لیست هتل‌های نزدیک به حرم حضرت معصومه (س)

دوست‌داران سفرهای زیارتی به قم مایل‌اند که در هتل‌هایی نزدیک حرم حضرت معصومه (س) اقامت کنند. با این کار، مدیریت اوقاتِ سفرشان راحت‌تر می‌شود و بیشتر به زیارت که هدف سفرشان است هم می‌رسند. 

  • تعداد بازدید: 1611
  • ارسال در تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

کدام هتل نزدیک حرم حضرت معصومه است؟ هتل‌های متنوعی در نزدیکی این مکان زیارتی وجود دارند. با نگاهی به آنها می‌توانید، گزینه موردنظر را انتخاب کنید.

۱. هتل کریمه قم 

اگر می‌خواهید در عرض یک دقیقه از هتل به حرم برسید، همین هتل کریمه را انتخاب کنید. این هتل چهار طبقه امکانات خوبی هم دارد که سفرتان به قم را دوست‌داشتنی‌تر و راحت‌تر می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل کریمه مجهز به حمام و لوازم بهداشتی، تلفن، تلویزیون، اینترنت و مینی‌بار هستند. 
اگر با خودروی شخصی به قم می‌روید، خیالتان از بابت وجود پارکینگ در هتل کریمه راحت باشد. خدمات رفاهی متنوعی مانند خشک‌شویی و صرافی هم در هتل قابل‌دسترسی هستند. در طول سفر می‌توانید به رستوران و چایخانه هتل هم سر بزنید.

۲. هتل خورشید 

خورشید هم هتلی نزدیک به حرم است که شهرت خوبی دارد و در دسته‌بندی چهارستاره‌ها قرار می‌گیرد. هتل خورشید اتاق‌های بزرگ، سوئیت و آپارتمان‌هایی دارد که برای سفرهای خانوادگی مناسب‌اند. 
با اقامت در این مکان  می‌توانید از امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، صرافی، خودپرداز و تاکسی‌سرویس بهره ببرید. در عرض ۵ دقیقه از هتل خورشید به حرم می‌رسید و خدمات رفاهی مطلوبی هم که دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقامت در سفر به قم همین گزینه است. نه؟ 

۳. هتل تشریفات 

در میان مکان‌های اقامتی قم، هتل‌آپارتمان تشریفات هم گزینه مطلوبی است. فاصله آن از حرم در حدود ۸ دقیقه است. امکانات خوبی هم برای اتاق‌هایش در نظر گرفته شده و برای مثال، اتاق‌های پنج‌تخته آن برای خانواده‌ یا گروهی از همسفران پرتعداد بسیار مناسب است. 
از امکانات هتل تشریفات می‌توانیم به یخچال، اینترنت، تلویزیون، تلفن، حمام و مبلمان مناسب اشاره کنیم. سیستم گرمایش و سرمایش هتل هم نمرات خوبی می‌گیرند. البته یادتان باشد که این هتل نزدیک حرم حضرت معصومه پارکینگ ندارد. 

۴. مجتمع اقامتی‌گردشگری سلامت الوند 

مجتمع اقامتی‌گردشگری سلامت الوند هم مجموعه ۱۱اتاقه‌ای است که به شما امکان رسیدن به حرم در عرض ۱۰ دقیقه را می‌دهد. امکانات این مجتمع شامل تلفن، تلویزیون، اینترنت، مینی‌بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می‌شود. 
مجتمع سلامت الوند نوساز است و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. نزدیکی آن به حرم از دلایل محبوبیتش است و از مهمانان متعددی در طول سال پذیرایی می‌کند. برای سفر به قم، نیم‌نگاهی هم به مجتمع سلامت الوند داشته باشید. 

۵. هتل سلوی قم

نزدیکی هتل سلوی قم به حرم که مزیت پررنگ آن است اما یکی دیگر از مزایایش، هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای است که برای اقامت از مسافران دریافت می‌کند. هتل سلوی قم پارکینگ هم دارد و امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، خشک‌شویی و صرافی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 
اتاق‌های هتل از نقطه‌نظر خدمات رفاهی نمره قبولی می‌گیرند. در هر اتاق، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی وجود دارد. هر وقت هم که بخواهید، در عرض ۵ تا ۶ دقیقه می‌توانید خود را به حرم حضرت معصومه برسانید. 

