محبوب ترین بلیط هواپیما داخلی کدام ها هستند

ایرانی ها از جمله مردمانی هستند که به سفر علاقه بسیاری دارند. وجود آب و هوای چهار فصل و جاذبه های طبیعی و دست ساز فراوان در شهرهای کشور باعث شده در تمامی فصول سال، سفر کردن یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات خانوادگی و دوستانه باشد.

  • تعداد بازدید: 990
  • ارسال در تاریخ: ۶ شهریور ۱۴۰۰
  • بروزرسانی: ۱۴ مهر ۱۴۰۰
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه

تعطیلات نوروزی یکی از بهترین موقعیت ها برای سفرهای خانوادگی است چرا که اکثر مردم در تعطیلات هستند و هوا بسیار دلپذیر است. در این فصل از سال بلیط هواپیما و تور مسافرتی شهرهای توریستی مانند کیش، قشم، اصفهان و شیراز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

همچنین در ایام شهادت و ولادت شهرهای مذهبی مانند مشهد و قم شلوغ تر هستند و اگر قصد سفر با هواپیما و یا سایر وسایل نقلیه به این شهرها را دارید حتما از چندین روز زودتر باید به رزرو بلیت بپردازید. علاوه بر این مراکز استان های شمالی و غربی هم برای سفر در تابستان بسیار پرطرفدار بوده و همه ساله پذیرای گردشگران زیادی هستند.

با توجه به نیاز به تبادل اطلاعات و یا گسترش کسب و کارها مردم بیش از پیش به سفر به شهرهای صنعتی مخصوصا تهران روی آورده اند و استادان دانشگاه ها و دانشجویان نیز از دیگر مسافران دائمی سفرهای داخلی مخصوصا به مقصد تهران هستند.

قطعا شرکت هواپیمایی و نوع خدماتی که ارائه می دهد و همچنین قیمت بلیط هم از جمله عوامل تاثیرگذار در خرید یک بلیط هواپیما است. به طور مثال پروازهای ماهان از جمله پروازهای محبوب کشور هستند و همچنین ایران ایر(هما) از جمله شرکت های قدیمی در پروازهای داخلی هستند که مردم به آن ها اعتماد دارند و از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. همچنین شرکت های هواپیمایی دیگر به علت کمتر بودن حوادث و یا کنسل نشدن سفر ها هم تجربه های خوشایندی برای مسافران ایجاد کرده اند و در طی این سال ها محبوبیت خود را افزایش داده اند مانند شرکت آتا یا کیش ایر.

بلیط هواپیما

چرا بلیط هواپیما داخلی این روزها طرفداران بیشتری پیدا کرده است؟

از میان همه وسایل نقلیه، هواپیما به دلیل سرعت و امنیت بالا یکی از محبوب ترین گزینه های سفر به شمار می آید. همچنین در این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت های تردد با اتومبیل شخصی تقاضا برای وسایل نقلیه عمومی به خصوص هواپیما به دلیلی کوتاهی زمان سفر افزایش پیدا کرده است. 

هرکدام از شهرهای ایران جاذبه ها و زیبایی های خاص خود را دارد که با یک سفر هوایی جذاب به مقصد هرکدام می توانید چندین روز در کنار خانواده و دوستان خود در آرامش به سر ببرید.

جزیره زیبای کیش با وجود جاذبه های طبیعی و مصنوعی زیادی که در دل خود دارد یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایرانیان است. بلیط هواپیما به مقصد کیش در فصل های سرد و خنک سال یکی از پرتکرارترین و پرطرفدارترین پروازها است. سواحل مرجانی و زیبای خلیج فارس و تفریحات آبی پرهیجان جزیره کیش از جمله ویژگی هایی است که هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. علاوه بر آن هتل ها و رستوران های مجهز و درجه یک با بهترین خدمات و کیفیت آرامش شما را در این جزیره زیبا تضمین می کند. اگر بلیط هواپیما به مقصد کیش تهیه کرده اید و قصد سفر به این جزیره را دارید تماشای غروب در سوال زیبای آن را فراموش نکنید.

بلیط هواپیمای داخلی


شهر زیبای شیراز که قطعا نیازی به معرفی و تعریف ندارد. این شهر تماشایی و باستانی در تمامی فصول سال بازدیدکنندگان زیادی دارد و از جمله مناطقی است که حتما یک بار باید از آن دیدن کنید. هرساله تعداد زیادی بلیط هواپیما یا تور مسافرتی به مقصد شیراز فروخته می شود و مردم زیادی از سراسر شهرهای ایران به این شهر زیبا و تاریخی سر می زنند.

