بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین قشم ایر

عبارت بار مجاز عبارتی که معمولا در همه بلیط ها درج میشود و میزان بار مجاز در آن شرکت هواپیمایی را نشان میدهد. عدم توجه به این قسمت ممکن است شما را با درد سر مواجه کند. در اینجا با قوانین بار مجاز در هواپیمایی قشم ایر بیشتر آشنا خواهیم شد.

  • تعداد بازدید: 10515
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

میزان بار در هواپیمایی قشم ایر

این شرکت هواپیمایی در ابتدا با نام فراز قشم در سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1375 توانست پروازهای خود در مسیر دبی و دیگر شهرها گسترش دهد. در سال 1379 تعداد 7 فروند هواپیما در اختیار داشت. این شرکت در سال 1388 به شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم واگذار گردید و با نام جدید قشم ایر به طور رسمی فعالیت خود را از سر گرفت. اکنون این شرکت هواپیمایی تحت مالکیت وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران است و همچنین یکی از هواپیماهای این ایرلاین در اختیار باشگاه پرسپولیس تهران است.

بار مجاز در پروازهای قشم ایر

هر ایرلاینی برای فراهم کردن سفری دلپذیر برای مسافران خود قوانینی وضع میکند که قوانین میزان بار جزء همین قوانین است. چنانچه مسافر بداند که بارش سنگین تر از حد مجاز است باید نیم ساعت زودتر از معمول در فرودگاه حاضر شود تا به دلیل انجام پروسه پرداخت هزینه از پروازش جا نماند.

هزینه اضافه بار در مسیرهای مختلف متفاوت است. 
میزان بار دستی مجاز برای پروازهای داخلی و خارجی 5 کیلوگرم میباشد.


مسیر داخلی بزرگسال و کودک : 20 کیلوگرم , نوزاد : 10 کیلوگرم
مسیر خارجی بزرگسال و کودک : 30 کیلوگرم
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info