چرا در هتل ها خمیر دندان وجود ندارد؟

شاید برایتان عجیب باشد که چرا هتل ها از ارائه خدماتی مانند خمیر دندان خودداری میکنند اما اگر کمی عمیق به مسأله نگاه کنید متوجه میشوید که چندان هم عجیب نیست. در ادامه این مطلب، توضیح میدهیم که چرا در هتل ها خمیر دندان وجود ندارد پس با ما همراه باشید.

  • تعداد بازدید: 1675
  • ارسال در تاریخ: ۱۲ آذر ۱۳۹۹
  • بروزرسانی: ۱۷ آذر ۱۳۹۹
  • میانگین مطالعه: 5 دقیقه

هنگامی که قصد سفر دارید و شروع به بستن چمدان میکنید ممکن است بیشتر تمرکزتان بر روی جمع آوری لباس هایتان باشد و موارد ضروری و بهداشتی مانند خمیر دندان، مسواک و... را فراموش کنید. شاید در نگاه اول به همراه نبردن مسواک و خمیر دندان چندان برایتان مهم نباشد و با خود بگویید که وقتی به مقصد و هتل رسیدید میتوانید از لوازم بهداشتی آنجا استفاده کنید اما این تصور اشتباهی است.

بسته وسایل بهداشتی هتل

بسیاری از گردشگران و مسافران برای اقامت خود از مسافر خانه ها و متل ها استفاده میکنند چرا که به لحاظ اقتصادی به صرفه تر است و بیشتر تمرکزشان بر روی گردشگری میباشد و تنها به مکانی برای استراحت در طول شب احتیاج دارند اما عده زیادی هم هستند که هتل ها را انتخاب میکنند و کیفیت محلی که در آن اقامت میکنند برایشان مهم است. هتل ها بسته به تعداد ستاره ای که دارند خدمات متفاوتی را ارائه میکنند اما بیشتر هتل ها چه پنج ستاره، چهار ستاره و... در عدم ارائه خدماتی مانند خمیر دندان، مسواک و... اشتراک دارند. همانطور که گفته شد هتل ها خدمات بسیاری را ارئه میکنند و در بعضی از هتل ها میتوان استخر، جکوزی، سونا و تفریحات متنوعی را مشاهده کرد و از آن ها استفاده کرد اما ممکن است در اتاق محل اقامتتان از خمیر دندان و بسته  لوازم بهداشتی خبری نباشد. حالا میدانید که حتما دلیلی برای عدم ارائه خمیر دندان وجود دارد که در ادامه توضیح میدهیم.

بسته بهداشتی هتل
image

قلعه رودخان

    بدون شک یکی از زیباترین بناهای تاریخی و گردشگری در ایران، قلعه رودخان گیلان است. قلعه ای تاریخی و مستحکم که در دل طبیعت و در میان جنگل های انبوه قرار گرفته است. با اولین نگاه به این قلعه ناخودآگاه به یاد قلعه های اروپایی قدیمی می افتیم که در میان جنگل بنا شده اند

    وسایل یک بار مصرف و هزینه ها

    اگر بخواهیم به طور خلاصه توضیح دهیم اصلی ترین دلیلی که هتل ها، خمیر دندان و مسواک را برای مشتریان خود تدارک نمیبینند آسیب اقتصادی است. معمولا مسافرانی که در هتل ها اقامت دارند یا از خمیر دندان هتل استفاده نمیکنند یا برعکس، اسراف میکنند. مسواک و خمیر دندان از گران ترین موارد یک بار مصرف هستند که یک هتل میتواند برای مشتریان تهیه کند و تهیه این موارد میتواند هزینه هنگفتی را برای هتل به همراه داشته باشد و چه بسا موجب ضرر و زیان هتل شود. پس هنگام بستن چمدان و پیش از سفر، از به همراه بردن خمیر دندان، مسواک و... اطمینان داشته باشید تا هنگام اقامت خود با مشکل مواجه نشوید.

    وسایل یک بار مصرف هتل

    هتل های پر ستاره و با کیفیت

    شاید برایتان این سوال هم پیش بیاید که آیا هتل های لوکس و پر ستاره هم اینگونه خدمات را ارئه نمیکنند؟ پاسخ به سوال شما بله است. تهیه خمیر دندان برای هتل های پر ستاره و گران قیمت هم صرفه اقتصادی ندارد. البته در هتل های لوکس حوله، صابون و همچنین وسایل مورد نیاز برای دوش گرفتن فراهم میشوند اما تهیه خمیر دندان، با توجه به نکات گفته شده برایشان توجیه اقتصادی ندارد. هتل های پنج ستاره و لوکس برای اینکه با دیگر هتل ها متفاوت باشند لوازم بهداشتی با کیفیت و محصولات لوکس حمام را برای میهمانان خود تدارک میبینند اما هنگامی که صحبت از خمیر دندان میشود از برند های لوکس خبری نیست چرا که برای اینگونه هتل ها هم تهیه خمیر دندان صرفه اقتصادی ندارد. اما این بدان معنا نیست که در هتل های گران قیمت نمیتوان خمیر دندان و مسواک تهیه کرد بلکه میان اینگونه هتل ها با هتل های دیگر تفاوت هایی وجود دارد. این تفاوت اینگونه است که اگر در هتلی که اقامت دارید خمیر دندان وجود نداشته باشد میتوانید با مراجعه به بخش پذیرش هتل، از کارکنان بخش پذیرش درخواست خمیر دندان کنید و حتی در مواردی هم خمیر اصلاح، دستمال اضافه برای سرویس بهداشتی و مسواک را هم در اختیار مشتریان قرار میدهند. پس تنها با درخواست از بخش پذیرش، آن ها خمیر دندان را به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهند.

    نظرات کاربران
    ثبت نظر مشاهده نظر ها
    اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
    استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
    شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info