پوکت کجاست

پوکت مطمئنا یکی از خاطره‌انگیزترین و رویایی‌ترین سفر شما خواهد بود. پوکت با بهترین ماسه‌های سفید رنگ، درختان نخل، دریاهای درخشان و شهرهای سرسبز از بهترین مکان‌های ساحلی جهان است.
درپوکت در یک سفر دریایی آرام در اطراف خلیج  منحصر به فرد پانگ نا Phang Nga گردش کنید و لذت ببرید. پوکت با بیش از 30 ساحل بکر و منحصر به فرد یکی از جذاب‌ترین سواحل جهان است.

  • تعداد بازدید: 29615
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 20 دقیقه

درباره پوکت

تور پوکت
تور پوکت

سواحل پوکت بسیار اعجاب انگیزند و جذابیت‌ها و هتل‌های آن نیز از حد بیان فراتر می‌روند. به شما پیشنهاد می‌کنیم به تور پوکت بیایید تا با چشمان خودتان آن همه زیبایی را ببینید. پوکت مناسب برای هر سلیقه و بودجه است، صدها هتل برای انتخاب وجود دارد. رستوران‌ها و کافه‌های متعددی برای خدمت دهی به شما آماده‌اند. گذشته از جاذبه‌های شگفت انگیز بزرگترین جزیره تایلند، شما در تور پوکت می‌توانید یک قایق موتوری هیجان انگیز اجاره کنید و به بسیاری از جزایر گرمسیری اطراف که خود نیز بهشتی عالی هستند، از جمله جزایر معروف فی فی Phi Phi ، سفر کنید. ساحل پاتونگ، کاتا، کارون و کامالا همیشه محبوب ترین بوده‌اند، اما شمال این جزیره قسمتی فوق العاده رویایی و جذاب برای مسافرانی دارد که به دنبال فضایی عاشقانه‌تر هستند.

در  پوکت چه کارهایی باید انجام دهیم

تور پوکت
تور پوکت

کارهای بسیار به یاد ماندنی می‌توانید در تور پوکت انجام دهید. این جزیره خود دارای یک شهر قدیمی زیبا و تاریخی، چشم اندازهای عالی و جاذبه‌های فرهنگی نمادین است. همچنین پایگاه خوبی برای کاوش در جزایر اطراف و جاذبه‌های دیدنی آنها است. این مناطق شامل مکانهای مشهور جهان مانند خلیج Phang Nga و جزایر Phi Phi است. لیست زیر را بدقت بخوانید و در زمانی که در تور پوکت هستید دیدن آنها را از دست ندهید.

تورهای لحظه آخری نسبت به دیگر تورها قیمت مناسب تری دارند. تورهای ترکیبی تایلند و یا تورهای پوکت را میتوانید در سایت های هالیدی مشاهده فرمایید. جهت کسب اطلاع از آخرین بلیط های لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.

دیدنی های پوکت

تور پوکت


خلیج فانگ نا Phang Nga: این جزیره زیبا به جزیره جیمز باند مشهور است. این مکان مشهور با نام Koh Ta-pu (جزیره ناخن) برای اولین بار از طریق فیلم جیمز باند (مرد با تفنگ طلایی) در صحنه بین المللی شناخته شد. این منطقه جایی است که به نظر می‌رسد بیشتر تورها همه گردشگران را به آنجا میبرند. کل منطقه اطراف این جزیره با صخره‌های دیدنی پوشیده شده‌ است.  بیشتر کسانی که به تور پوکت می‌روند ناهار را در Koh Panyee، نزدیک یک روستای ماهیگیری که مردم آن مسلمان هستند، می‌خورند.

جزیره فی فی 

تور پوکت

جزیره Phi Phi جزیره منحصر به فرد تایلند است. در فیلم‌ها بوده است. این موضوع مکالمه همیشگی مسافران در سراسر تایلند است. از نظر برخی، این جزیره تنها دلیل سفر به پوکت است. جزیره فی فی به مانند یک قلعه زیباست که از پهنه دریا سر بیرون آورده است. صخره‌های بلند و صاف و جنگلی ساحلی آنجا را بسیار شگفت‌انگیز کرده است. از میان دو جزیره واقع در نزدیکی پوکت و کرابی، این جزیره  کاملاً عاری از ساکنان انسانی و بدن هیچ جاده‌ای است. در آنجا سکوت ساکن است و هیچ شلوغی و ازدحامی وجود ندارد. تور پوکت را رزرو کنید و با آرامش در این جزیره زیبا قدم بزنید.

جزایر و مناطق گردشگری دیگر: خیابان بانگالا، مجسمه بودای بزرگ، جزیره زیبای سیمیلان، پاتونگ، کاتا، نای هارن، بازارهای شبانه، جزیره امید، معابد پوکت، شهر قدیمی پوکت و...

هتل های پوکت

تور پوکت

هتل های ساحل پاتونگ

هتل‌های ساحل پاتونگ نشان از اوج گزینه‌های اقامت در این شهر تفریحی شلوغ است. با قرار گرفتن در چنین مکان محبوب، طبیعتا کمبود انتخاب وجود ندارد، هتل‌هایی که برای هر بودجه و سلیقه در دسترس است. با این حال، این هتل‌ها جزو لوکس‌ترین و با کلاس‌ترین هتل‌های پوکت هستند. اقامت در این هتل‌ها تضمین یک اقامت راحت و لذت بخش است. ساحل پاتونگ محبوب ترین مقصد پوکت است به همین دلیل دارای رستوران‌ها، مغازه ها، اماکن تفریحی شبانه و البته مهمانخانه‌ها، هتل‌ها و استراحتگاه ها مناسب برای پذیرایی صدها هزار بازدید کننده در سال است که تعطیلات خود را در آنجا می‌گذرانند.