۶. هتل بین‌المللی قم

در میان هتل‌های نزدیک به حرم، هتل بین‌المللی قم هم از آن گزینه‌های مطلوبی است که امکانات خوب و ظاهری مناسب دارد. این هتل در فاصله ۲ دقیقه‌ای از حرم حضرت معصومه قرار گرفته و ۶ طبقه دارد. 
برای اقامت‌ خودتان یا در سفر به‌همراه دوستان و خانواده می‌توانید به انتخاب اتاق‌های تمیز و پرامکانات این هتل فکر کنید. در اتاق‌های هتل، یخچال، تلویزیون، اینترنت، مینی‌بار و تلفن وجود دارد. روم‌سرویس و صبحانه هم برای مسافران موجود است. 

۷. هتل استقلال 

استقلال هم هتل نزدیک حرم حضرت معصومه و چهارستاره‌ای است که از مسافران زیادی برای زیارت پذیرایی می‌کند. این مجموعه ۹طبقه است و سرویس‌دهی استاندارد و مطلوبی دارد. 
این هتل ۹طبقه هم شما را به زیارت نزدیک می‌کند و هم سیاحت. چون علاوه بر فاصله اندکی که با حرم دارد، دسترسی خوبی به نقاطی مانند مراکز خرید هم فراهم می‌کند. 
هتل استقلال پارکینگ هم دارد و در اتاق‌هایش امکاناتی مانند یخچال، اینترنت، تلویزیون و مینی‌بار در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 

۸. هتل بزرگ پارسیا 

این هتل از مکا‌ن‌های اقامتی معروف و مجلل شهر قم است. امکانات خوبی در این هتل وجود دارد و فاصله‌اش از حرم هم زیاد نیست. علاوه بر زیارت، امکان دسترسی به مکان‌هایی مانند سینماهای قم یا مجتمع تجاری عصر جدید هم از این هتل در عرض چند دقیقه وجود دارد. 
اگر با خودروی خودتان به قم می‌روید، نگران پارکینگ هم نباشید. در ضمن، این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد. در اتاق‌هایش هم امکاناتی مانند یخچال، تلفن، تلویزیون و اینترنت وجود دارد. اگر دلتان بخواهد می‌توانید به کافی‌شاپ و رستوران شیک آن هم سری بزنید. 

۹. هتل المپیک 

برای رفتن از هتل المپیک به‌سمت حرم حضرت معصومه فقط به ۲ دقیقه زمان نیاز دارید. فاصله این هتل تا مناطق دیدنی و مراکز خرید قم هم اندک است. 
این هتل ۹طبقه امکاناتی مانند روم‌سرویس و صبحانه دارد و در هر اتاقش، تلویزیون، اینترنت، یخچال، سیستم تهویه مطبوع و سرویس‌های ایرانی و فرنگی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. 

۱۰. هتل راسپینا 

آخرین پیشنهادمان در این مقاله هم هتل ۸طبقه راسپینا است که هم با حرم فاصله اندکی دارد و هم به مراکز خرید نزدیک است. هتل راسپینا پارکینگ هم دارد و اگر بخواهید، می‌توانید از رستوران آن هم استفاده کنید. 
در اتاق‌های هتل، اینترنت، تلویزیون، یخچال و خدمات رفاهی متنوع دیگر وجود دارد و سیستم تهویه آن هم مطبوع و مناسب است. برای سفر به قم، نام این هتل را هم به‌خاطر داشته باشید. 

در آخر 

با اقامت در یک هتل نزدیک حرم حضرت معصومه می‌توانید به‌سادگی در هرساعت از شبانه‌روز به زیارت بروید. برای کسانی که با هدف زیارت به قم می‌روند، چنین امکانی به‌شدت مهم و دوست‌داشتنی خواهد بود. 
از میان گزینه‌هایی که مطرح شد، مناسب‌ترین را برای خود انتخاب کنید و به زیارت بروید. قم هتل‌ها و مراکز اقامتی زیادی دارد. بنا به بودجه و اولویت‌هایتان در سفر می‌توانید مناسب‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. انتخاب شما کدام است؟ 

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info