سفر با هواپیما یا با اتوبوس

یکی از اولین پرسش هایی که بعد از تصمیم به سفر در ذهن هر فردی به وجود می آید این است که کدام وسیله نقلیه را برای سفر انتخاب کند. خب برای پاسخ به این سوال باید خیلی عوامل را در نظر گرفت و سنجید. به عنوان مثال شرایط آب و هوایی, مسافت مقصد از مبدا, مسیرهای رسیدن به مقصد و وسایل نقلیه موجود برای رسیدن به مقصد مورد نظر از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر انتخاب یک وسیله نقلیه مناسب برای سفر است.

  • تعداد بازدید: 3092
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ مهر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۱ مهر ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 20 دقیقه

مزایای سفر با هواپیما

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

یکی از محبوب ترین و راحت ترین شیوه های سفر تهیه بلیط هواپیما ست. در سفر با هواپیما فقط کافیست بلیط آنلاین هواپیما به مقصد موردنظر را تهیه کنید و پس از مدت زمان بسیار کوتاهی به مقصد برسید. یکی از ویژگی های مثبت بلیط هواپیما این است که در صورتی که پرواز رفت و برگشت را با هم بگیرید، با نرخ پایین تری می توانید بلیط تهیه کنید.
دقت داشته باشید که فریب تبلیغات آژانس های مسافرتی را نخورید! یعنی هنگامی که میخواهید بلیط آنلاین تهیه کنید و جستجو در مرورگر خود را آغاز کردید اولین سایت ممکن در گوگل را باز نکنید و اقدام به خرید کنید. هوشمندانه است که چندین سایت مختلف را باز کنید و نرخ بلیط ها را مشاهده و مقایسه، و سپس ارزان ترین بلیط هواپیما را پیدا کنید. البته پیدا کردن بلیط های لحظه آخری هم بسیار لذت بخش است چون گاهی با هزینه ای بسیار پایین میتوانید ارزانترین بلیط های هواپیما را براحتی تهیه کنید.
خب تا اینجا مشخص شد که درست است که بلیط هواپیما از نظر هزینه ممکن است به صرفه نباشد اما در صورتی که به این نکات توجه کنید میتوانید سفری با کیفیت با هزینه مناسب تجربه کنید. در نظر داشته باشید که در هر صورت برای مسیرهای خیلی طولانی سفر با هواپیما تقریبا تنها راه حل ممکن و منطقی است. که معمولا برای سفرهای کاری و سفرهای خارج از کشور مخصوصا کشورهای دورتر از بلیط هواپیما استفاده میکنند.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

مزایای سفر با اتوبوس

سفر با اتوبوس در مقابل سفر با هواپبما بسیار به صرفه تر است و قیمت بلیط اتوبوس حتی از ارزانترین بلیط هواپیما هم ارزان تر است. شما به راحتی می توانید خرید آنلاین بلیط اتوبوس را انجام دهید. در خرید آنلاین بلیط اتوبوس شما میتوانید نوع اتوبوس, صندلی و ترمینال نزدیک محل سکونت خود را انتخاب نمایید و با خیالی آسوده عازم سفر شوید. یکی دیگر از مزایای سفر با اتوبوس این است که بلیط اتوبوس تقریبا همیشه در دسترس است و ترس پر شدن ظرفیت را در اکثر مسیرها نخواهید داشت. بلیط اتوبوس هم مانند بلیط هواپیما قابل استرداد است و شما میتوانید در صورت کنسلی فرم استرداد بلیط اتوبوس خود را بصورت آنلاین پر نمایید.
با توجه به پیشرفت اتوبوس ها و روی کار آمدن اتوبوس های وی آی پی ، سفر با اتوبوس نسبت به گذشته راحت تر شده است، اتوبوس های وی آی پی شامل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، صندلی تخت شو، وعده غذایی و مانیتور شخصی می باشند و از آنجایی که سفر با اتوبوس امنیت بسیار بالایی نیز دارد میتوانید سفر خود را شروع کنید و از زیبایی های مسیر و جاده نهایت استفاده را ببرید. سفر با اتوبوس معمولا برای سفرهای داخلی توصیه می شود ولی بسیاری از تورهای خارجی به کشورهای همسایه هم به صورت زمینی ارائه می شود. مثلا تور زمینی وان , یا تور زمینی باکو و همچنین تور زمینی ارمنستان بصورت زمینی هم برگزار می شود. در سفر با اتوبوس مانند هواپیما در طول مسیر از شما پذیرایی بعمل می آید و در مسیرهای طولانی هم چند بار برای استراحت و یا صرف غذا اتوبوس را نگه میدارند تا بتوانید در استراحتگاه های میان جاده ای رفع خستگی کنید.

استرداد بلیط اتوبوس

رزرو آنلاین بلیط اتوبوس در سایت "های هالیدی"

جهت رزرو آنلاین بلیط اتوبوس به سایت های هالیدی مراجعه نمایید و سپس روی واژه اتوبوس کلیک کنید و با وارد کردن مبدا و مقصد و هممچنین تاریخ حرکت بلیط اتوبوس خود را جستجو کنید.

استرداد آنلاین بلیط اتوبوس در "سایت های هالیدی"

اگر قصد استرداد آنلاین بلیط اتوبوس خود را دارید پس از ورود به سایت های هالیدی به بخش استرداد بلیط بروید و فرم درخواست استرداد بلیط اتوبوس خود را ثبت نمایید.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما در سایت "های هالیدی"

جهت رزرو آنلاین بلیط هواپیما نیز به سایت های هالیدی مراجعه کرده و روی کلمه بلیط هواپیما کلیک کنید سپس مبدا و مقصد و تاریخ پرواز را وارد کنید و سپس جستجوی بلیط را آغاز کنید.

استرداد آنلاین بلیط هواپیما در سایت "های هالیدی"

اگر به هر طریقی پس از تهیه بلیط هواپیما قصد کنسل کردن بلیط خود را دارید با مراجعه به سایت های هالیدی و ورود به پنل کاربریتان می توانید فرم استرداد بلیط هواپیما را بصورت آنلاین ثبت کنید.

پایانه های مسافربری بین شهری نقش مهمی در صنعت گردشگری و سیستم حمل و نقل در کشور ایفا میکنند. در اینجا لیست کاملی از اسم ها و شماره تلفن های شرکت های اتوبوسرانی ،از اتوبوس های ایران پیما که یکی از قدیمی ترین شرکت های حمل و نقل است تا اتوبوس های مدرن رویال سفر ،برای شما گردآوری شده است.
شما ممکن است بنا به هر دلیلی بخواهید بلیط اتوبوسی را که تهیه کرده اید کنسل کنید. همانطور که میتوانید بلیط اتوبوس خود را بصورت آنلاین تهیه نمایید، امکان کنسل کردن و استرداد بلیط اتوبوس خود را بصورت آنلاین نیز دارید. در اینجا نحوه کنسل کردن بلیط اتوبوس را گام به گام دوره می کنیم.
اگر قصد استرداد آنلاین بلیط هواپیما خود را دارید پس از ورود به سایت های هالیدی به بخش استرداد بلیط بروید و فرم درخواست استرداد بلیط خود را ثبت نمایید.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info