این هتل‌ها عبارتند از, هتل آماری پوکت Amari Phuket، هالیدی این ریزورت Holiday Inn Resort Phukets ، نووتل پوکت ریزورت Novotel Phuket Resort ، بوراساری پوکت ریزورت Burasari Resort، BYD Lofts Boutique Hotel بی وای دی لافتس بوتیک، هتل کیمالا که بسیار منحصر به فرد است، ویستا هایدوی ریزورت Avista Hideaway Resort، Kee Resort & Spa کی ریزورت و....

هتل های ساحل کاتا

تور پوکت

بهترین هتل‌های ساحل کاتا Kata در نزدیکی یکی از مقصد‌های مورد علاقه پوکت قرار گرفته‌اند. این هتل در ساحل غربی پوکت واقع شده و میزبان دو ساحل: کاتا یای و کاتا نو است و انتخاب گسترده ای از رستوران‌ها، بوتیک‌ها، مکان‌های سرگرمی زندگی شبانه و گزینه ای برای فعالیت‌های تفریحی کل اعضای خانواده است. صحنه اقامتی کاتا بیچ نیز بسیار چشمگیر است، از هتل‌های رده متوسط گرفته تا استراحتگاه‌های دارای رده بالا، برای هر کدام چیزی وجود دارد. در تور پوکت قطعا هتلی در این ساحل پیدا خواهید کرد مناسب با بودجه شما باشد.

این هتل‌ها عبارتند از: شور در کاتاهای Shore at Katathani، بارای ویلا Baray Villa، کاتاهای پوکت Katathani Phuket، کاتا بیچ ریزورت اند اسپا Kata Beach Resort& Spa، ماتادایی ریزورت اند ویلا Metadee Resort & Villas و... است.

هتل های ساحل کارون Karon Beach

بهترین هتل‌ها در ساحل کارون در قسمت غربی پوکت قرار دارند. این مقصد دوست داشتنی دارای سومین ساحل و طولانی‌ترین جزیره و جذاب‌ترین شن‌های ساحلی است. فعالیت‌های زیادی در ساحل و بسیاری از مغازه‌ها و رستوران‌ها و اطراف آن وجود دارد. سایه درختان، یکی از دیدنی ترین قسمت‌های این جزیره است. کارون یک قسمت کاملا خانوادگی از پوکت و همچنین ساکت و در آرامش است. لیست ما از بهترین مکان‌های اقامت در ساحل کارون نشان دهنده این مسئله است. بسیاری از هتل‌ها و استراحتگاه های زیر از امکانات عالی برخوردار هستند. از جمله این موارد می‌توان به استخرهای بزرگ، رستورانهای عالی و اتاقهای مدرن و جادار اشاره کرد. پس تور پوکت را رزرو کرده و خانوادگی به این ساحل زیبا سفر کنید.

از جمله این هتل‌ها می‌توان به: سنترا گرند بیچ ریزورت Centara Grand Beach Resort ، مونپیک Moevenpick ، هیلتون، بیاند ریزورت، هوریزون کارون بیچ ریزورت اند اسپا Horizon

هتل های ساحل کامالا Kamala Beach

بهترین هتل‌های ساحل کامالا از این بخش قابل توجه ساحل غربی پوکت نهایت استفاده را می‌برند. این روستای آرام ماهیگیری با کوهی پوشیده از جنگل پر درخت که هنوز به دریای اندامان راهی باز نکرده است، به یکی از محبوب ترین مناطق توریستی جزیره تبدیل شده است. مانند سایر شهرهای تفریحی پوکت، ساحل کامالا نیز بسیار اعجاب انگیز و خاص است و مملو از رستوران‌ها و هتل‌های بی نظیر می‌باشد. لیست زیر بهترین هتل های کامالا را نشان می دهد،  از استراحتگاه های 5 ستاره گرفته تا هتل های با سبک متوسط و پایین‌تر و متناسب با هر بودجه، همه چیز در ساحل کامالا وجود دارد.

این هتل‌ها عبارتند از: ناکا پوکت NAKA Phuket، کپ سینا Cape Sienna، هیات رجنسی Hyatt Regency Phuket Resort، آندارا Andara Resort & Spa، پرسا ریزورت Paresa Resort Phuket و...

هتل های ساحل بانگتائو Bangtao Beach

تور پوکت

بانگتائو یک مقصد تعطیلات چند وجهی در سواحل غربی جزیره پوکت است. افتخار مجتمع تفریحی لاگونا پوکت، هفت استراحتگاه پنج ستاره واقع در قسمت مرکزی ساحل است. بازدید کنندگان بالقوه ممکن است فکر کنند که این منظره جذاب و ماسه سفید با شکوه  به نوعی فقط برای یک جمعیت ثروتمند محفوظ است، اما واقعیت با گذشته متفاوت است. Bangtao Beach بانگتائو بیچ میزبان طیف گسترده‌ای از گردشگران و دارای انواع اقامتگاه است که تقریباً هر بودجه‌ای را مورد هدف قرار داده است. بانگتائو دارای هتل‌هایی هستند که به دلیل کیفیت امکانات و خدمات خود و همچنین آسایش غیرقابل انکار و استانداردهای جهانی شناخته شده اند.

این هتل‌ها عبارتند از: اورتریگر لاگونا  Outrigger Laguna Beac ، بانیان تری پوکت Banyan Tree Phuket ، دوسیت تای لاگونا Dusit Thani Laguna Phuket و...

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info