خرید بلیط هواپیما کیش

خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش, بلیط پرواز کیش, خرید اینترنتی بلیط هواپیما کیش, رزرو بلیط هواپیما کیش در های هالیدی, ایرلاین هایی که پرواز کیش دارند, مسیرهای پروازی کیش

  • تعداد بازدید: 4618
  • ارسال در تاریخ: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

برای سفر به کیش و بازدید از جاذبه های گردشگری کیش به دو روش می توانید اقدام کنید: اول سفر با تور کیش است که می توانید به تور مسافرتی های هالیدی مراجعه کنید که آژانس های معتبر جدیدترین تور کیش، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت و آفرهای ویژه خود را قرار می دهند و اگر اقامت دارید می توانید لیست کلیه پروازهای چارتر به مقصد کیش و یا پرواز چارتر تهران کیش را در موتور جستجوی هوشمند های هالیدی بیابید.

قیمت بلیط هواپیما کیش

خرید بلیط کیش

قیمت بلیط کیش به عوامل متعدی بستگی دارد. نمیتوان نرخ ثابتی را برای بلیط کیش اعلام کرد. ساعت پرواز، روز پزواز، کلاس پروازی و نوع ایرلاین می تواند مستقیما روی قیمت بلیط کیش تاثیرگذار باشد. قیمت بلیط کیش در مناسبت های مختلف متغیر است. در صورتی که قصد خرید بلیط هواپیما کیش را دارید به سایت های هالیدی مراجعه نمایید. و تاریخ مدنظر را وارد نمایید تا از قیمت بلیط کیش برای روز مدنظرتان مطلع شوید. در کل قیمت بلیط هواپیما کیش نوسان بسیار زیادی دارد. برای اطلاع از قیمت بلیط کیش و پرواز کیش ما شما را همراهی می کنیم. در صورتی که به اینترنت دسترسی ندارید با شماره تماس  02126654653 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش پشتیبانی برای شما بلیط کیش را تهیه نمایند.

رزرو بلیط هواپیما کیش

خرید بلیط هواپیما کیش

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما کیش می توانید به سایت های هالیدی مراجعه کنید. در قسمت بالای سمت راست میتوانید در سایت های هالیدی ثبت نام کنید. با ثبت نام در سایت های هالیدی از تخفیفات دوره ای و قرعه کشی ها و دیگر خدمات ما بهره مند شوید. همچنین با فعال کردن بخش گوش بزنگ پرواز میتوانید روزانه از بلیط های ارزان هواپیما مطلع شوید. سپس به بخش خرید آنلاین بلیط هواپیما مراجعه کنید. مبدا ، مقصد و تاریخ پرواز را وارد نمایید. سپس گزینه جستجو را انتخاب کنید. کلیه پروازهای مسیر مدنظرتان را به شما نمایش می دهیم. در صفحه ای که نتایج به شما نمایش داده می شود میتوانید جدول ماهیانه پروازهای آن مسیر را نیز تماشا کنید. و مسیر مخالف برای بلیط برگشت را نیز چک کنید. از دیگر ویژگی های رزرو آنلاین بلیط هواپیما در سایت های هالیدی فیلتر است. میتوانید پرواز خود را بر اساس قیمت پرواز و ساعت های پرواز فیلتر کنید. نوع ایرلاین، ظرفیت های خالی هر پرواز، کلاس پروازی و نوع هواپیما نیز برای شما نمایش داده می شود.

ارزان ترین بلیط هواپیما کیش

بلیط های ارزان کیش را در زمان هایی که تقاضا برای بلیط کیش کم است میتوانید پیدا کنید. به ندرت پیش می آید که در ایام تعطیل موفق به خرید ارزان ترین بلیط هواپیما کیش شوید. در صورتی که بلیط کیش ارزان دیدید حتما قیمت بلیط برگشت کیش را نیز چک کنید. چون گاهی قیمت ارزان بلیط رفتتان با نرخ بالای بلیط برگشتتان جبران می شود! بلیط کیش در ایام ماه مبارک رمضان و ماه محرم به دلیل تعطیلات و تعطیل بودن اماکن تفریحی نرخ پایین تری نسبت به دیگر ماه های سال دارد. و گران ترین بلیط کیش هم معمولا در ایام تعطیلات نوروز و دیگر تعطیلات و اواخر هفته است.

