ایرلاین های مسیر کیش

سفر هوایی به کیش توسط ایرلاین های مختلفی در کلاس های متفاوتی ارائه می شود و به همین دلیل قیمت های بلیط هواپیما در این مسیر متفاوت است. به دلیل تقاضای زیاد در طول سال ایرلاین های زیادی در این مسیر خدمات پرواز ارائه می دهند. بیشتر پرواز به جزیره کیش از فرودگاه مهرآباد انجام می شود و مسیر کیش به تهران توسط ایران ایر، قشم ایر، کیش ایر، ماهان، کاسپین و زاگرس پوشش داده می شود.

  • تعداد بازدید: 2933
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه
جزیره کیش یکی از قطب های گردشگری در ایران به حساب می آید. این جزیره به دلیل موقعیت جغرافیایی و مکان های تفریحی به عنوان یکی از مقاصد تفریحی برای گردشگران می باشد. تقاضای سفر به جزیره کیش در فصل های سرد سال به دلیل آب و هوای مطلوب این جزیره بالا می باشد. البته سفرهای کاری نیز به این جزیره در طول سال انجام می شود و یکی از قطب های تجاری ایران محسوب می شود. انتخاب اغلب افراد برای سفر به این جزیره، هواپیما است.
در ادامه قصد داریم ایرلاین های معتبری که خدمات دهی خوبی در مسیر جزیره کیش دارند را معرفی کینم.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

ایرلاین کیش ایر
شرکت هواپیمایی کیش ایر جز انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی، یاتا می باشد. برای عضویت در انجمن یاتا می بایستی تمامی خدمات ارائه شده به مسافران در سطح بین المللی باشد و ناوگان هواپیمایی مرتباً به روز شود. تمرکز اصلی این ایرلاین در فرودگاه بین المللی کیش و فرودگاه مهرآباد تهران می باشد و قطب دوم این ایرلاین فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد است. اغلب پروازهای این شرکت در مسیر تهران - کیش و بالعکس و همین طور مسیر رفت و برگشت مشهد – کیش است. شهرهای کیش، تهران، شیراز، اصفهان و دبی کانون اصلی کیش ایر است که بیشتر پروازهای این شرکت به مقصد این شهرها انجام می شود.

قیمت بلیط هواپیما کیش ایر

مسیرقیمت بلیط (تومان)کلاس پرواز
تهران - کیش950,000اکونومی
رشت - کیش1,050,000اکونومی
تبریز - کیش1,200,00اکونومی

شرکت هواپیمایی ماهان ایر

ایرلاین ماهان ایر
شرکت هواپیمایی ماهان ایر اولین شرکت خصوصی بود که در ایران در سال 1371 تأسیس شد. ماهان ایر فعالیت خود را با پروازهای داخلی شروع کرد سپس با توسعه ناوگان هوایی خود توانست مسیرهای خارجی مانند ترکیه و دبی را پوشش دهد.
مسیر کیش به تهران از مهمترین خطوطی است که ماهان ایران پوشش می دهد. ایرلاین ماهان از محبوب ترین ایرلاین های داخلی به حساب می آید.

قیمت بلیط تهران کیش ماهان ایر

مسیرقیمت بلیط (تومان)کلاس پرواز
کرمان - کیش980,000بیزینس
کرمان - کیش620,000اکونومی

شرکت هواپیمایی ایران ایر

ایرلاین ایران ایر
شرکت هواپیمایی ایران ایر قدیمی ترین ایرلاین در پروازهای داخلی و خارجی می باشد. این شرکت هواپیمایی با سابقه طولانی که دارد تقریباً تمامی مسیرهای پروازی را داخلی را پوشش می دهند. مسیر کیش یکی از مسیرهای پر تقاضا در این ایرلاین می باشد. ایران ایر در تمامی روزهای هفته پرواز تهران کیش را در برنامه خود دارد.

قیمت بلیط کیش ایران ایر

مسیرقیمت بلیط (تومان)کلاس پرواز
تهران - کیش750,000اکونومی
مشهد - کیش850,000اکونومی
تبریز - کیش850,000اکونومی

شرکت هواپیمایی زاگرس

ایرلاین زاگرس
شرکت هواپیمای زاگرس در منطقه اروند فعالیت خود را با دو هواپیمای توپولف آغاز کرد و اولین پرواز خارجی خود را در 1387 از تهران به دمشق انجام داد. ایرلاین زاگرس در سال های اخیر با گسترش ناوگان مسافربری خود توانسته است مسیرهای بیشتری در داخل کشور پوشش دهد. مسیر تهران – کیش و بالعکس یکی از خطوط پرتردد در ایرلاین زاگرس می باشد و در تمامی روزهای هفته بیش از 5 سرویس در ساعات مختلف ارائه می دهد.

