بهترین رستوران های بیرون بر کرمان

برای انتخاب بهترین رستوران در کرمان باید در کوچه و پس کوچه‌های این شهر بگردید و یک مکان مناسب را انتخاب کنید، اما راه‌حل ساده‌تر انتخاب سالن‌های غذاخوری است که خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی چند رستوران‌ معروف کرمان بپردازیم که امکان سفارش آنلاین را هم به شما می‌دهند

  • تعداد بازدید: 750
  • ارسال در تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۱ آبان ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 4 دقیقه

کرمان به عنوان یکی از مقاصد دیدنی در ایران شناخته می‌شود و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. با چشیدن غذاهای سنتی کرمان، می‌توان لذت سفر به این شهر تاریخی را دو چندان کرد. برای انتخاب بهترین رستوران باید در کوچه و پس کوچه‌های این شهر بگردید و یک مکان مناسب را انتخاب کنید، اما راه‌حل ساده‌تر انتخاب سالن‌های غذاخوری است که خدمات خود را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی چند رستوران‌ معروف کرمان بپردازیم که امکان سفارش آنلاین را هم به شما می‌دهند و بنابراین می‌توانید هنگام سفر به این شهر، غذای خود را با خیال راحت در هتل یا اقامتگاه خود میل کنید.

رستوران های کرمان

بهترین رستوران‌های کرمان کدامند؟

بهترین کافه های کرمان را می‌توانید در https://blog.snappfood.ir/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D9%BE-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D9%81%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2/  ببینید، اما اگر به غذاهای ایرانی علاقه دارید، ادامه مطلب را دنبال کنید. در ادامه بهترین رستوران‌های کرمان همچون رستوران پالیز، رستوران اسپاخو، مکث، آسیاب بادی، وکیل کرمان، کباب خوران و آ اس پ را معرفی کرده‌ایم.  کلیه موارد عنوان شده، از نظر کیفیت و سرویس‌دهی در سطح بالایی قرار گرفته‌اند.

رستوران مکث کرمان

اولین پاراگراف در لیست ما مربوط به معرفی کامل رستوران مکث کرمان است. این رستوران با ساختمان سنتی، تخت‌های نرم و راحت، تابلوهای قدیمی و لوسترهای بزرگ، برای صرف غذای لذیذ و ایرانی مانند دیزی، جوجه، کوبیده، زرشک پلو با مرغ و ... مناسب است. همچنین غذای معروف کرمان، بزقرمه نیز در این رستوران سرو می‌شود. به جز این انواع نوشیدنی‌ها، سالاد و سوپ نیز منوی این مجموعه را کامل کرده و مکث بهترین تجربه را برایتان در پی خواهد داشت. پرسنل این رستوران با اصول مهمان‌داری آشنا هستند و از شما به خوبی پذیرایی خواهند کرد.

آدرس رستوران مکث کرمان: بلوار جمهوری، چهار راه امام جمعه

رستوران پالیز کرمان

پالیز یکی از بهترین رستوران‌های کرمان بوده و با محیط آرام و کارکنان مهمان‌نواز، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان خود است. این مجموعه، یکی از رستوران‌های بزرگ با تالار پذیرایی و سفره‌خانه سنتی بوده و در منوی آن می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را ببینید. همچنین محیط آن برای برگزاری مجالس بسیار مناسب است. طراحی مدرن و شیک رستوران پالیز به همراه سرو غذاهای لذیذ موجود در آن، تجربه‌ای لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورند.


آدرس رستوران پالیز کرمان: جاده تهران، ابتدای بلوار راه‌ آهن، کوچه سوم

رستوران اسپاخو کرمان

رستوران اسپاخو در کرمان سومین گزینه در لیست ما است. این مجموعه با دکوراسیون زیبا و غذاهای بی‌نظیر خود بهترین خاطرات را در ذهن شما ثبت خواهد کرد. در منوی رستوران اسپاخو می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، کباب، دریایی و نوشیدنی‌ها را پیدا کنید. صبحانه نیز به صورت ویژه برای مشتریان سرو می‌شود. اسپاخو، هزینه کودکان زیر 12 سال را نیم بها محاسبه کرده و برای کودکان زیر 6  سال، مبلغی دریافت نمی‌کند؛ بنابراین در زمان مراجعه می‌توانید از این امتیاز بهره‌مند شوید. همچنین، با ورود به رستوران، با شربت‌های خوش‌رنگ و خوش‌طعم از شما پذیرایی خواهد شد تا زمان انتظار غذا برایتان لذت‌بخش‌تر شود