اگر به شیراز زیبا سفر کردید از تماشای تخت جمشید و مقبره کوروش غافل نشوید. لذت خواندن اشعار حافظ در حافظیه و خوردن یک فالوده شیرازی درجه یک در سعدیه از جمله خاطراتی است که هیچ گاه از یاد انسان نمی رود.

شهر تهران از جمله شهرهایی است که معمولا با آلودگی و شلوغی شناخته می شود. اما این شهر صنعتی جاذبه های طبیعی و مکان های تاریخی زیبایی دارد که قطعا چندین روز می توانید در این شهر به تفریح بپردازید. دربند، پل طبیعت، کاخ گلستان، برج میلاد و بسیاری آثار دیگر ارزش تهیه بلیط هواپیما چارتر و چندین روز گردش در این شهر را دارد. علاوه بر آن بسیاری از پروازهای به مقصد تهران برای مقاصد کاری، درسی و شرکت در کنفرانس ها و مجامع مهم برگزار شده در پایتخت است. به همین دلیل معمولا در تمامی روزهای سال تقاضا برای بلیط هواپیما به مقصد تهران از تمامی شهرهای ایران وجود دارد.

بلیط داخلی هواپیما


مشهد به دلیل وجود بارگاه امام رضا(ع) و مکان های تفریحی بی شمار از جمله شهرهایی است که پروازهایش طرفداران زیادی دارد. این شهر نسبتا قدیمی با داشتن بازارهای سنتی و جدید و همچنین مجاورت با شهر تاریخی توس یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی کشور عزیزمان ایران است. همه روزه مسافران زیادی از داخل و خارج کشور عازم مشهد می شوند. 
سایر شهرهای ایران مانند اصفهان با شهرت و قدمت مثال زدنی اش و یزد با وجود بافت قدیمی و تاریخی خود و یا تبریز و اهواز هرکدام یکی از بهترین و بزرگترین مقصدها برای مسافرانی هستند که قصد سفر به آنها را دارند.

ارزانترین بلیط هواپیما داخلی را چگونه با سفرمارکت تهیه کنیم؟

سفرمارکت یک موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما است. همانطور که می دانید قیمت یک بلیط هواپیما به عوامل مختلفی مانند برند ایرلاین، مدل هواپیما و خدمات رفاهی شرکت های هواپیمایی بستگی دارد. همچنین میزان تقاضای مردم با توجه به این که در چه فصلی از سال هستیم و یا روز تعطیل یا مناسبتی است و یا حتی ساعتی که هواپیما حرکت می کند در قیمت بلیط تاثیر می گذارد.

با توجه به پشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت برای خرید بلیط هواپیما هم معمولا در گوگل سرچ می کنیم. اما این کار باعث می شود سایت‌های مختلف با قیمت‌های گوناگون به ما نمایش داده شوند که باعث سردرگمی ما می شود.

یک موتور جستجو تخصصی بلیط هواپیما مانند سفرمارکت این کار را برای ما آسان کرده است به طوریکه با جستجو در آن تمامی قیمت های عرضه شده در بازار برای مقصد مورد نظر به صورت مقایسه ای و یک جا نمایش داده می شود و شما می توانید از میان آن ها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. به طور مثال برای یک مقصد مشخص ممکن است چندین آژانس مختلف به صورت همزمان بلیط با قیمت های متفاوت ارائه کنند. سفرمارکت تمامی این گزینه ها را به ترتیب قیمت برای شما نمایش می دهد و شما را از چندین ساعت جستجو در سایت های مختلف نجات می دهد.

سفرمارکت کاملا بدون واسطه عمل می کند و ارزانترین قیمت بلیط هواپیما را به شما نمایش می‌دهد. کافی است در هر ساعتی از شبانه روز و از هر مکانی که می توانید تنها با اتصال به اینترنت با استفاده از پلتفرم سفرمارکت به جستجو بلیط مورد نظر خود بپردازید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

سفرمارکت علاوه بر موتور جستجو بودن یک بازار مجازی یا marketplace هم هست. با استفاده از این پلتفرم می توانید محصولات شرکت هایی که بلیط هواپیما و خدمات سفر ارائه می دهند را به صورت یک جا و رقابتی مشاهده کنید و برای سفر خود از آن ها استفاده کنید. با این کار آژانس ها تلاش می کنند خدمات بهتر با قیمت مناسب تری را به گردشگران ارائه دهند و همچنین گردشگران از خدمات خوب شرکت های موفق بهره ببرند. این کار سفرمارکت به آژانس های کمتر شناخته شده کمک می کند که خدمات خود را به مشتری ارائه دهند و در بازار گردشگری توسط رقبای بزرگ تر حذف نشوند.

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info