چگونه زمینی به جزیره کیش سفر کنیم؟

هرگاه اسم سفر به کیش به میان می آید، به دلیل مسافت طولانی مسافران ترجیح میدهند با هواپیما و در زمان کمتری به مقصد برسند، اما در این مقاله شما با انواع راه های زمینی سفر به کیش ، این جزیره زیبای خلیح فارس آشنا خواهید شد. خوب است که بدانید از سه طریق (ماشین، قطار و اتوبوس) میتوانید به راحتی به این جزیره سفر کنید.

  • تعداد بازدید: 1171
  • ارسال در تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
  • بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

احتمالا برای شما عجیب باشد. اما میخواهیم بگوییم که سفر به جزیره کیش با ماشین شخصی هم امکان پذیر میباشد. از هر کجا که تصمیم به سفر داشتید فقط باید مقصد بندرعباس را انتخاب کنید.برای مثال اگر مبدا شما تهران است، اول باید جاده تهران به کرمان و سپس مقصد بندر عباس را انتخاب کنید. از آنجا باید به بندر لنگه یا چارک بروید، در هرکدام از این بندرها، باید ماشین خود را به اتوبوس های شناور بسپارید. البته باید بگوییم که این کار احتمالا دو الی سه ساعت زمان میبرد.

شما میتوانید از طریق اتوبوس های شناور، بلیت سفر زمینی به کیش را تهیه کنید، و مسیر را تا آن جزیره زیبا طی کنید. پس اگر شما جزء افرادی هستید، که ترجیح میدهید در هر شهری توقف کنید و از مسیر لذت ببرید، سفر زمینی کیش با ماشین شخصی برای شما انتخاب بسیارخوبی است.

سفر به کیش با قطار

بعضی از افراد به دلیل هزینه بالای بلیط هواپیما، ترجیح میدهند با قطار سفر کنند. در سفر با قطار به جزیره کیش، شما هم از مناظر زیبا و در مسیر لذت خواهید برد، فقط فراموش نکنید که از هر مبدا باید مقصد بندر عباس را انتخاب کنید. وقتی به بندر عباس رسیدید، باید از طریق اتوبوس های شناور بلیط تهیه کنید تا با سفر دریایی به جزیره کیش برسید. سفر دریایی جزء جداناپذیر سفر به کیش میباشد و در طول مسیر از تماشای دریا و موج های زیبا لذت ببرید. مدت زمان رسیدن به بندر عباس از مبدا تهران، با قطار حدودا 20 ساعت است. شما باید مسیر بندر عباس تا بندر لنگه و چارک را هم در نظر بگیرید.

چگونه با اتوبوس به جزیره کیش سفر کنیم؟

اگر میخواهید در هزینه سفر خود صرفه جویی کنید، بلیط اتوبوس بهترین گزینه برای سفر به کیش میباشد. سفر با اتوبوس ممکن است به دلیل مسافت طولانی برای مسافران خسته کننده باشد، به همین دلیل بهتر است شما ساعات شبانه را برای تهیه بلیط انتخاب کنید تا در طول مسیر استراحت کنید.

از طریق اتوبوس هم مانند دیگر روش ها، باید از هر مبدا که هستید، مقصد بندر عباس را انتخاب کنید و از آنجا به بندر لنگه، بندر چارک یا آفتاب بروید و بقیه مسیر را از اتوبوس های شناور طی کنید. از آنجا به راحتی میتوانید برای جزیره کیش بلیط زمینی تهیه کنید.

سفر به کیش با ماشین شخصی

کدام بندر به جزیره کیش نزدیک تر است؟

حتما میخواهید بدانید که کدام مسیر شما را در مدت زمان کمتری به این جزیره زیبا میرساند، ما تمام مسیر ها را بررسی خواهیم کرد. تمام ساین سه بندر، بندر آفتاب، بندر لنگه و بندر چارک شما را به کیش میرسانند؛

اما اولین بندر که در کمترین زمان به کیش میرسید، بندر آفتاب است. شما از طریق شناور های دریایی در مدت زمان 30 دقیقه به کیش خواهید رسید.مسافت بندر آفتاب تا کیش حدودا 18 کیلومتر است که با شناور های مخصوص با نیم ساعت به آنجا میرسید.زمان تحویل اتوبوس های حمل خودرو حدودا یک ساعت است.

دومین بندر نزدیک به کیش، بندر چارک است. شما با استفاده از اتوبوس های شناور در مدت زمان یک ساعت میتوانید به جزیره کیش برسید.حدود دو ساعت و نیم هم اتوبوس های حمل خودرو به آنجا خواهند رسید.

بندر لنگه، بیشترین مدت زمان رسین به کیش میباشد.این بندر که بسیار نزدیک به بندر عباس است، حدود دو ساعت و نیم از طریق اتوبوس های شناور به کیش میرسند . از آنجا هم رسیدن اتوبوس های حمل خودرو حدود 4 ساعت زمان میبرد.

ارزان ترین سفر به کیش

اگر بخواهیم با برآورد هزینه ها نتیجه ای بگیریم، سفر با اتوبوس به جزیره کیش بسیار ارزان تر از سایر روش ها است اما ممکن است بسیار خسته کننده باشد. سفر زمینی از طریق خودرو شخصی با هزینه بنزین آنچنان هم ارزان نخواهد بود و باید مسافت مبدا شهر خود تا بندرعباس را در نظر بگیرید. اما در سفر های ماشینی، تجربه ی توقف شهر به شهر و لذت بردن از مسیر دو چندان میشود. البته فراموش نکنید که اتوبوس های حمل خودرو تا کیش هم هزینه بر خواهند بود.

سفر به کیش زمینی

هزینه سفر زمینی به کیش

اگر میخواهید حدودا بدانید چقدر برای این سفر باید هزینه کنید، بلیط قطار تقریبا نصف هزینه بلیط هواپیما به کیش میباشد، و هزینه بلیط اتوبوس یک سوم از هزینه بلیط هواپیما است. هزینه سفر زمینی کیش با خودرو شخصی بستگی از مبدا سفر شما دارد، همانطور که پیش تر گفته شد هزینه اتوبوس های حمل خودرو که آنچنان هم کم نیست را به خاطر بسپارید.

سفر زمینی کیش از مبدا تهران

برای سفر به کیش از تهران، دو مسیر پیش رو دارید. شما اول باید از طریق جاده تهران به اصفهان و سپس اصفهان به شیراز را طی کنید. از جاده شیراز به فیروزآباد بروید و از آنجا به راحتی به بندر آفتاب میرسید. این مسافت ممکن است 17 الی 18 ساعت زمان ببرد که مسافت اتوبوس های شناور از بندر آفتاب تا جزیره کیش که حدودا 30 دقیقه است را هم باید در نظر بگیرید.

دومین مسیر جاده تهران-سیرجان، و سپس کرمان به بندر عباس است. در نهایت شما باید از بندر عباس تا بندر چارک را طی کنید تا به جزیره کیش برسید.

نتیجه سفرهای زمینی به کیش

سریع ترین و گرانترین راه، پرواز با هواپیما است و ارزان ترین و طولانی ترین مسافت به کیش با اتوبوس است گرچه اگر بخواهید از مسیر لذت ببرید میتوانید از قطار و خودرو شخصی استفاده کنید. مهم ترین مزیت سفر به جزیره زیبای کیش، تماشای دریای خلیج فارس و استفاده از مناظر چشم نواز است که برای شما تجربه ای بسیار به یاد ماندنی رقم خواهد زد.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info