کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریوم کیش یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات تور کیش است. کشتی آکواریوم گردشگر، کشتی آکواریوم سیمرغ، کشتی آکواریوم ستاره و طوطیا کشتی هایی هستند که دارای کف و پنجره های شیشه ای هستند و گردشگران میتوانند به مشاهده دنیای زیر دریا بپردازند.

  • تعداد بازدید: 3897
  • ارسال در تاریخ: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۵ آذر ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

لیست کشتی آکواریوم های کیش

تقریبا همه مردم از دیدن آبزیان و بخصوص ماهی ها و لاکپشت ها لذت میبرند. حال این تفریح میتواند دیدن یک آکواریوم کوچک در خانه شان باشد یا اینکه آکواریومی به وسعت یک کشتی! ما در این مقاله به معرفی کشتی آکواریوم کیش میپردازیم. جزیره توریستی کیش چندین کشتی آکواریوم با نام های کشتی گردشگر، کشتی سیمرغ، کشتی ستاره، کشتی طوطیا دارد که هر کدام ویژگی های ظاهری خاص خود را دارند اما در کل، تفاوت های چندانی با یکدیگر ندارند.

درباره کشتی آکواریوم کیش

کشتی آکواریم یک تفریح سرگرم کننده است که میتوان آن را با خانواده و دوستان تجربه کنید. در این کشتی کف و پنجره ها از جنس شیشه تعبیه شده است به گونه ای که تا عمقی حدود دو و نیم متر زیر دریا میروید و از درون کشتی، انواع آبزیان، مانند گونه های مختلف ماهی، مرجان ها، لاکپشت ها، ستاره دریایی و دنیای زیر آب را ببینید.
"های هالیدی" در ادامه به معرفی و بررسی کشتی های آکواریوم جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش و علاقه مندان به این تفریح جذاب میپردازد.

کشتی آکواریوم گردشگر

تفریح با این کشتی آکواریوم این امکان را برای شما گردشگران تور کیش به وجود می آورد تا از کف و پنجره های شیشه ای به مشاهده ماهی ها و انواع لاکپشت های بزرگ و کوچک، ستاره های دریایی و بسیاری از گونه های متنوع آبزیان به همراه موسیقی زنده و پذیرایی بپردازید.

کشتی آکواریوم گردشگرکشتی آکواریوم گردشگر

کشتی آکواریوم سیمرغ

گشت و گذار با کشتی آکواریوم گردشگر گزینه مناسبی برای شما گردشگران تور کیش است تا با استفاده از این کشتی به سایت های مرجانی بروید و از فاصله چند متری آبزیان و بخصوص مرجان ها را تماشا کنید.

کشتی آکواریوم سیمرغکشتی آکواریوم سیمرغ

مطالب پیشنهادی ما درباره کیش

کشتی آکواریوم ستاره

کشتی آکواریوم ستاره کیش ساخت ژاپن است و دارای عمقی بالغ بر دو و نیم است که میتوانید با استفاده از پنجره های سالن پایین به مشاهده بهتر دنیای زیر دریا بپردازید و حس نزدیکی بیشتری به دنیای آبزیان داشته باشید. موزیک زنده، انواع برنامه های شاد و هیجان انگیز هم بخشی از آیتم های این کشتی آکواریوم کیش است.

کشتی آکواریوم ستارهکشتی آکواریوم ستاره

کشتی آکواریوم طوطیا

این کشتی آکواریوم این امکان را به گردشگران تور کیش میدهد تا با استفاده از کف و پنجره های شیشه ای به مشاهده موجودات دریا بپردازند و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود به ثبت برسانند.

کشتی آکواریوم طوطیاکشتی آکواریوم طوطیا

سوالات کاربران در سفر به کیش

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش می توانید به سایت های هالیدی مراجعه کنید. در قسمت بالای سمت راست میتوانید در سایت های هالیدی ثبت نام کنید. با ثبت نام در سایت های هالیدی از تخفیفات دوره ای و قرعه کشی ها و دیگر خدمات ما بهره مند شوید. همچنین با فعال کردن بخش گوش بزنگ پرواز میتوانید روزانه از بلیط های ارزان هواپیما مطلع شوید. سپس به بخش خرید آنلاین بلیط هواپیما مراجعه کنید.

ابتدای اردیبهشت ماه تا اواخر خرداد ماه معمولا تاریخ حراج در کیش است. دقت داشته باشید فصل هایی که مسافران کیش کم می شوند را به دلیل تشویق و جذب توریست حراج و جشنواره خرید اعلام می کنند. بنابراین اوایل مهر ماه تا پایان آذر ماه به دلیل بازگشایی مدارس و تابستان به دلیل گرمای زیاد نیز توریست کمتری به کیش می رود بنابراین در این زمان ها اجناس با قیمت بسیار مناسب تری عرضه می شود. جشنواره تابستانه کیش فرصتی مناسب برای خرید است. میتوان گفت تابستان بهترین فصل خرید در کیش است.

مدت زمان پرواز تهران به کیش از فرودگاه مهرآباد تقریبا یک ساعت و چهل و پنج دقیقه (1:45) است. البته در نظر داشته باشید که وضعیت آب و هوا و مسیر پرواز متغیرهایی هستند که ممکن است در مدت زمان پرواز تهران به کیش تاثیرگذار باشند. در طول مسیر معمولا با یک وعده غذایی از شما پذیرایی خواهند کرد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info