رزرو هتل رشت با ارزان ترین قیمت فلای تودی

سفر به رشت می‌تواند یک سفر متفاوت به شمال کشور باشد. سفری که قرار است این بار به جای رفتن به جنگل و ساحل و ماندن در ویلاهای شمال، با رزرو هتل رشت حال و هوای یک شهر قدیمی با آثار تاریخی را تجربه کنیم. 

  • تعداد بازدید: 1415
  • ارسال در تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
  • بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 7 دقیقه

سفر به رشت می‌تواند یک سفر متفاوت به شمال کشور باشد. سفری که قرار است این بار به جای رفتن به جنگل و ساحل و ماندن در ویلاهای شمال، با رزرو هتل رشت حال و هوای یک شهر قدیمی با آثار تاریخی را تجربه کنیم. از میدان شهرداری این شهر و شب‌های زیبای آن در کنار ساختمان‌هایی با معماری اروپایی‌اش لذت ببریم و ساعت‌ها در این میدان و اطراف آن قدم بزنیم. به مغازه‌های قدیمی سری بزنیم و خسته از پیاده‌روی، در یکی از رستوران های سنتی رشت بهترین غذاهای شمالی را سفارش دهیم. رشت یک سفر به یادماندنی در میان تمام سفرهای همیشگی ما به شمال کشور است.

هتل ارزان رشت

رشت، شهر باران

رشت را در گذشته با نام دارالعماره می‌شناختند که تنها راه ارتباطی و بازرگانی به اروپا از طریق بندرانزلی و همچنین یک مرکز تجاری بزرگ بوده است. امروزه رشت نام شهر باران گرفته، چراکه بیشترین میزان بارندگی را در میان مراکز استان ها دارد. اهمیت این شهر و جاهای دیدنی رشت را نمی‌توان به راحتی توصیف کرد.

 از میدان شهرداری که معماری ساختمان‌هایش از سنت پترزبورگ روسیه الهام گرفته شده و شما را به اروپا می‌برد تا سبزه میدان و جاذبه‌های اطرافش که زیبایی این شهر را دو چندان کرده‌اند. از خانه و آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی تا مجسمه های زیبای رشت که در خیابان‌های این شهر به چشم می‌خورند و هر کدام قصه‌ خود را دارند. 

از جاذبه های رشت که بگذریم، مهمترین بخش هر سفری یعنی غذا را هم نباید در این شهر از دست داد. بهترین غذاهای شمالی را می‌توانید در رشت تجربه کنید. بیخود نیست که این شهر توانسته عنوان پایتخت خلاق غذا در یونسکو را به خود اختصاص دهد. سفر به رشت تمام انتظارتان از یک مسافرت ایده‌آل را برآورده می‌کند.

رزرو هتل های رشت

رزرو هتل های رشت

حالا که قرار است متفاوت سفر کنیم، این بار به جای اجاره ویلا به یکی از هتل های رشت می‌رویم. برای رزرو هتل رشت گزینه‌های مختلفی بسته به بودجه و سلیقه شما در دسترس است. چه به دنبال هتل 5 ستاره رشت باشید یا حتی یک هتل آپارتمان برایتان کافی باشد، اقامتگاه موردنظرتان در این شهر را پیدا خواهید کرد. اول باید مشخص کنید چه انتظاری از هتل مورد نظر خود دارید و چقدر برایش هزینه در نظر گرفته‌اید. 

اگر هزینه برایتان مهم نیست، برای رزرو هتل رشت، هتل بزرگ کادوس تنها هتل 5 ستاره این شهر است که اغلب مسافران هم رضایت بالایی از آن دارند. اما اگر مانند بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهید سفر ارزان و کم‌هزینه را تجربه کنید، هتل های 4 ستاره (هتل شبستان رشت) و 3 ستاره (هتل پامچال رشت) را هم می‌توانید در فهرست‌تان قرار دهید. اگر هم به رزرو هتل ارزان در رشت، مثلا در میدان شهرداری رشت فکر می‌کنید، هتل اردیبهشت یک هتل 2 ستاره با قمیت مناسب است. هتل آپارتمان صبوری هم در نزدیکی سبزه میدان از میدان های معروف رشت در فهرست هتل های ارزان قرار می‌گیرد. 

