کوش آداسی کجاست

یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران ایرانی، تور کوشی آداسی است. کوشی آداسی یعنی جزیره ی پرنده، و در 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین ترکیه قرار گرفته است. کوشی آداسی برای گردشگران تور کوشی آداسی که به ترکیه سفر میکنند بسیار جذاب است چرا که نزدیک به جزیره ی یونانی "ساموس" است.

  • تعداد بازدید: 3042
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ آذر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۵ مهر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 20 دقیقه

بهترین زمان برای تور کوشی آداسی

کوش آداسی در کانون مرکز های مهم گردشگری مثل ازمیر، میلیت، مارماریس، مریم آنا (خانه ی حضرت مریم)، دیدیم، بدروم و پاموکاله واقع شده است. یکی از مهم ترین بنادر منطقه، بندر کوشی آداسی است که در فصل بهار و تابستان سفر های منظمی با قایق های موتوری به جزیره ی یونانی "ساموس" انجام میشود.

تور کوش آداسی ارزان

بهترین زمان سفر به کوشی آداسی از 15 خرداد تا پایان شهریور است که هوا بسیار مطلوب و معتدل است، تابستان شهر کوشی آداسی از اواخر ماه آوریل(اردیبهشت)شروع میشود وتا اواخر اکتبر(اوایل آبان ماه) ادامه دارد. دمای آب و هوای کوشی آداسی درزمستان زیاد پایین نمی آید، بهتر است در ماه ژوییه که گرمترین ماه کوشی آداسی است حتما و دائما از کرم ضد آفتاب  و کلاه لبه داراستفاده کنید. توریست ها در تمام طول سال به کوشی آداسی سفر میکنند و از سواحل جذاب و بی نظیر آن بهره میبرند. یکی ازامکان هایی که آب و هوای معتدل کوشی آداسی برای ساکنان فراهم میکند این است که میتوانند به کشاورزی محصولات انجیر، انگور و زیتون بپردازند
آدرس: ترکیه، 71 کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین، نوار ساحلی منطقه ی اژه.

آب و هوای کوشی آداسی

یکی از ویژگی های تور کوشی آداسی آب وهوای کاملا مدیترانه ی شهر کوشی آداسی است که گردشگران در 300 روز سال میتواند با رزرو تور کوشی آداسی از سواحل کوشی آداسی لذت ببرند و آفتاب بگیرند. بیشتر ایرانیان هنگام تعطیلات نوروز تور کوشی را انتخاب میکنند ولی در این موقع از سال، هنوز یه سری از تفریحات کوشی آداسی که اکثرا آبی است مقدور نمیباشد.
تورهای زیادی در تمامی فصول به کوشی آداسی انجام میشود و گردشگران میتوانند با تور کوشی آداسی بسیار راحت به تمامی مکان های دیدنی کوشی آداسی بپردازند. نزدیکترین فرودگاه به کوسی آداسی، فرودگاه ازمیر است که فاصله ی 90 کیلومتری با کوشی آداسی دارد.

حمل و نقل در کوشی آداسی

حمل و نقل در کوشی آداسی با تاکسی های اختصاصی و تاکسی های ون اشتراکی است که هزینه ی تاکسی ها ی اختصاصی در کوشی آداسی نسبتا گران است. تاکسی های ون از دیگر تاکسی های کوشی آداسی اند که گنجایش حدودا 10 سرنشین را دارند و مسافران میتوانند بصورت اشتراکی از آنها استفاده کنند. این تاکسی های ون خطوط مشخص وکرایه ی ثابت دارند، اتوبوس ها از دیگر وسایل حمل نقل در کوشی آداسی است که هزینه ای مناسب هم دارد و مسافران را به ازمیر میرسانند.

هتل های کوشی آداسی

شاید باورتان نشود اما معروف ترین پلاژها و هتل های کشور ترکیه که امکانات رفاهی خوب و خدمات عالی را ارائه میدهند در جزیره ی کوشی آداسی قرار دارد که گردشگران تور کوشی آداسی به دلیل شنیدن آوازه شان علاقه دارند حتما آن را تجربه کنند. ماندن درمحل اقامتتان در تور کوشی آداسی، همانند دیگر تفریحات به حساب می آید چراکه این اقامتگاه های لوکس با داشتن سالن بدن سازی، استخر های آب گرم، سونا،سولاریوم و دیگر تفریحات جذاب از شما پذیرایی میکنند.

دلایل انتخاب تور کوش آداسی

تور کوش آداسی ارزان

بازدید از یکی از قدیمی ترین شهر های جهان "پرینه"

قدمت شهر باستانی پرینه به 400 سال قبل از میلاد برمیگردد، پرینه در کوشی آداسی در طول تاریخ زیر گل و لای و سیل سالها مدفون مانده بود و این روزها تنها سرستون هایی از آن سالم مانده است. یکی از پر بازدیدترین بخش های این شهربرای گردشگران تور آداسی، بازدید از سالن آمفی تاتر 6500 نفری آن است.

