از یک موسسه مهاجرتی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟

از یک موسسه مهاجرتی چه انتظاراتی باید داشته باشیم؟  سالانه افراد زیادی با استفاده از روش‌های مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کرده و زندگی جدیدی را آغاز می‌کنند. انجام این کار شاید به‌ظاهر ساده ...

  • تعداد بازدید: 484
  • ارسال در تاریخ: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
  • بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 10 دقیقه
سالانه افراد زیادی با استفاده از روش‌های مختلف به کشورهای خارجی مهاجرت کرده و زندگی جدیدی را آغاز می‌کنند. انجام این کار شاید به‌ظاهر ساده باشد؛ اما قطعاً کسانی که این مسیر را طی کرده‌اند؛ به‌خوبی می‌دانند که انجام آن چقدر سخت و زمان‌بر است. 

مهاجرت به کشورهای خارجی شرایط خاص خود را دارد و برای تکمیل فرایند مهاجرت، باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت. بدون شک اگر متقاضیان بخواهند تنهایی این مراحل را پشت سر بگذارند؛ با چالش‌ها و مشکلات مختلفی مواجه خواهند شد و در نهایت در خواست اخذ ویزای آنها ریجکت خواهد شد. 

برای اینکه مسیر مهاجرت هموار شود و افراد راحت‌تر فرایند مهاجرت را پشت سر بگذارند؛ باید به بهترین و معتبرترین موسسه‌های مهاجرتی مراجعه کنند. یکی از این موسسه‌های مهاجرتی معتبر، پارسی کانادا نام دارد. در این مطلب به طور کامل این موسسه و انتظاراتی که باید از آن داشته باشید را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با اطلاعات بهتر و کامل‌تری مهاجرت خود را آغاز کنید. 
موسسه مهاجرتی معتبر

چه انتظاراتی باید از موسسه مهاجرتی داشت؟

مراحل پیچیده و روش‌های گوناگون مهاجرتی، باعث شده که مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی در اولویت افراد قرار بگیرد. اما سؤال اینجاست که متقاضیان مهاجرت باید چه انتظاراتی از موسسه مهاجرتی داشته باشند؟ مواردی که در ادامه معرفی خواهیم کرد؛ از جمله مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتظاراتی است که باید از موسسه مهاجرتی داشته باشید. 

داشتن مجوزهای قانونی

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتظاراتی که باید از موسسه مهاجرتی مدنظر خود داشته باشید؛ داشتن مجوزهای قانونی در حوزه مهاجرت است. این مجوزها باید حتماً از ارگان‌های مربوطه اخذ شود تا متقاضیان مهاجرت در هنگام مراجعه به موسسه، از اعتبار و قانونی‌بودن آن اطمینان حاصل کنند. ازآنجایی‌که کلاهبرداری در حوزه مهاجرت زیاد شه است؛ لازم است حتماً این مجوزها بررسی شوند. 

موسسه حقوقی دادگران حق و عدالت که تحت برند پارسی کانادا فعالیت می‌کنند؛ تمامی مجوزهای قانونی لازم را از ارگان‌های مربوطه دریافت کرده و همواره برای جلب‌اعتماد متقاضیان، آنها را به معرض نمایش می‌گذارند. همچنین لازم به ذکر است که موسسه پارسی کانادا با شماره ثبت 40681، به‌صورت کاملاً قانونی به ثبت رسیده تا افراد هیچ‌گونه شکی نسبت به غیرقانونی بودن آن نداشته باشند. 

خدمات‌رسانی گسترده به متقاضیان مهاجرت

همان‌طور که می‌دانید؛ امروزه کشورهای بسیار زیادی شرایط را برای پذیرش مهاجران فراهم کرده‌اند. هرکدام از این کشورها برای اینکه مسیر مهاجرت را برای متقاضیان آسان‌تر بکنند؛ روش‌های مختلفی را برای اخذ ویزا و اقامت پیش روی آنها قرار داده‌اند. سؤال اینجاست که آیا موسسه موردنظر شما قادر به اخذ ویزای این کشورها خواهد بود؟ 

موسسه مهاجرتی معتبر باید توانایی اخذ انواع ویزاهای کاری، تحصیلی، سرمایه‌گذاری و... برای بهترین کشورها را داشته باشد تا بدون هیچ مشکلی و بر اساس علاقه خود، مسیر مهاجرت را انتخاب کنید. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا، توانایی اخذ انواع ویزاهای مهاجرتی کشورهای پیشرفته از جمله کانادا، آلمان، استرالیا، حوزه خلیج‌فارس، فرانسه و سایر کشورهای دیگر را دارد. 

