استفاده از ۶ پل تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ مهرآباد

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه هم اکنون به طور متوسط روزانه ۴۰۰ پرواز از فرودگاه مهرآباد انجام می شود، گفت: تا پایان سال جاری ۶ پل تلسکوپی-ایربریچ-برای سوارشدن به هواپیما به سالن های ترانزیت ترمینال های ۱ و ۲ مهرآباد متصل می شود.

  • تعداد بازدید: 3113
  • ارسال در تاریخ: ۱۸ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱۸ تیر ۱۳۹۶

علی رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: تجهیزات این پل های تلسکوپی وارد کشور شده تا به صورت مشترک توسط یک شرکت ایرانی مونتاژ تا برای تسهیل تردد مسافران و کاهش زمان ایستایی آنها در مقابل ترمینال های ۱ و ۲ استفاده شود.
نصب پل های تلسکوپی علاوه بر تسهیل خدمات ما به مسافران، ایمنی و امنیت را در این فرودگاه ارتقا می دهد تا مسافران بدون وقت تلف کردن، مستقیما از سالن ترانزیت وارد کابین هواپیما شوند.

با توجه به اینکه سال گذشته حدود ۱۷ میلیون مسافر از طریق فرودگاه مهرآباد جابجا شدند، برای افزایش ظرفیت تردد مسافران طرح هوشمند سازی سیستم های فرودگاه مهرآباد در دست اقدام قرار گرفته تا با الکترونیکی کردن ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران، زمان ایستایی آنها را در مهرآباد بیش از پیش کاهش یابد.
هوشمند سازی خدمات تردد مسافران را در این فرودگاه تسهیل می کند و با اجرای این طرح، ظرفیت فرودگاه مهرآباد را سالیانه بین ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش می یابد.

سال گذشته حدود ۱۷ میلیون مسافر از طریق مهرآباد جابجا شدند و امسال پیش بینی می کنیم با هوشمند سازی و الکترونیکی شدن ارائه خدمات به مردم، تعداد مسافران این فرودگاه به ۱۹ تا ۲۰ میلیون نفر افزایش یابند.

گفتنی است، در حال حاضر فرودگاه مهرآباد اولین فرودگاه پرتردد کشور است و پس از آن فرودگاه های امام خمینی (ره) و مشهد در رده های بعدی قرار دارند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی - ایرنا
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info