ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران مشهد را از اسنپ تریپ بخواهید

بر کسی پوشیده نیست که مشهد یکی از قطب‌های گردشگری کشور بوده که سالانه پذیرای میهمانان بسیاری از شهر‌های شمال کشور تا شهر‌های جنوب کشور است. ازاین‌رو لزوم تأمین پرواز‌هایی ایمن و با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه برای این مسیر هوایی اهمیت بسزایی پیدا می‌کند.

  • تعداد بازدید: 902
  • ارسال در تاریخ: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

یکی از راه‌ها خرید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری بوده که می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما بسیار کمک‌کننده باشد. به همین خاطر شما می‌توانید به‌منظور رزرو مقرون‌به‌صرفه‌ترین بلیط هواپیما اسنپ تریپ را انتخاب کرده تا در نهایت هزینه‌های مربوط به سفر شما کاهش یابد.

پرواز تهران مشهد چقدر طول می‌کشد؟ 

باتوجه‌به اینکه طول مسیر هوایی بین تهران و مشهد، چیزی حدود 740 کیلومتر است، باید انتظار سفری حدودا یک ساعت و نیمه را از پرواز خود داشته باشید. البته دلیل اینکه این موارد را تقریبی بیان می‌کنیم به‌خاطر وقوع شرایط اضطراری مانند تغییرات شدید آب‌وهوایی و رخداد حوادث غیرمترقبه است. در غیر این صورت اگر با یکی از ایرلاین‌های معروف کشور مانند ایران‌ایر، تابان، ماهان، آسمان، کاسپین و... به مشهد سفر کنید، می‌توانید انتظار یک سفر راحت و آسوده را داشته باشید.

قیمت بلیط تهران مشهد چقدر است؟ 

اینکه قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران چقدر است به عوامل و فاکتور‌های متعددی بستگی دارد. برای مثال مهم است که شما در چه زمانی از سال، قصد سفر به مشهد را دارید. همچنین مهم است که در روز‌های کاری و غیر تعطیل برنامه سفر خود را ریخته‌اید یا اینکه آخر هفته و تعطیلات را انتخاب کرده‌اید. 

دیگر عاملی که در افزایش یا کاهش قیمت بلیط شما مؤثر است نوع کلاس پروازی بوده که می‌تواند اکونومی با قیمت مناسب، بیزنس با قیمتی بیشتر و فرست کلاس با قیمت بسیار بیشتر باشد. 

بنابراین انتخاب هرکدام از این موارد تأثیر بسیاری در افزایش یا کاهش قیمت بلیط شما دارد. علاوه‌برآن، اینکه نوع بلیط شما سیستمی باشد یا چارتری و لحظه آخری، تفاوت قیمت بلیط، بسیار محسوس خواهد بود؛ بنابراین طبیعتا اگر بتوانید با استفاده از یک پلتفرم آنلاین معتبر از بلیط‌های چارتری که به بلیط‌های لحظه آخری تبدیل شده‌اند استفاده کنید، مقدار زیادی از پول شما ذخیره خواهد شد.

رزرو بلیط هواپیما تهران مشهد به ارزان‌ترین شکل ممکن

باتوجه‌به اینکه قیمت بلیط هواپیما برای هر مسیر داخلی و خارجی، روزانه و حتی ساعتی دچار تغییر می‌شود، می‌بایست چندین فاکتور را مدنظر قرار دهید تا هزینه معقول و به‌صرفه‌تری پرداخت کنید. بدین منظور توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کنیم:

  • ابتدا درباره پرواز موردنظر تحقیق کرده تا از قیمت‌های آن مطلع شوید. برای این منظور وب‌سایت اسنپ تریپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا خیلی ساده از تاریخ تمام پرواز‌ها، ایرلاین‌ها و قیمت‌های آن‌ها آگاه شوید. 
  • معمولا در فصل بهار و تابستان که به طور ویژه زمان مسافرت کردن است، نوسان قیمت‌ها و افزایش غیرمنتظره هزینه هر نوع بلیطی افزایش می‌یابد. بدین منظور اگر برایتان فرقی نمی‌کند، در فصل سرما به سفر بروید. 
  • زمان‌هایی که تعطیلات به‌خصوصی مانند عید نوروز، اعیاد مذهبی و ایام عزاداری نزدیک باشد یا دست‌کم، آخر هفته باشد، قیمت بلیط‌ها افزایش می‌یابد. بدین منظور اگر برایتان فرقی نمی‌کند، روزی در میان هفته را برای سفر انتخاب کنید تا بلیط با قیمت کمتری نصیب شما شود. 
  • از دیگر عواملی که در میزان قیمت بلیط هواپیما تأثیر بسزایی دارد، زمان و در واقع ساعت دقیق پرواز است. هرچند که نمی‌توان نسخه‌ای برای همه پرواز‌ها پیچید، گاهی اوقات تایم‌های خیلی دیر یا خیلی زود، قیمت کمتری دارند. 
  • فاکتور مهم بعدی، نوع ایرلاینی است که پرواز را ارائه می‌دهد. در واقع معمولا برخی ایرلاین‌ها قیمت بیشتری را به پرواز‌های خود اختصاص می‌دهند. 
  • برخلاف اینکه معمولا برای پرواز‌های خارجی پیشنهاد می‌شود که چندین ماه زودتر بلیط خود را رزرو کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای پرواز‌های داخلی، مدت زمانی 10 تا 40 روزه را مدنظر قرار دهید. 
  • کلاس پروازی بیزنس و فرست کلاس به دلیل امکاناتی که دارند، پرداخت بیشتری را می‌طلبند و نوع پرواز اکونومی، مقرون‌به‌صرفه بوده و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی روی بودجه شما بگذارد. بدین منظور به دنبال پرواز اکونومی باشید. 
  • در نهایت، یکی از رایج‌ترین ترفند‌هایی که می‌توان برای کاهش هزینه بلیط هواپیما به کار برد، پیداکردن بلیط چارتری و لحظه آخری است که با تخفیف همراه شده باشد. 

بلیط هواپیما چارتری برای مشهد را از کجا تهیه کنیم؟ 

همان‌طور که متوجه شده‌اید یکی از فاکتور‌هایی که می‌تواند باعث شود بلیط هواپیمای مشهد را با ارزان‌ترین قیمت به دست آورید، پیداکردن بلیط چارتری است. در توصیف این نوع بلیط‌ها می‌توان گفت که بلیط چارتری بلیطی است که توسط یک آژانس هواپیمایی پیش‌خرید شده که در ادامه، باتوجه‌به میزان تقاضا، قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت. 

بدین ترتیب که در های‌سیزن یا زمان‌هایی مانند تعطیلات نوروز، معمولا قیمت این بلیط‌ها افزایش چشمگیر یافته، ولی در لوسیزن یا زمان‌هایی که تقاضا برای بلیط کم است، کاهش قیمت قابل‌ملاحظه‌ای پیدا می‌کنند. در نهایت، اگر آژانس مربوطه نتواند در مدت معلوم بلیط‌های خود را به فروش برساند، قیمت بلیط را کمتر کرده، به‌طوری‌که با نزدیک‌شدن به زمان پرواز، به یک بلیط لحظه آخری خوش‌قیمت تبدیل می‌شود. 

بنابراین اگر بتوانید برای تهیه این نوع بلیط هواپیما اسنپ تریپ را مدنظر قرار داده و انواع بلیط‌ها را در اپلیکیشن آن بررسی و مقایسه کنید، خیلی راحت می‌توانید بلیط‌های چارتری را بیابید. لازم به ذکر است شما می‌توانید از تخفیفات ویژه‌ای که توسط این مجموعه ارائه می‌شود بهره‌مند شده تا درنهایت، ارزان‌ترین بلیط هواپیما تهران مشهد نصیب شما شود.

با یک پرواز مقرون‌به‌صرفه و ارزان به مشهد برو! 

اگر تصمیم سفر هوایی به مشهد را دارید بهتر است برای خرید بلیط هواپیما اسنپ تریپ را مدنظر قرار داده تا بتوانید بلیط هواپیما چارتری و لحظه آخری را با مناسب‌ترین قیمت به‌راحتی تهیه کنید؛ بنابراین همیشه یک راه برای کاهش هزینه‌های سفر وجود دارد که در این مورد می‌توانید از وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ استفاده کنید. ازاین‌رو هم‌اکنون تنها نگرانی که می‌توانید داشته باشید نبستن چمدان‌هایتان است! 

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info