین کیش یکی از پر طرفدارترین اماکن تفریحی جزیره کیش است که در جنوب شرق کیش در زمینی به مساحت 100 هکتار بنا شده است. این مجموعه بزرگ علاوه بر دارا بودن دلفیناریوم کیش, پنگوئن ها, شیر دریایی, گراز دریایی, گربه دریایی, باغ پرندگان, تونل خزندگان یا به عبارتی باغ وحش کیش را در خود جای داده است.
    "های هالیدی" دیدن این مکان تفریحی بسیار زیبا را به شما و بخصوص کودکان شما توصیه میکند.

    پارک دلفین و پرندگان کیش

    پارس سافاری کیش

    پارس سافاری کیش یکی از بهترین انتخاب ها برای تفریحات کودکان در جزیره کیش است.در این مجموعه کودکانی که شرایط استفاده از امکانات پارس سافاری کیش را دارند با کمک مربیان مجرب تفریحاتی مانند شتر سواری, بانجی ترامپولین, موتور ای تی وی و بسیاری از تفریحات دیگر را انجام دهند.طبعا والدین هم میتوانند از این امکانات هیجان انگیز در کنار کودکان خود نهایت استفاده را برده و خاطرات فراموش نشدنی را ثبت کنند.

    آدرس: هرمزگان, جزیره کیش, بزرگراه خلیج فارس.
    تلفن: 07644450440

    پارس سافاری کیشپارس سافاری کیش

    کشتی آکواریوم کیش

    تقریبا همه سنین از تماشای آبزیان متفاوت مانند ماهی ها, خرچنگ ها, مرجان ها, ستاره دریایی, توتیا و...لذت میبرند و این لذت با موسیقی چند برابر می شود.در کشتی آکواریوم که به صورت کف شیشه است شما میتوانید به همراه کودکان خود یک روز بسیار خوب و متفاوت را داشته باشید.

    جزیره کیش دارای چندین کشتی آکواریوم است که عبارتند از:

    • کشتی آکواریوم گردشگر
    • کشتی آکواریوم طوطیا
    • کشتی آکواریوم سیمرغ
    • کشتی آکواریوم ستاره

    شن بازی در ساحل مرجانی کیش

    لذت شن بازی در ساحل نیازی به توصیف ندارد.کم هزینه ترین تفریح کیش برای کودکان شن بازی کودکان است.کودکان خود را برای ساعت ها میتوانید با شن بازی در سواحل مرجانی کیش سرگرم کنید.سواحل کیش بر خلاف دیگر سواحل ایران بسیار تمیز هستند.علاوه بر اینکه می توانید غروب زیبای کیش را به همراه خانواده تماشا کنید و عکس های خاطره انگیز خود را در کیش ثبت کنید. غروب آفتاب در ساحل کیش شن بازی در ساحل مرجانی کیش شن بازی در ساحل مرجانی کیش شن بازی در ساحل مرجانی کیش
    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    • مسعود شنبه ۱۸ مرداد
      مرسی حتما در اولین فرصت تور کیش ثبت نام میکنم
      • Maryna
        یکشنبه ۱۹ مرداد پاسخ
        سفر خوبی داشته باشید.
    • شهبازی شنبه ۱۸ مرداد
      الان یه تور کیش برای 3 نفر با یه بچه 4 سال چقد در میاد ؟
    • saman.k شنبه ۱۸ مرداد
      این پدل بورد قیمتش چنده و چه مدت خوشم اومد؟
      • Nasery
        شنبه ۱۸ مرداد پاسخ
        نرخ تفریحات متغیر است و معمولا شامل تخفیف هستند. اما نرخ پدل برد ایستاده تقریبا 85000 تومان برای یک ساعت و پدل برد دوچرخه ای 130000 تومان برای نیم ساعت است.
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info