چطور بلیط هواپیما بخرم؟

دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط هواپیما اطلاعات کامل مسافران را باید دقیق وارد نمایید. در صورت ثبت اطلاعات اشتباه حتی جزیی ممکن است در فرودگاه به مشکل برخورد کنید. و یا برای اصلاح اطلاعات مجبور به پرداخت جریمه شوید.

دانستنی های کیش

  • کد جزیره کیش : 076
  • مدت زمان پرواز کیش : از تهران به کیش یک ساعت و نیم, از شیراز به کیش 45 دقیقه, از تبریز به کیش 2 ساعت و مدت زمان پرواز مشهد به کیش 2 ساعت
  • بهترین زمان سفر به کیش : اوایل دی ماه تا اوایل خرداد ماه
  • ایرلاین هایی که بلیط کیش ارائه می دهند : ایرلاین های کیش ایر، معراج، تابان، ماهان، قشم ایر، سپهران، آتا، ایران ایر و زاگرس بلیط کیش را از مبدا تهران به کیش ارائه می کنند.
  • دیدنی های کیش : گذر هنرمندان، درخت سبز کیش، شهر زیرزمینی کاریز، خانه مردم شناسی بومیان کیش و ...
  • تفریحات کیش : بامجی جامپینگ، مرکز تفریحات دریایی کیش، غواصی، رالی خانواده، پینت بال، بولینگ، مراکز خرید کیش، کارتینگ، سافاری، جزیره لاکی، پلاژها و ....
  • سوغات کیش : صنایع دستی, خرما, میگو و ماهی, ادویه
  •  نام فرودگاه کیش : فرودگاه بین المللی کیش
  • فاصله فرودگاه کیش تا مرکز شهر : حدود 15 دقیقه
  • بهترین روز برای خرید بلیط کیش : روزهای اواسط هفته و روزهایی که به تعطیلات نزدیک نباشند بهترین روزهای خرید بلیط کیش هستند. روزهای تعطیل معمولا بلیط کیش گران تر از حد معمول است.
image

سفر با تور کیش یا شخصی؟

  • تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۷

جزیره کیش واقع مشهور به مروارید خلیج فارس ، دارای امکانات توریستی فراوانی ست که در میان تورهای داخلی محبوبیت فراوانی دارد. برای سفر به کیش می توان با تور همراه شد و یا اینکه با هزینه ی شخصی برای سفر برنامه ریزی کرد. در اینجا به بررسی عوامل موثر در هر دو حالت می پردازیم.

بلیط چارتر کیش و بلیط لحظه آخری کیش

شما در بخش خرید بلیط هواپیما در سایت های هالیدی میتوانید بلیط چارتر کیش را خریداری نمایید. همچنین میتوانید با مراجعه به سایت به صورت آنلاین بلیط لحظه آخری کیش را رزرو نمایید. بلیط چارتر کیش و بلیط لحظه آخری کیش معمولا ارزان تر از بلیط سیستمی کیش هستند.

تفاوت بلیط چارتر کیش و بلیط سیستمی کیش

بلیط کیش در دو نوع بلیط چارتر و بلیط سیستمی ارائه می گردد. بلیط سیستمی کیش توسط شرکت هواپیمایی مربوطه به فروش می رسد. در حالیکه بلیط چارتر کیش به واسطه آژانس ها به فروش می رسد. در صورتی که بخواهید بلیط چارتر کیش خود ار کنسل کنید بلیط شما سوخت کامل می شود. اما د ربلیط سیستمی با مبلغی جریمه مابقی پول بلیطتان به شما بازگردانده می شود. البته بلیط چارتری کیش معمولا ارزان تر از بلیط سیستمی می باشد.

مسیرهای پروازی کیش

مسیرهای پرواز به کیش و برعکس از شهرهای تهران به کیش، اهواز به کیش ، اصفهان به کیش ، شیراز به کیش ، بندرعباس به کیش ، تبری به کیش ز، رشت به کیش ، قشم به کیش ، ساری به کیش ، مشهد به کیش ، یزد به کیش ، کرمان به کیش ، کرمانشاه به کیش

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info