قیمت بلیط کیش هواپیمایی زاگرس

مسیرقیمت بلیط (تومان)کلاس پرواز
تهران - کیش990,000اکونومی

شرکت هواپیمایی کاسپین

ایرلاین کاسپین
شرکت هواپیمایی کاسپین در سال 1372 در فرودگاه مهرآباد شروع به کار کرد. کاسپین هر هفته بیش از 300 پرواز داخلی و بیش از 30 پرواز خارجی را به مسافران ارائه می دهد. ایرلاین کاسپین نسبت به دیگر شرکت های هواپیمایی مسیر کیش به تهران را ارزان تر ارائه می دهد و در بعضی از روزهای هفته با اعمال تخفیف در مسیر کیش بلیط های خود را عرضه می کند.

قیمت بلیط مسیر کیش هواپیمایی کاسپین

مسیرقیمت بلیط (تومان)کلاس پرواز
تهران - کیش790,000اکونومی

کلاس های پرواز مسیر کیش

شرکت های هواپیمایی در دو کلاس، پرواز کیش را به مسافران ارائه می دهند تا هر فرد با توجه به شرایط خود بتواند انتخاب مناسبی داشته باشد. کلاس اکونومی یا اقتصادی پرفروش ترین نوع پرواز است و بیشتر در سفرهای داخلی از آن استفاده می شود. بیشتر ایرلاین ها در مسیر کیش کلاس اکونومی را به گردشگران ارائه می دهند. کلاس بیزینس نیز توسط کیش ایر در مسیر تهران - کیش ارائه می شود ولی قیمت آن نسبت به کلاس اقتصادی بالاتر است. کلاس بیزینس سرعت بیشتری در فرآیند سوار شدن به هواپیما دارد چون نخست مسافران فرست کلاس هستند که سوار هواپیما می شوند. از همه مهمتر ارائه خدمات در این نوع کلاس بهتر است و صندلی های راحت تر و بافاصله جهت استراحت برای مسافران طراحی شده است. در مسیرهای طولانی فرق بین این دو کلاس برای مسافران مشهودتر خواهد بود.

ارزان ترین ایرلاین های مسیر کیش

بلیط ارزان در مسیر کیش را از راه های مختلفی می توان تهیه کرد. در زمان هایی که سفر به جزیره کیش به دلیل شرایط آب و هوایی کاهش می یابد بسیاری از ایرلاین ها قیمت بلیط به کیش را ارزان می کنند. در فصل های گرم سال گردشگران کمتری به مناطق جنوبی کشور سفر می کنند و بیشتر افراد برای سفر کاری اقدام می کنند به همین دلیل تقاضا برای سفر به کیش در این فصول کمتر است. در روزهای وسط هفته نیز قیمت بلیط نسبت به پنجشنبه و جمعه، ارزان تر ارائه می شود. هنگام تعطیلات رسمی و نوروز به دلیل افزایش تقاضا برای سفر، قیمت بلیط هواپیما نیز افزایش می یابد. سفر به کیش در فصول پاییز و زمستان به دلیل مساعد بودن آب و هوای جزیره افزایش می یابد و در پی آن نرخ بلیط هواپیما نیز بالا می رود.

بعضی از ایرلاین های تخفیف هایی ارائه می دهند که مسافران بتوانند با هزینه کمتری بلیط تهیه کنند. بلیط های لحظه آخری که از سوی شرکت های مسافربری ارائه می شود نیز نرخ کمتری دارند.

فرودگاه بین المللی کیش

فرودگاه کیش یکی از پرترددترین فرودگاه های کشور به حساب می آید و هرساله در بین سه فرودگاه پرتردد ایران نام برده می شود. این فرودگاه در غرب استان هرمزگان واقع شده است و دسترسی به این مجموعه با تاکسی های ویژه فرودگاه امکان پذیر می باشد. فرودگاه کیش در سال 1356 افتتاح شد. اکثر شرکت های هواپیمایی مانند کیش ایر، کاسپین، اترک، ایران ایر، ماهان، آسمان و قشم ایر در این فرودگاه فعالیت می کنند و از جزیره کیش به شهرهای مختلف ایران پرواز انجام می دهند.

بیشترین مسافت هوایی کیش از کدام شهر است؟

سفر به کیش از شهرهای شمالی و مرکزی کشور به دلیل فاصله زیاد از این جزیره با هواپیما انجام می شود. جزیره کیش بیشترین مسافت هوایی را با شهر تبریز دارد و هواپیما مسیر بین این دو شهر که 1470 کیلومتر است را در 2 ساعت و 20 دقیقه طی می کند.

مسافت هوایی کیش با شهرهای مختلف ایران

مسیرمیزان فاصله هواییمدت زمان سفر هوایی
تهران - کیش1034 کیلومتر1 ساعت و 45 دقیقه
اهواز - کیش737 کیلومتر1 ساعت و 25 دقیقه
رشت - کیش1260 کیلومتر2 ساعت و 15 دقیقه
ارومیه - کیش1250 کیلومتر2 ساعت
مشهد - کیش1200 کیلومتر2 ساعت
اصفهان - کیش741 کیلومتر1 ساعت و 25 دقیقه
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info