چرا باید در سفر کیش ویلا اجاره کرد؟

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران است که سالیانه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی است. برای رزرور محل اقامت خود گزینه های مختلفی پیش روی شما است. اجاره ویلا یا هتل؟

  • تعداد بازدید: 885
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ تیر ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۲۷ تیر ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

کیش یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری در ایران است که سالیانه پذیرای تعداد زیادی از مهمانان داخلی و خارجی است. برای رزرور محل اقامت خود گزینه های مختلفی پیش روی شما است. اجاره ویلا یا هتل؟ با توجه به هزینه بالای اقامت در هتل، اجاره ویلا در کیش می تواند یک انتخاب اقتصادی و البته راحت و مناسب برای شما باشد.

سفر کیش ویلا اجاره

اجاره ویلا در کیش مناسب چه کسانی است؟

اگر هنوز بین اجاره ویلا و یا رزرو هتل کیش شک دارید، بهتر است بدانید که اجاره ویلا برای گروهی از افراد بسیار مناسب تر از رزرور هتل است. اگر شما نیز در این دسته از افراد قرار می گیرید، بهتر است نسبت به اجاره ویلا به صورت آنلاین و یا حضوری اقدام کنید.

اگر تعداد شما در سفر زیاد است و همراه چند خانواده به سفر آمده اید، اجاره ویلا نه تنها هزینه های سفر شما را تا حد زیادی پایین می آورد، بلکه باعث می شود شما در طول شبانه روز نیز با همسفران خود همراه شده و ساعات لذت بخش تری را با یکدیگر تجربه کنید. می توانید شب ها کنار یکدیگر بازی های گروهی انجام دهید و برای روز بعد خود برنامه ریزی کنید. 

از آن جا که اغلب هتل های موجود در کیش هتل های بین المللی هستند، هزینه یک شب اقامت در آن ها برای شما هزینه قابل توجهی به دنبال خواهد داشت. اگر شما به دنبال یک سفر اقتصادی هستید، رزرور هتل چندان گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود. ویلاهای مختلفی در کیش وجود دارد که از بعضی از آن ها بسیار لوکس و گران قیمت و برخی دیگر ارزان هستند. شما به راحتی می توانید با هزینه مورد نظرتان یک ویلای خوب و مناسب پیدا کنید.

سفر کیش ویلا اجاره

دست شما برای اجاره ویلا در شهر کیش بسیار باز است. اگر تعداد همسفران زیاد است، می توانید یک ویلای بزرگ با بیش از  3 اتاق اجاره کنید. اگر به دنبال یک ویلای کوچک و جمع و جور هستید، گزینه های زیادی پیش روی شما است. از طرف دیگر اگر دنبال یک ویلای لوکس و زیبا هستید، در کیش ده ها و یا صدها ویلای لاکچری برای اجاره وجود دارد. اگر دوست دارید در سکوت و آرامش کنار دریا بنشینید، ویلاهایی زیادی در کنار دریا پذیرای شما خواهند بود.

بررسی ویلا پیش از اجاره

اگر با خواندن مطالب بالا شما نیز درصدد اجاره ویلا برآمدید، بهتر است هنگام اجاره ویلا و عقد قرارداد موارد زیر را در نظر داشته باشید.

مهم ترین نکته در عقد قرارداد، اطمینان از طرف مورد معامله و امنیت ملک است. فرقی نمی کند که شما مستقیما از شخص ویلا را اجاره کرده و یا حتی سری به بنگاه های معاملات ملکی بزنید، هنگام امضای قرارداد اجاره ویلا به همه ضوابط و قراردادهای درج شده در آن دقت داشته باشید که مطابق با ویلا و شرایط موجود باشد. البته طبیعی است که اجاره ویلا از طریق سایت های معتبر و یا بنگاه معاملاتی این درصد اطمینان را بالاتر خواهد برد.

اگر به صورت آنلاین قصد رزرو ویلا در کیش را دارید، قبل از رزرو آن حتما راجع به مواردی مانند نظافت ویلا، سالم بودن وسایل، وجود آب گرم، تمیز بودن سرویس بهداشتی و هرآنچه برای شما مهم است، سوال بپرسید. در صورتی که بعد از ورود به ویلا متوجه این مشکلات شدید، سفر شما با دردسرهای اضافی و بی مورد مواجه خواهد شد!

توجه به قوانین رزرو ویلا

در مورد شرایط خاصی که در نظر دارید با صاحب ملک صحبت کنید. برخی از صاحبان ملک ممکن است تمایلی به استعمال دخانیات در ویلای خود نداشته باشند و یا به شما اجازه ورود حیوان خانگی را ندهند. البته این موارد جز قوانین سخت گیرانه و کمیاب در رزرو ویلا و سوییت به شمار می رود اما بهتر است قبل از رزرور راجع به این موارد با صاحب ملک صحبت کرده و با خیال راحت آن را اجاره کنید.
سفر کیش ویلا اجاره
حادثه خبر نمی کند! بعد از اجاره ویلا در کیش ممکن هر کدام از وسایل آن به هر دلیلی خراب شود! بنابراین بهتر است از قبل در متن قرارداد خود راجع به هزینه های وسایل در صورت خراب شدن مواردی را ذکر کنید. همچنین بهتر است قبل از تحویل گرفتن ویلا از سالم بودن همه وسایل آن مطمئن شوید.

حتما ساعت دقیق ورود به ویلا و خروج از آن را از پیش تعیین کرده و در قرارداد ذکر کنید. بسیاری از صاحبان ملک به ازای هر ساعت اضافی که در ویلا می مانید از شما هزینه اضافی دریافت می کنند.

دیگر مزایای اجاره ویلا در هتل

رزرو هتل در کیش و هر شهر دیگر علاوه بر موارد ذکر شده می تواند مزایای دیگری برای شما به دنبال داشته باشد:
  • استفاده از امکاناتی که هتل ها و سوئیت ها ندارند.
  • استفاده از پارکینگ برای چند خودرو
  • تنوع قیمتی زیاد
  • تنوع در خدمات و امکانات ارائه شده
  • آزادی عمل بیشتر در ساعات رفت و آمد
  • آزادی عمل بیشتر در ایجاد سروصدا و شلوغی حتی در ساعات شب
  • دسترسی راحت به مراکز تفریحی و خرید
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info