بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان یک شرکت خصوصی و خوش نام در ایران است که مسافران زیادی ترجیح میدهند سفر خود را با این شرکت تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم قوانین مربوط به حمل بار مجاز و بار اضافه این شرکت را بررسی کنیم.

  • تعداد بازدید: 5450
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

میزان بار در هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان در سال 1371 تاسیس شد و پس از گذشت حدود یکسال و فراهم نمودن زیر ساختهای لازم فعایت خود را آغاز کرد. ماهان نام یکی از شهرهای نزدیک کرمان است که در 35 کیلومتری این شهر قرار گرفته است. این هواپیمایی توانسته با ارائه خدمات منحصر به فرد به مسافران در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از محبوبترین شرکتها و هواپیماییهای کشور شود و به همین دلیل امروزه مسافران زیادی ترجیح میدهند تا از خدمات این شرکت استفاده کنند.

حمل بار در هواپیمایی ماهان

هواپیمایی ماهان مانند سایر سایر شرکتها در خصوص میزان بار قوانین خاص خود را دارد کلاسهای پروازی دراین  شرکت به دو دسته اکونومی و کلاس بیزینس تقسیم میشوند.

میزان بار دستی در مسیر داخلی و خارجی اکونومی 5 کیلوگرم و مسیر داخلی و خارجی بیزینس 7 کیلوگرم است. همچنین ابعاد بار نباید از 158 سانتی متر بیشتر باشد در غیر این صورت باید از قبل هماهنگی های لازم صورت گیرد.

هزینه بار اضافه در هواپیمایی ماهان با توجه به کلاس پرواز و مسیر پروازی متفاوت است و میزان بار نیز بر روی هزینه اضافه بار تاثیرگذار است.

مسیر داخلی اکونومی20 کیلوگرم
مسیر داخلی بیزینس25 کیلوگرم
مسیر خارجی اکونومی30 کیلوگرم
مسیر خارجی بیزینس40 کیلوگرم
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info