بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین آتا

چنانچه مسافر هواپیمایی آتا هستید پیشنهاد میکنیم با قوانین و مقررات مربوط به بار مجاز و بار اضافه این شرکت آشنا شوید.

  • تعداد بازدید: 7508
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

میزان بار در هواپیمایی آتا

شرکت هواپیمایی آتا از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان شانزدهمین شرکت هواپیمایی ایران، راه اندازی شد. مقر اصلی ایرلاین آتا در شهر تبریز آذربایجان شرقی است و دفتر اصلی این شرکت در تبریز قرار دارد. همچنین تهران و مشهد از شهرهای کانونی این شرکت میباشد. آتا یک واژه ترکی به معنای پدر است این شرکت هواپیمایی اولین پرواز خود را در مسیر تبریز مشهد انجام داد و هم اکنون بعد از گذشت چندین سال دارای پروازهای بسیاری در مسیر داخلی و خارجی به مقاصد مختلف میباشد. در حال حاضر هواپیمایی آتا جزو هواپیمایی های معروف و خوش نام کشور میباشد که از آغاز فعالیت تنها 5 حادثه برای این ایرلاین به وجود آمده است که خوشبختانه هیچ کدام منجر به مرگ یا حادثه ای دلخراش نشده است.

قوانین حمل بار شرکت هواپیمایی آتا

این شرکت هواپیمایی نیز مانند دیگر شرکتها قوانینی برای حمل بار مسافرین خود دارد که مسافرین ملزم به رعایت آنها هستند تا سفری آرام را تجربه کنند.
لازم به ذکر است همه شرکتهای هواپیمایی دارای لیستی برای بارهای ممنوعه میباشند که لازم است مسافرین ضمن اطلاع از این کالاهای خطرناک و ممنوعه از همراه آوردن آن خودداری نمایند تا سفری بدون استرس را تجربه کرده و در زمان خود صرفه جویی کنند.

بار مجاز مسیر داخلی

میزان بار دستی مجاز 6 کیلوگرم میباشد و ابعاد آن نباید از 115 سانتی متر تجاوز کند.

بزرگسال   20 کیلوگرم
نوزاد و کودک  10کیلوگرم 

بار مجاز مسیر خارجی

هزینه بار اضافی به ازاء هر کیلو 1% قیمت بلیط در همان مسیر محاسبه میگردد.

همه کلاسهای پروازی  25 کیلوگرم
بار دستی مجاز  10 کیلوگرم
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • افشین کرمی پنج شنبه ۱۹ اسفند
    هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه بار اضافه در ایرلاین آتا داخلی که من به دنبالش بودم نبود
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info