آدرس رستوران اسپاخو کرمان: بلوار جمهوری، حد فاصل بلوار حمزه و خیابان هزار و یک شب

رستوران وکیل کرمان

رستوران وکیل در حمام قدیمی بازار کرمان قرار گرفته و با طراحی سنتی که دارد، یکی از بهترین رستوران‌های شهر است. غذاهای سنتی این رستوران، به ویژه دیزی که با روشی خاص طبخ می‌شود، معروف بوده و طعم بقیه غذاها نیز از نظر تمام مشتریان بسیار جذاب است. برخورد پرسنل در رستوران وکیل کرمان حرفه‌ای بوده و این موضوع باعث می‌شود تا حس خوبی را در هنگام سرو غذا در آنجا داشته باشید. رستوران وکیل، مانند تمامی رستوران‌های بالا امکان سفارش آنلاین غذا را دارا بوده و می‌توانید غذای خود را به صورت بیرون‌بر نیز تهیه کنید.


آدرس رستوران وکیل کرمان: بازار سنتی کرمان

رستوران آسیاب بادی کرمان

رستوران آسیاب بادی کرمان، بزرگترین آسیاب بادی در خاورمیانه بوده و در سال 94 ساخته شده است. این رستوران در محور توریستی هفت باغ علوی واقع شده و شامل یک ساختمان 26 متری با 2 طبقه سالن پذیرایی است. اگر می‌خواهید در محیطی متفاوت غذای خود را میل کنید، پیشنهاد می‌کنیم این رستوران را فراموش نکنید. امکانات سالن نیز شامل پارکینگ رایگان، رزرو تلفنی، سفارش آنلاین، برگزاری مراسم خصوصی و دورهمی‌های خانوادگی است.


آدرس رستوران آسیاب بادی کرمان: کیلومتر 20 محور توریستی هفت باغ علوی به سمت ماهان

رستوران کباب خوران کرمان

برای علاقه‌مندان به کباب، رستوران کباب خوران در کرمان با محیطی دوستانه و شیک، غذاهای خوشمزه و خدمات عالی، بهترین گزینه است. طعم اصیل و فوق‌العاده غذاهای ایرانی در این رستوران هر فردی را شگفت ‌ زده می‌کند و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی آن را به عنوان پاتوق همیشگی خود انتخاب کنند.

در رستوران کباب خوران، محیطی ساده اما زیبا و تمیز را خواهید دید و مدیر رستوران نیز برای اطمینان از رضایت مشتریان همیشه در محل حضور دارد. قیمت مناسب غذاها، یکی دیگر از مزیت‌های این مجموعه است.


آدرس رستوران کباب خوران کرمان: بلوار ابراهیم خلیل، میدان خواجو

رستوران آ اس پ کرمان

آخرین گزینه در لیست ما مربوط به رستوران آ اس پ است که در بلوار جمهوری کرمان قرار گرفته و به عنوان یکی از رستوران‌های بزرگ شهر شناخته می‌شود. منوی این سالن غذاخوری، شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، فست فود، نودل و سایر غذاهای خوشمزه است. بنابراین منوی این رستوران هر فردی با هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.

آدرس رستوران آ اس پ کرمان: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه یک

سفارش غذا از بهترین رستوران های کرمان با اسنپ فود 


در این مطلب چند رستوران معروف در کرمان که غذاهای ایرانی ارائه می‌دهند را معرفی کردیم. اگر فرصت حضور در این رستوران‌ها را نداشته و می‌خواهید غذای خود را در بیرون از محیط رستوران میل کنید، از اسنپ فود کمک بگیرید. به این منظور، غذای موردنظر خود را از رستورانی که در نظر دارید، سفارش داده و آن را در محل آدرس تحویل بگیرید. اگر هم به غذاهای فرنگی علاقه دارید، می‌توانید سفارش آنلاین از بهترین فست فودهای کرمان را هم از طریق https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0 انجام داده و غذای دلخواه خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info