همچنین بهتر است بدانید که این موسسه در طول اخذ ویزا به مهاجران خدمات متنوعی از جمله مشاوره حرفه‌ای و تخصصی، ارزیابی بر مبنای واقعیت، زمان‌بندی مهاجرت، تقویت رزومه و... ارائه خواهد کرد. 
موسسه مهاجرتی

داشتن سابقه درخشان در زمینه مهاجرت

هرچه سابقه موسسه مهاجرتی بیشتر باشد؛ قطعاً اعتبار بالاتری در نزد متقاضیان مهاجرت خواهد داشت. داشتن سابقه طولانی‌مدت باعث می‌شود که تجربه موسسه بالاتر رفته و خدمات بهتر و مناسب‌تری به مهاجران ارائه کند. پس قبل از اینکه به موسسه موردنظر خود مراجعه کنید؛ میزان سابقه و فعالیت آن در زمینه مهاجرت را جویا شوید. 

موسسه پارسی کانادا بیش از ده سال است که در زمینه مهاجرت به مشتریان خود خدمات‌رسانی می‌کند. در این مدت طولانی، تجربه و تخصص خود در این حوزه را به اوج رسانده تا از پس هرگونه پرونده مهاجرتی بر بیاید. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی این موسسه که نشان‌دهنده سابقه درخشان آن در این ده سال است؛ به سرانجام رساندن بیش از 90 درصد پرونده‌های مهاجرتی است. 

داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای

موسسه‌های مهاجرتی به کمک مشاوران و وکلایی که در اختیار دارند؛ متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را راهنمایی کرده و کارهای اخذ ویزا را برایشان انجام می‌دهند. پس برای اینکه پرونده‌های مهاجرتی با موفقیت به سرانجام برسند؛ باید کادر موسسه مهاجرتی در حوزه فعالیت خود بسیار حرفه‌ای و متخصص باشند. 

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی موسسه پارسی کانادا این است که بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکلای مهاجرتی را دور هم جمع کرده است تا باتکیه‌بر دانش و آگاهی خود، به مهاجران کمک کنند. مشاوران پارسی کانادا در هنگام مراجعه متقاضیان به موسسه، بهترین و حرفه‌ای‌ترین مشاوره را به آنها ارائه می‌کنند. همچنین وکلای مهاجرتی با خدمات‌رسانی گسترده از زمان مراجعه متقاضی تا زندگی در کشور مقصد و اخذ اقامت دائم، خیال آنها را راحت خواهند کرد. 

پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از انتظارات متقاضیان مهاجرت از موسسه مهاجرتی، پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته است. معمولاً کسانی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند؛ همواره با سؤالات و چالش‌های مختلف روبرو می‌شوند و باید با پرش سؤالات مختلف، آنها را برطرف کنند. موسسه‌های مهاجرتی برای اینکه تعامل خود با افراد را حفظ کنند و به بهترین شکل نیاز آنها را پاسخ دهند؛ باید پشتیبانی 24 ساعته ارائه کنند. 

موسسه مهاجرتی پارسی کانادا این نیاز متقاضیان را به‌خوبی درک کرده و برای اینکه در تمام طول روز سؤالات و مشکلات خود را با تیم تخصص مطرح کنند؛ در سایت خود قسمت پشتیبانی را قرار داده تا با چند کلیک ساده بتوانند با مشاوران ارتباط برقرار کنند. پس اگر نیاز به مشاوره تخصصی در حوزه مهاجرت دارید و یا در این مسیر با مشکل مواجه شده‌اید؛ با تیم پشتیبانی پارسی کانادا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. 

 امروزه مهاجرت به کشورهای خارجی یک امر رایج شده است؛ اما متقاضیان مهاجرت به‌خوبی می‌دانند که این مسیر تا چه اندازه سخت و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل بیشتر این افراد برای اینکه مسیر مهاجرت به کشور موردنظر خود را آسان‌تر کنند؛ مراجعه به موسسه‌های مهاجرتی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. دراین‌بین افراد مراجعه‌کننده معمولاً از موسسه موردنظر خود انتظارات خاصی دارند که در این مطلب به طور کامل آنها را معرفی کردیم.
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info