هتل های قشم

برای آشنایی کامل با هتل های قشم , آدرس و شماره تلفن آن‌ها با ما همراه باشید. تا با شناخت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر به این جزیره زیبا سفر کنید. در ادامه شما می توانید لیست بهترین هتل های قشم را مطالعه کنید.

  • تعداد بازدید: 3980
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ آبان ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۹ تیر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

محل تبلیغات شما

  • تبلیغات بنری گردشگری و اصناف مرتبط با آن
  • این جایگاه مناسب شماست اگر به فروش بیشتر فکر می کنید

لیست هتل های قشم

هتل های قشم بسیار متنوع هستند و شما می توانید نسبت به بودجه و برنامه خود هتل خود را رزرو کنید. اولین و مهم‌ترین دغدغه افراد برای رفتن به سفر، موضوع اقامت و انتخاب اقامتگاه مناسب است. تعداد ستاره، کیفیت، ارائه خدمات و پاکیزگی هتل‌ها را می‌توان از نکات مهم و اولیه برای انتخاب یک هتل مناسب دانست که باید بسیار جدی به آن پرداخته شود.

جزیره قشم یکی از مکان‌های محبوبی است که سالانه مسافران و گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. این جزیره علاوه بر وجود جاهای دیدنی و مراکز خرید بسیار، از هتل‌های مجلل و متنوعی هم برخوردار بوده که همگی آماده ارائه خدمات به مهمانان خود هستند. 

هتل ارم قشم

هتل ارم قشم

یکی از بزرگترین و بهترین هتل های قشم را می‌توان هتل ارم دانست که در سال 1395 ساخته شد. هتل ارم قشم، 4 ستاره بوده و در 5 طبقه واقع شده است. مساحت این هتل معادل 10 هزار متر مربع و زیربنای آن بیش از 8 هزار مترمربع است. این هتل مجلل دارای 96 اتاق بوده و گنجایش 300 مهمان را دارد. هتل ارم قشم از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار بوده و نظافت را سرلوحه امور خود قرار می‌دهد.
از امکانات و ویژگی‌های این هتل باشکوه می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن صبحانه، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن بازی‌های رایانه‌ای، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس هتل ارم قشم

قشم، بلوار آزادگان، روبروی شیلات
شماره تلفن هتل ارم قشم : 5229080-076

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس قشم

هتل 4 ستاره خلیج فارس قشم در سال 1383 ساخته شد و دارای 123 اتاق و سوئیت است. این هتل ساحلی بسیار مجهز بوده و از فضای چشم‌نوازی برخوردار است. تمامی اتاق‌ها و حتی سالن رستوران این هتل، رو به دریای خلیج فارس بوده و فاصله اندکی با آن دارد. بنابراین می‌توانید هر لحظه که دلتان بخواهد در کنار این ساحل زیبا قدم بزنید.
از دیگر امکانات این هتل به تالار پذیرایی، رستوران، کافی شاپ، زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق سواری، میز مخصوص پینگ‌پنگ و بسیاری دیگر از امکانات تفریحی و ورزشی میتوان اشاره کرد.

آدرس هتل خلیج فارس قشم

 قشم، میدان علم و صنعت
شماره تلفن هتل خلیج فارس قشم : 35344330-076

هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم

جدیدترین و لوکس‌ترین هتل قشم را می‌توان هتل آتامان معرفی کرد که دارای کیفیت 4 ستاره است. آتامان همانند هتل آتا در سال 1396 افتتاح شده و از 7 طبقه به همراه 58 باب اتاق و سوئیت تشکیل شده است. ظرفیت این هتل 170 نفر بوده و شامل اتاق‌های دو تا چهار تخته می‌شود. این هتل بسیار شیک و تمیز است. بنابراین اگر در سفر خود به قشم به دنبال یک هتل درجه یک با امکانات بی‌نظیر هستید، حتما نام هتل آتامان را به ذهن بسپارید.
در ضمن توجه داشته باشید که این هتل صبحانه مفصل خود را به صورت رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد که به صورت سلف سرویس است.

آدرس هتل آتامان قشم 

قشم، میدان حافظ، به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان
شماره تلفن هتل آتامان: 35245033-076

بوتیک هتل ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان قشم

یکی از هتل‌های خاص و مشهور جزیره قشم که توانسته در یک مدت کوتاه طرفداران بسیار زیادی به دست آورد، بوتیک هتل ایرمان است. این هتل 4 ستاره از 5 طبقه تشکیل شده و دارای 38 اتاق و سوئیت است. معماری و طراحی بوتیک هتل ایرمان به‌گونه‌ای انجام گرفته که ترکیبی از سبک سنتی و مدرن به شکلی ماهرانه و منحصر به فرد بر روی آن پیاده‌سازی شده است.
دسترسی آسان این هتل به سواحل نیلگون خلیج فارس و نزدیکی آن به مراکز خریدی همانند سیتی سنتر، پردیس و ستاره، ایرمان را از سایر هتل های قشم متمایز کرده است. از امکانات این هتل رویایی می‌توان به صبحانه رایگان، استخر، کافی شاپ و اینترنت رایگان اشاره کرد. بوتیک هتل ایرمان می‌تواند یک انتخاب خوب برای اقامت شما در سفر به جزیره قشم باشد.

آدرس بوتیک هتل ایرمان قشم

قشم، نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام
شماره تلفن بوتیک هتل ایرمان قشم : 35100000-076

هتل فولتون قشم

هتل فولتون قشم

هتل فولتون را می‌توان در زمره هتل‌های لوکس و شیک قشم قرار دارد که در منطقه حوضچه هامون این جزیره رویایی قرار گرفته است. این هتل از سه نوع اقامتگاه ویلا، هتل و آپارتمان برخوردار بوده و از این نظر می‌تواند مطابق با هر سلیقه‌ای باشد.
اگر تمایل دارید در سفر خود به قشم، یک هتل زیبا با چشم‌انداز عالی ،تراس رو به دریا، زمین والیبال ساحلی، اسکله اختصاصی به منظور پیاده‌روی و دوچرخه سواری، استخر روباز  ویو عالی تنها برخی از ویژگی‌ها و امکانات این هتل بی‌نظیر به شمار می‌رود.

آدرس هتل فولتون قشم

قشم، میدان استقلال، بزرگراه خلیج فارس، بعد از کمپ هامون، مجتمع اقامتی فولتون
شماره تلفن هتل فولتون قشم : 5344265-076 و 5344267-076

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info