بهترین پارک های آبی کیش

کیش یکی از قدیمی ترین جزیره های خلیج فارس است و سالهاست که مقصد گردشگری بسیار محبوبی در میان تورهای داخلی به شمار می رود. کیش از توابع بندر لنگه در استان هرمزگان و جزو بهترین مناطق دیدنی و تفریحی جنوب ایران است و یکی از بهترین تفریحات در کیش پارک های آبی کیش هستند که در اینجا به معرفی بهترین پارک های آبی کیش می پردازیم.

  • تعداد بازدید: 7732
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

پارک های آبی کیش

پارک های آبی کیش

از گذشته بسیار دور بشر از آب جهت درمان استفاده میکرده است. آب تقش موثری در ایجاد آرامش و رفع خستگی دارد. تفریحات آبی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است با ایجاد فضاهای ورزشی و حرکتی نقش بسیار موثری را در بهبود شرایط روحی و روانی دارد.

پارک آبی اوشن کیش

اولین پارک رو باز ایرانی و اصلی ترین تفریح آبی جزیره کیش پارک آبی اوشن است. این پارک آبی اولین تم پارک آبی ایران بر اساس داستان راز قلعه خورشید است که در 18 بهمن 1395 بنا شده است که 13 راید 4 استخر شنا و یک آسیا دارد بعلاوه دو رستوران چهار نوشیدنی فروشی و دو منطقه خرید دارد. از آنجاییکه اوشن در منطقه عمدتا مسلمان نشین است برای بانوان روز های مخصوص جداگانه در نظر گرفته است که این ویژگی برای کشورهای عرب منطقه بسیار مهم است. پارک آبی اوشن دارای بلند ترین سرسره ی منطقه است که ارتفاع 24 متری دارد.

image

خرید بلیط هواپیما کیش

    خرید بلیط هواپیما کیش, رزرو آنلاین بلیط هواپیما کیش, خرید بلیط لحظه آخری کیش, خرید بلیط ارزان کیش, ارزانترین بلیط هواپیما کیش, بلیط هواپیما تهران به کیش, قیمت بلیط کیش, بهترین نرخ بلیط کیش, بهترین زمان سفر به کیش, بهترین زمان خرید بلیط هواپیما کیش

    پارک آبی کیش
    • پیچالوپ Aqualoop
    • ادرنالینFree Fall
    • رالی راید Whizzard
    • اناکونداDouble viper
    • دینگل Boomerango
    • گرداب Super bowl
    • مارپیچ 1Aqua Tube 1
    • مارپیچ2Aqua Tube 2
    • چالاب Aqua Play
    • راشین ریورLazy River
    • برکو kids slides
    • سونامی Wave pool
    • موجاب Flow Ride


    داستان و تارخچه پارک اوشن

    داستان تم پارک آبی اوشن بر اساس ماجرای گروهی از دزدان دریایی است که برای دستیابی به قرص خورشید و حکومت به دریا به قلعه خورشید حمله میکنند و آنرا تصرف میکنند. برای کسانیکه دوست دارند در کشور خودشان از بالاترین استانداردهای تجهیزاتی و خدمات عالی برخوردار باشند بسیار مقصد خوبی است طراحی این پارک توسط شرکت وایت واتر کانادا و زیر نظر دکتر احمد جعفری نژاد انجام شده است. وسعت این پارک پنج هکتار است و حدود سه هزار نفر را در خود جا میدهد. یکی از ویژگی های این پارک این است که طوری طراحی شده است که گردشگران از تمام سنین بتوانند در آن شرکت کنند. این پارک به دلیل داشتن وسایل تفریحی متنوع بی رقیب ترین پارک آبی ایران محسوب میشود. اگر قصد سفر به جزیره کیش و تفریح در پارک آبی اوشن را دارید میتوانید از طریق رزو آنلاین هتل کیش مانند هتل میراژ کیش یا هتل پنج ستاره شایان کیش از اسکان خود خاطر جمع شوید. 

    آدرس پارک اوشن کیش : جزیری کیش خیابان جهان شماره تماس:07644465985
    https://www.oceanwaterpark.com 

    پارک آبی بادی مارینای کیش

    بهترین پارک های آبی کیش

    پارک آبی مارینا از محبوب ترین تفریحات آبی در دنیاست که برای اولین بار در ایران میتوانید در جزیره کیش آنرا تجربه کنید. پارک آبی مارینا متعلق به هتل مارینا است و امکان انجام این تفریح برای گردشگرانی که این هتل را برای اقامت برگزیده اند فراهم مینماید.
    پارک بادی کیش تنها پارک بادی شناور روی دریا در ایران است که بسیار مورد توجه گردشگران تور کیش به ویژه کسانیکه به دنبال هیجان های جدید هستند قرار گرفته است. گردشگران به راحتی میتوانند این ورزش را روی آب های خلیج فارس انجام دهند. در این مجموعه تجهیزاتی روی آّب شناور هستند از بالاترین استاندارد های اروپا برخوردارند  کاملا بی خطر هستند و توسط پرسنل مجرب کنترل میشوند و ویژه آقایان است. به صورتیکه تمامی سنین میتوانند از این تفریح استفاده نمایند. در هر زمانی از صبح تا عصر میتوانید از فضای پارک آبی هتلتان استفاه کنید. هزینه این تفریح به ازای هر نفر 40 هزار تومان است. فراموش نکنید هتل مارینا به علت نزدیکی پارک آبی به این هتل، یکی از بهترین هتل ها برای اقامت و گردشگری برای تور کیش میباشد.

    آدرس پارک آبی مارینا کیش : هرمزگان کیش بلوار مرجان 
    تلفن: 07644465000 
    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info