به طور کلی می‌توانید با رزرو یک هتل ارزان هزینه سفرتان را کم کنید. نه تنها هتل بلکه خرید ارزان بلیط هواپیما هم هزینه های سفر را کاهش می‌دهد. برای کسانی که اهل سفر با هواپیما هستند، بلیط های لحظه آخری هم ارزان ترین گزینه و هم صرفه‌جویی در وقت و انرژی است. نگران رزرو بلیط هم نباشید، بلیط هواپیما با فلای تودی همیشه می‌تواند ارزان ترین خریدتان باشد.

رزرو هتل های رشت ارزان ترین قیمت، فلای تودی

برای رزرو هتل ارزان در رشت کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. در این سایت تقریبا به تمام هتل های رشت از هتل های لوکس تا انواع هتل آپارتمان ها دسترسی خواهید داشت. می‌توانید قیمت هتل ها را مشاهده، بررسی و مقایسه کنید. مقایسه قیمت‌ ها به شما این امکان را می‌دهد تا بدون سردرگمی یک هتل ارزانقیمت با خدمات مناسب پیدا کنید. 

در عین حال برای ارزانتر سفر کردن، تخفیفات ویژه هتل در فلای تودی را هم از دست ندهید. برخی از هتل ها برای جذب بیشتر گردشگر تخفیف های خوبی حتی گاهی تا 80 درصد ارائه می‌دهند! برای اطلاع از این تخفیف ها فقط باید هنگام رزرو هتل در سایت فلای تودی ، روی فیلتر تخفیف ویژه که در سمت راست صفحه طراحی شده کلیک کنید. به این ترتیب، تمام هتل های دارای تخفیف برایتان به نمایش در خواهد آمد.

راهنمای رزرو هتل رشت

راهنمای رزرو هتل رشت

کافیست برای رزرو هتل ارزان به سایت فلای تودی که وارد شوید و در بخش هتل داخلی، مقصد موردنظر خود را وارد کنید. با ورود اطلاعاتی ساده مانند تاریخ، تعداد اتاق و ... تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا هتل های در دسترس در تاریخ مورد نظر شما نمایش داده شوند. هتل های رشت به ترتیب از ارزان ترین به گران ترین قیمت دسته‌بندی شده‌اند، بنابراین رزرو یک هتل ارزان کار سختی نخواهد بود!

روی نام هر هتلی که کلیک کنید، در کنار قیمت، جزئیات کامل دیگری مانند لوکیشن، امکانات، خدمات، مشخصات عمومی و فاصله هتل تا مراکز مهم و دیدنی رشت آمده است. اگر موقعیت مکانی هتل برایتان اهمیت دارد، مثلا دنبال هتل در میدان شهرداری یا سبزه میدان یا هر نقطه خاصی دیگری هستید، می‌توانید حتما نگاهی به لوکیشن هتل موردنظرتان در سایت بیندازید. 

همچنین، برای اطمینان از خدمات و امکانات هتل در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت می‌کند، حتما بخش رضایت مهمانان را با دقت نگاه کنید. در این بخش با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی، برخورد کارمندان، خدمات و کیفیت رستوران و کافی شاپ به هتل های رشت امتیاز داده شده است. این امتیازات با نظرات مهمانان قبلی هتل و از 10 محاسبه می‌شود. امتیاز هتل ها را در بخش های مختلف مشاهده کنید و به راحتی تصمیم بگیرید که کدام یک با توجه به قیمت برای شما مناسب‌تر است. تمام این مراحل به سادگی و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و بلافاصله واچر هتل به صورت آنلاین در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

فلای تودی اقامتی بی‌دردسر را با بهترین و ارزان ترین هتل های رشت برایتان فراهم می‌کند. می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته این سایت در تمامی مراحل رزرو هتل رشت یا خرید بلیط بهره‌مند شوید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info