آیا هتل های شیراز برای خانواده ها مناسب هستند؟

با ما همراه باشید تا با یک بررسی کامل و دقیق، به معرفی چند نمونه از بهترین مراکز اقامتی و هتل های شیراز پرداخته و مهم ترین نکات انتخاب یک هتل مناسب را بیاموزید.

  • تعداد بازدید: 114
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
  • بروزرسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
  • میانگین مطالعه: 4 دقیقه

اکثر افرادی که به کلان شهر زیبای شیراز سفر می کنند، به دنبال اقامت در یک مکان دلنشین خانوادگی با قیمتی منصفانه هستند تا با تجربه یک سفر لذت بخش، لحظات دلنشینی را سپری کنند. اما در هنگام سفر به شیراز به چه نکاتی باید توجه کنیم و آیا هتلهای شیراز برای خانواده ها مناسب هستند؟ با ما همراه باشید تا با یک بررسی کامل و دقیق، به معرفی چند نمونه از بهترین مراکز اقامتی و هتل های شیراز پرداخته و مهم ترین نکات انتخاب یک هتل مناسب را بیاموزید.

هتل های شیراز

هتل های شیراز

شهر شیراز به دلیل داشتن آثار باستانی و تاریخی گوناگون در کنار مراکز گردشگری بسیار زیاد خود شناخته می شود، با این تفاسیر جای تعجبی نیست که امروزه توانسته است به عنوان یکی از اولین مقاصد گردشگری در سرتاسر کشور تبدیل شده و گردشگران بسیاری را به سمت خود بکشاند. با توجه به چنین محبوبیتی، تعداد هتلهای شیراز نیز بسیار زیاد هستند و انتخاب یک هتل مناسب و خانوادگی از میان گزینه های بی شمار موجود می تواند امر دشواری تلقی شود. از میان هتل های موجود در شیراز گزینه های بسیاری بر اساس نظرات مخاطبان و همچنین امکانات رفاهی خود به عنوان بهترین گزینه ها برای خانواده محسوب می شوند، اما دو مورد از آن ها که به محبوبیت بالایی در کلاس خود دست یافته اند، هتل بزرگ شیراز و هتل الیزه شیراز هستند. مورد اول را می توان به عنوان بهترین و لوکس ترین هتل 5 ستاره شیراز عنوان کرد که توانسته است توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب نموده و همه ساله پذیرای مسافران بی شماری باشد.

این هتل باشکوه در جوار دروازه قرآن واقع شده است، این موضوع بدان معناست که برای بازدید از آثار تاریخی شهر لازم نیست جای دوری بروید! بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری همانند تخت جمشید، آرامگاه حافظ و خواجوی کرمانی در فاصله نزدیکی از شما قرار دارند و با توجه به ارتفاع این منطقه و شرایط جغرافیایی هتل، می توانید از یک آب و هوای دلنشین و دور از آلودگی های مرکز شهر لذت ببرید. هتل بزرگ شیراز دارای نمایی باشکوه همانند کشتی تفریحی ویژه ای است که شما را از دریای خروشان مشکلات سایر اماکن اقامتی بیرون آورده و سفری رویایی را به ارمغان می آورد. اتاق های هتل همگی به بهترین امکانات موجود مجهز شده اند و با دکوراسیون ویژه خود می توانند لحظات آرام بخشی را ایجاد کنند. از جمله مهم ترین ویژگی های هتل می توان به رستوران گردان با ظرفیتی بیشتر از 150 نفر و رستوران های ایرانی و خارجی بسیاری اشاره کرد که همگی دارای منوی گسترده و طعمی بیادماندنی هستند.

با بازدید از تالار های هتل متوجه خواهید شد که یکی از بهترین اماکن موجود را برای مراسم های خود برگزیده اید و همچنین استخر و مجموعه آبی هتل در کنار سالن ماساژ ویژه همه و همه می توانند لحظات دلنشین تری را برای شما به ارمغان آورند. و اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال اقامت در یک فضای لوکس و دلنشین با قیمتی مناسب بوده و به بهترین هتل های 4 ستاره شیراز فکر می کنید، چرا هتل الیزه شیراز واقع در منطقه معالی آباد را به عنوان هدف بعدی سفر خود در نظر نگرفته اید؟ این هتل دلنشین در منطقه بسیار ویژه ای واقع شده است و تمامی امکانات رفاهی و خدمات خود را معطوف خانواده ها کرده است. جالب است بدانید هتل الیزه نزدیک ترین هتل به نمایشگاه بین المللی شیراز بوده و در عین حال با توجه به دسترسی آسان به ایستگاه مترو و راه های ارتباطی شهر، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به اقامت در فضایی آرام و به دور از شلوغی شهر نیاز دارند. با بررسی دکوراسیون اتاق ها و همچنین توجه به نظرات مسافران قبلی متوجه رضایت بالا از تمیزی و برخورد پرسنل شدیم که به نوبه خود قابل تحسین بود. در عین حال دکوراسیون اتاق ها به اندازه کافی جذاب و آرامش بخش هستند و خدمات روم سرویس مناسبی را نیز شاهد هستیم.

علاوه بر آن هتل الیزه شیراز امکاناتی همانند استخر باکیفیت در کنار سونا و جکوزی مناسب، سالن های ورزشی باشکوه، تاکسی سرویس و رستوران های باکیفیت را به مشتریان خود عرضه می کند و با توجه به امکانات خود می تواند گزینه بسیار مناسبی برای خانواده شما محسوب گردد. اما در نهایت چه عواملی را برای انتخاب خود در نظر خواهید گرفت؟ آیا قیمت رزرو اتاق و هزینه کمتر اقامت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؟ و یا شاید از جمله افرادی هستید که تجربه اقامت در یک مکان خوش آب و هوا و دور از شلوغی شهر را ترجیح می دهید که فاصله مناسبی هم با اماکن تاریخی شهر شیراز داشته باشد؟ اولویت شما هر چه که باشد، باز هم با گزینه های بی شماری روبرو خواهید شد و در نتیجه بهتر است سعی کنید با بررسی قیمت روزانه رزرو اتاق و بررسی ظرفیت هر یک از هتل های ذکر شده نسبت به انتخاب و رزرو بهترین گزینه موجود اقدام نموده و تعطیلات دلنشین تری را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info