بار مجاز و هزینه بار اضافه در ایرلاین ساها

برای بسیاری از مسافران پروازها پیش می آید که نگران میزان بار و اضافه بار خود هستند در اینجا این سوال پیش می آید که خطوط هوایی اجازه ی همراه بردن آن را میدهند؟ که البته جواب این سوال با توجه به شرکت هواپیمایی ، مسیر داخلی و  کلاس پروازی متفاوت است.

  • تعداد بازدید: 2339
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 2 دقیقه

هواپیمایی ساها

شرکت هواپیمایی ساها در سال 1369 توسط نیروی هوایی ارتش کشور تاسیس شده است اما امروزه آغاز فعالیت این شرکت را سال 1395 میدانند. در سال 1393شرکت هواپیمایی کشوری به دلیل فرسوده بودن ناوگان این ایرلاین آز آن لغو امتیاز کرد و از ادامه فعالیت این شرکت جلوگیری کرد. سرانجام این ایرلاین با تعویض هواپیماهای خود در اسفند 1395 توانست پروازهای خود را از سر بگیرد. نام ساها مخفف سرویس ارتباط هوایی ارتش میباشد. در ابتدا فعالیت این شرکت تنها با پرسنل نظامی  محدود میشد سپس فعالیت خود را با ورود افراد غیرنظامی ادامه داد. 

امروزه ساها علاوه بر حمل و نقل مسافر، ارائه کننده خدمات آموزشی به صورت کارآموزی و تدریس آکادمیک در دانشگاه‌های اختصاصی خود می‌باشد. از این رو شرکت‌ هواپیمایی ساها می‌کوشد با بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا اقدام به آموزش و پرورش خلبان‌های ماهر توسط سیستم سیمولاتور ( شبیه سازی پرواز در شرایط مختلف) کند.

مقررات حمل بار شرکت هواپیمایی ساها

هر ایرلاینی علاوه بر مقدار بار مشخصی که به عنوان چمدان (جامعه دان) در نظر گرفته، به مسافرین اجازه می‌دهد مقداری هم به عنوان بار دستی به داخل کابین حمل کنند. از این رو در در زیر علاوه بر میزان بار مجاز دستی، شرایط آن را آورده ایم.

کلاس پروازیمیزان بار مجازمیزان بار دستی
اکونومی20 کیلوگرم5 کیلوگرم

حمل بار اضافه در ایرلاین ساها


نوع پرواز میزان جریمه اضافه بار
داخلی و خارجی به ازاء هر 1 کیلوگرم1% قیمت بلیط در همان مسیر
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info