کوشی آداسی یکی از رمانتیک ترین جزیره ها در جهان

از جمله دلایل محبوبیت تور کوشی آداسی در بین گردشگران میتوان به سواحل بی نظیر، امکانات رفاهی فوق العاده، هتل های بی نظیر، سرسبزی ها و مناطق چشم نواز، رستوران های جذاب ساحلی، آسمان آبی و دریا و دیگر تفریحات هیجان انگیز اشاره کرد. اصلی ترین مقصدی که زوج های جوان ترکی برای گذراندن ماه عسل خود انتخاب میکنند، جزیره ی کوشی آداسی است.

تجربه ی بهترین غذاهای ترکیه، در کوشی آداسی

همانطور که میدانید ترکیه به علت همسایگی با کشور های مختلف آسیایی و اروپایی مزه ها و سلیقه های مختلف غذایی را درکشور خود دارند وبه عنوان سرزمین غذاهای خوشمزه شناخته شده است. اگر در سفر به ترکیه به دنبال جایی برای نوش جان غذاهای بی نظیر میگردید باید به کوشی آداسی بروید، با انتخاب تور کوشی آداسی به جایی سفر میکنید که رستوران هایش بهترین سرآشپزهای دنیا را استخدام کرده است و هر روز با صید های تازه ی دریایی مشتریان ثابتی برای خود پیدا کرده اند.

غواصی, تجربه ای بی نظیر در تور کوش آداسی

تور کوش آداسی ارزان

گردشگران تور کوشی آداسی میتوانند در سواحل بیشمار جزیره ی کوشی آداسی تحت نظز مربیان کاربلد دل به آب های زلال و شفاف کوشی آداسی بزنند و زیست آبزیان را از نزدیک ببیند و تجربه ای حیرت انگیزرا کسب کنند. یک از دلایلی که جزیره ی کوشی آداسی جزو زیباترین سواحل برای غواصی و تماشای  دنیای زیر آب هست، در اختیار داشتن ماهی های رنگارنگ و مرجان های دریایی است.

با تور کوشی آداسی در سواحلی آرام، دنج و ناب آفتاب بگیرید

قطعا یکی از مهم ترین معیارها و ملاک های گردشگران تور کوشی آداسی، همین سواحل این شهر است. ساحلی که از شن های سپید پر شده و آفتاب ملایم دارد.یکی از دلایلی تبدیل سواحل کوشی آداسی به بهترین سواحل ترکیه، هم جواری آن با آب های زلال و شفاف است، با انتخاب تور کوشی آداسی میتوانید ساعت های طولانی از ساحل لذت ببرید.

تفریحات آبی در تور کوش آداسی

همانطور که اشاره کردیم در تمامی سواحل کوشی آداسی میتوانید انواع تفریحات و ورزش های آبی را تجربه کنید، ولی هیجان انگیزترین و جذاب ترین تفریح آبی در کوشی آداسی طبق گفته ی گردشگران تور کوشی آداسی، پارک آبی کوشی آداسی است. جاییکه با استخرها و سرسره های مختلف ادرنالین خون را تا میزان قابل توجهی بالا میبرند. معروف ترین پارک آبی در قاره ی اروپا، پارک آبی آدالند هست که در جزیره ی کوشی آداسی قرار دارد.

ماجراجویی ها در تور کوشی آداسی

همه روزه در جزیره ی کوشی آداسی تورهایی برگزار میشود که گردشگران و مراجعه کنندگان را به یک سفر رویایی دریایی به وسط آب ها میبرند. افراد میتوانند با این تورهای کوشی آداسی، غروب خورشید را از عرشه ی کشتی به تماشا بنشینند. این دریا نوردی ها از جمله دلایل پر طرفدارترین تورهای روزانه ی کوشی آداسی است، از ویژگی های این تور کوشی آداسی میتوان به وارد شدن به خاک یونان به همراه بعضی از این کشتی ها اشاره کرد، پس میتوانید با این تور یک روز را هم در کشور یونان به گشت و وگذار بپردازید.

خرید در کوشی آداسی

تور کوش آداسی ارزان

یکی دیگر از دلایل محبوبیت تور کوشی آداسی، این است که از آنجاییکه کوشی آداسی یک شهر بندری است، از جمله بهترین نقاط ترکیه برای خرید محسوب میشود و در همه ی مراکز خرید و بازار های کوشی آداسی میتوانید اجناسی با کیفیت عالی و قیمت مناسب پیدا کنید.

سافاری در تور کوشی آداسی

تورهایی هر روزه در کوشی آداسی برگزار میشود که مسافران سوار بر جیپ میتوانند زیبایی های اطراف شهر را که پوشیده از سرسبزی و مناظر جذاب است را در پستی و بلندی های کوشی آداسی تماشا کنند. و معمولا یک روز کامل بصورت دسته جمعی برگزار میشود.

اختلاف ساعت کوشی آداسی با تهران : اگر در تهران ساعت 20:30 باشد در کوشی آداسی ساعت 20:00  یعنی تهران 30 دقیقه(نیم ساعت) از کوشی آداسی جلوتر است.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info