بازم تابستون اومد

با شروع فصل گرما، جای یه سفر جذاب با طعم موهیتوی خنک، واقعا خالیه!

  • تعداد بازدید: 646
  • ارسال در تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۱ تیر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

تابستون فصل خیلی محبوبی برای سفر و استراحت کردن هست. با شروع گرم شدن هوا و کلافگی، اکثرا به فکر سفر میوفتند و برنامه یک سفر خنک رو می ریزند. تمام شهرهای ساحلی, پارک های آبی و حتی اماکن تاریخی، شلوغ تر از همیشه هستند. تابستون برای ما یادآور آب بازی های کودکانه ست و به همین دلیل تورهای تابستانه از جشن آب ارمنستان گرفته تا حتی تور رفتینگ، درخواست زیادی دارند. تورهای تابستانه فرصت خوبی برای استراحت و شارژ مجدد شماست، چه از طریق استراحت, چه از طریق مسافرت.

سفرهای تابستونی

سفرهای تابستانه داخلی

اگر واسه سفرتون زمان زیادی ندارید و تصمیم دارید که از تورای داخلی استفاده کنید، انتخاب های زیادی برای سفر به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا دارید. یکی از این مناطق شهر سرعین اردبیل هست که واقعا می تونه سفری بی نظیر و پر از هیجان باشه. عبور از پل شیشه ای و معلق هیر، قطعا ارزش این سفر رو داره.

یا حتی تورهای طبیعت گردی و یکروزه با مسیر پیمایش در امتداد رودخونه، هم میتونه دلچسب باشه. ایران آبشارهای زیبای زیادی داره که تماشایی هستند و برای رفع خستگی و و آرامش گرفتن عالی هستند.

شهرهای تبریز و شیراز هم به دلیل آب و هوای خنک میزبان مسافر زیادی هستند. در نهایت هم جزیره کیش که با وجود تفریحات ساحلی, پلاژهای تابستونی, حراج های مراکز خرید و برنامه های شبونه، حسابی پر طرفدار هست.

سفرهای تابستانه خارجی

اگر واسه تعطیلات تابستانه خودتون تصمیم دارید که سفر خارج از کشور داشته باشید می تونید با توجه به بودجه سفرتون، سفر لاکچری و یا لحظه آخری و حتی خوش قیمت پیدا کنید. تور استانبول و آنتالیا معمولا بازار خیلی داغی توی تابستون دارند. هوای خنک و فرصت استفاده از تفریحات ساحلی و فستیوال ها و حتی کنسرت ها، دلایل خوبی برای این انتخاب هستند.

تورهای اروپایی مثل تور زوریخ , میلان و پاریس هم که میشه گفت بهترین گزینه برای ریکاوری هستند. تورای مسافرتی جزایر تایلند، هم تورهای پر طرفداری توی آسیا هستند.

البته که شما حتما حق انتخاب های خیلی زیادی دارد که برای حال خوبتون می تونید از اونها استفاده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • Hamid چهارشنبه ۳۱ خرداد
    گرجستان و روسیه رو جا انداختین که البته با این شرایط اقتصادی و قیمت دلار سفرای داخلی هم نمیشه رفت دیگه
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info