میزان بار مجاز در هواپیمایی ترکیش ایر

بار مجاز ، دستی و هزینه بار اضافه در ایرلاین های خارجی ترکیش ایر

  • تعداد بازدید: 10885
  • ارسال در تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 3 دقیقه

ترکیش ایر

ترکیش ایرلاین شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است و یکی از بهترین خطوط هواپیمایی دنیا به شمار میرود. در سال 1933 به دستور مصطفی کمال آتاتورک تاسیس شد و در حال حاضر به 300 مقصد مختلف پرواز دارد، در سال 2015 به عنوان بهترین شرکت هواپیمایی اروپا و چهارمین ایرلاین برتر دنیا شناخته شد. دفتر مرکزی این شرکت در استانبول میباشد و فرودگاه آتاتورک و فرودگاه بین المللی صبیحه ،گوکچن قطب های اصلی این شرکت میباشند. امروزه ترکیش ایرلاین به دلیل کیفیت بالای خدمات ارائه شده، امنیت پرواز، استفاده از هواپیماهای مدرن و مجهز و صد البته به خاطر غذاهای خوشمزه ای که در هواپیما سرو می شود، مشهور است. همچنین در سال های اخیر همکاری های خوبی بین شرکت هواپیمایی ترکیه و ایران صورت گرفته تا امکان استفاده ایرانیان از این خط هواپیمایی را تسهیل کند.

میزان بار مجاز در ترکیش ایر

بنا به نوع بلیط هر مسافر اجازه دارد تا میزان مشخصی بار با خود حمل کند و اگر وزن بارش بیش از حد مجاز باشد مجبور به پرداخت جریمه اضافه بار خواهد بود. اما به طور کل میزان بار مجاز پروازهای بین المللی ترکیش ایرلاین برای پرواز تجاری یا بیزنس کلاس ۳۰ کیلوگرم و وزن بار مجاز برای پرواز اقتصادی یا اکونومی ۲۰ کیلوگرم است.

بار مجاز کیش ایر
بار دستی مجاز ترکیش ایر در کلاس تجاری 1 ساک دستی به وزن 8 کیلوگرم و در کلاسهای بیزنس  2 ساک هر کدام به وزن 8 کیلوگرم می باشد.

قوانین بار اضافه ترکیش ایر

در پروازهای داخلی (بیزنس کلاس و اکونومی) به ازای هر کیلوگرم بار ۸ لیره ترکیه باید بپردازید. در پروازهای بین المللی جریمه اضافه بار به مبدا و مقصد شما بستگی دارد. مثلا در پرواز از تهران به شهرهای ترکیه بابت هر کیلوگرم اضافه بار باید ۱۱ لیره بپردازید. در پروازهای خارج از ترکیه مثل پرواز تهران به تفلیس گرجستان بابت هر کیلو هراضافه بار می بایست مبلغ ۱۷ لیره بپردازید. برای محاسبه دقیق هزینه اضافه بار (با توجه به مبدا و مقصد) میتوانید جدول مناطق پروازی ترکیش را مشاهده کنید.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info