کاهش 99 درصد پروازهای خارجی فرودگاه کیش

بررسی آمار رسمی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران حاکی از آن است که پروازهای خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش طی خرداد ۹۹ درصد کاهش یافته است.

  • تعداد بازدید: 1405
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه
مطابق آمار شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران طی خرداد ماه امسال در بخش پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست هواپیما،‌اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست به ترتیب ۸۶، ۹۵ و ۸۱ درصد کاهش یافته است.

این کاهش برای فرودگاه شیراز نیز به ترتیب ۹۲ درصد، ۹۶ و ۸۵ درصد بوده است.  کاهش نشست و برخاست،‌اعزام و پذیرش مسافر و ارسال و پذیرش بار و پست در فرودگاه مشهد طی خرداد امسال به ترتیب ۹۸ درصد، ۹۹ درصد و ۹۸ درصد بوده است.

در فرودگاه تبریز  نشست و برخاست ۹۸ درصد رشد منفی،‌ جابجایی مسافر ۹۹ درصد و جابجایی بار نیز ۹۹ دررصد کاهش یافته است. عملکرد فرودگاه‌های ارومیه و کرمان ۱۰۰ درصد منفی بوده است.

در فرودگاه بین المللی کیش به‌عنوان فرودگاه اختصاصی طی خرداد امسال کاهش ۹۶ درصدی را در این بخش ثبت کرده است.در جابجایی مسافر و بار نیز عملکرد این فرودگاه ۱۰۰ درصد نسبت به خردادماه سال ۹۸ کاهش یافته است.

فرودگاه قشم نیز نشست و برخاست هواپیما ۹۳ درصد،جابجایی مسافر و بار هر کدام ۹۶ درصد کاهش یافته است.
منبع تسنیم
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info