تور نوروز 99 کجا بریم؟

مسافران نوروزی اولین سوالی که می پرسند این است، تور نوروز کجا بریم؟ های هالیدی با توجه به بودجه و سلیقه شما همیشه پیشنهادات متنوعی را ارائه می دهد. ما از تورهای داخلی ایران گرفته تا تورهای خارجی را برگزار می کنیم، شما از سلیقه خود با ما بگویید! تور نوروز به دلیل اینکه برخی افراد ۱ الی ۲ هفته تعطیلی دارند، مسافرت مفصلی خواهد بود.

  • تعداد بازدید: 1912
  • ارسال در تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۱ دی ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

تور نوروز 99

تورهای نوروزی

برای تعطیلات نوروزی شما می توانید بصورت ترکیبی به تور نوروز در ایران و در کشورهای خارجی بروید. می توانید تور نوروز را با اتوبوس و یا قطار سفر کنید, که سفر خاطره انگیزی خواهد بود. ما مقاصد بی نظیری را به شما پیشنهاد می کنیم که می توانید در تور نوروز 99 با قطار و یا اتوبوس به آنجا بروید. غذاهای خوشمزه بخورید و دیدنی های زیبا را ببینید و خاطره ای را برای تمام عمر خود بسازید.

تور نوروزی وان

تور نوروز به این شهر دیدنی و تجاری یکی از ارزان ترین مسافرت های شما خواهد بود. در وان هرچه بخواهید وجود دارد و قیمت ها بسیار مناسب است. برای سفر به وان شما می توانید در تورهای های هالیدی با اتوبوس و یا قطار نیز شرکت کنید. هزینه های خود را به میزان زیادی کاهش می دهید و می توانید پول خود را برای سفرهای مهیج دیگر پس انداز کنید. اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید از تهران بطور مستقیم می توانید به شهر وان برسید و سفر شما نهایتا ۱۲ الی ۱۳ ساعت به  طول خواهد انجامید. از دیدنی های وان به دریاچه سحرآمیز وان و قلعه وان می توان اشاره کرد، در مقاله های قبلی در مورد جزیره افسانه ای آختامار و کلیسایی که در این جزیره قرار دارد، صحبت کردیم. به وان که رسیدید خوردن کباب را فراموش نکنید، از لذت بخش ترین غذای ترک ها که در تور وان تجربه می کنید, می توان به کباب آن هم در انواع گوناگون اشاره کرد. یکی از جذاب ترین فیلم هایی که در سفرهای گردشگران دیده ام خوردن صبحانه مفصل در وان است. ترک ها به صبحانه کاهوالتی می گویند و عموما سفره ای رنگین و مفصل را برای صبحانه آماده می کنند که به تنهایی برای ما ایرانی ها یک ناهار محسوب می شود. در شهر زیبای وان به آتایوس سیلور بروید و هر چقدر دلتان می خواد باقلوای ترکی بخورید و خرید کنید. یکی از سوغاتی های من از شهر وان همیشه باقلوا است، تمام خانواده ما به آن علاقه دارند. برای خرید نیز به AVM آلیش وریش مرکزی Alis Veris Merkezi بروید و خرید سالانه خود را از آنجا داشته باشید. در تور نوروز می توانید از شهر وان به شهرهای دیگر ترکیه از جمله آنتالیا و استانبول با قطار , اتوبوس یا هواپیما سفر کنید.

تور نوروزی باکو

تورهای نوروزی

ایرانیان بی شماری در نورورز به تور باکو می روند تا در کنسرت های پر شور و هیجان شرکت کنند. این شهر علاقمندان ترک زبان زیادی را دارد و ایام نوروز یکی از پرطرفدارترین مقاصد ایرانیان است. سفر به باکو مانند سفر به وان برای شما با اتوبوس نیز ممکن است و شما در نهایت ۱۳ الی ۱۴ ساعت بعد در مقصد خود هستید. اگر به تاریخ و سنت علاقه دارید و معماری های سنتی را می پسندید، حتما به ایچری شهر (یعنی شهر داخلی) بروید. پارک ملی قبوستان یکی دیگر از آن مراکز تاریخی است که مانند تخت جمشید، حرف ها برای گفتن دارد. اگر به فرهنگ علاقمندید و فرهنگ کشورهای مختلف را بررسی می کنید به مرکز فرهنگی حیدر علی اف بروید. موزه ادبیات نظامی گنجوی نیز تاریخ و فرهنگ مشترک ایران زمین با قبایل ترک زبان را برای شما بازگو می کند. اگر به دنبال بازار لوکس هستید ما به شما پورت باکو مال را پیشنهاد می کنیم، مرکز خرید پارک بلوار نیز می تواند برای شما تجربه خرید مهیج باشد.

تور نوروزی استانبول

تورهای نوروزی

اگر در تور نوروز به وان ترکیه می روید پس حتما برنامه ای نیز برای دیدار استانبول دارید. حتی سفر با اتوبوس به استانبول نیز در تور نوروز به شما پیشنهاد می شود، چرا که علاوه بر اقتصادی بودن، شما زمان زیادی برای گشت و گذار دارید. شهر استانبول تصویری از یک تمدن غنی است که دوره های عثمانی، بیزانس و... را در خود جای داده است. اگر علاقه به دیدن بافت متفاوتی از استانبول دارید به روستای کانیلکا بروید، معماری بناهای آن زیباست و گویا شهری در کنار آب است. از دیگر مکان هایی که پیشنهاد می کنم در تور استانبول به آنجا بروید جنگل بکر بلگراد است. اگر تابحال پارک ها و مکان های مینیاتوری را بازدید نکردید، پارک مینیاتورک یک مکان جذاب برای شما خواهد بود. از دیگر دیدنی های استانبول جزیره بیوک آدا می باشد. این جزیره شاید از زیباترین مکان هایی باشد که تا بحال دیده ام.

تور نوروزی ازمیر

من که به تاریخ کهن اقوام علاقه دارم، ازمیر برایم جذابیت ویژه ای دارد. ازمیر یکی دیگر از شهرهای ساحلی ترکیه است که بیشتر ساکنان ترکیه به نسبت آنتالیا، به آنجا می روند. آثار بیشماری از روم باستان در مناطق مختلف ترکیه قرار دارد و یکی از آنها هیراپولیس است. به ترکیه که فکر می کنم من را به یاد داستان تروا می اندازد، قطعا فیلم آن را دیده اید. رود لایکوس یکی از مکان هایی است که در دل هیراپولیس مخروبه های به جا مانده تاریخ را در خود دفن کرده است. موزه های زیبای ازمیر برای شما آثاری از شهرهای قدیمی که در طول تاریخ بوجود آمده و از بین رفته اند را به نمایش می گذارد. کلیساهای زیبا و اعجاب انگیز مانند کلیسای سنت پلی کارپ در این شهر واقع شده است. اگر به افسانه های یونان باستان علاقمندید، سری به کوه سیپیلوس بزنید. فارغ از هیاهو شهر، رفتن به کوهستان سرسبز که تاریخ و افسانه را در خود جای داده است، خالی از لطف نیست. قطعا آرتیمس را می شناسید، از الهه های روم باستان بود که معبد آن را در شهر زیبای افه سوس خواهید دید. هرجای ازمیر را بگردید در آن افسانه های کهن را خواهید یافت. در تور ازمیر با ما که بهترین مشاور شما هستیم، همسفر باشید.

تورهای نوروزی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info