اولین تور ایلام گردی با حضور مسولین کشوری

ایلام یکی از شهرهای ایران با پتانسیل بالای گردشگری است که به دور از چشم ها مانده است ، با این حال رئیس میراث فرهنگی و گردشگری ایلام عنوان کرد با حضور فعالان حوزه گردشگری و مسئولین محترم اولین تور ایلام گردی برگزار خواهد شد.

  • تعداد بازدید: 1900
  • ارسال در تاریخ: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷

اولین تور ایلام گردی

تور ایلام گردی

به گفته "عبدالمالک شنبه زاده" تاریخ برگزاری این تور از 29 لغایت 31 فروردین به مدت سه روز برگزار می شود و هدف از آن ایجاد شناخت بیشتر از ایلام در بین فعالان این حوزه و توسعه و بهبود اوضاع گردشگری شهر ایلام می باشد که امیدواریم توجه مسولین در این رابطه بیشتر شود.

در پاسخ به این سوال که چه کسانی در این همایش شرکت می کنند نیز گفته شد : این همایش با حضور پررنگ مسولین استانی ،کارشناس های حوزه گردشگری و باستانی و همچنین فعالان حوزه گردشگری کشوری و استانی به انجام می رسد.

"عبدالمالک شنبه زاده" افزود : از فعالان این حوزه دعوت داریم که در برگزاری هرچه باشکوه تر این همایش حضور داشته باشند تا زمینه را برای برگزاری تورهای بیشتر فراهم کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام اعلام کرد که اگر بخواهیم در توسعه و آبادانی آثار تاریخی و طبیعی و همچنین رونق دادن به حوزه گردشگری در این شهر گامی مهم برداریم الان وقت آن شده است و نباید غفلت کنیم .

در ادامه عکس های زیبای از مناطق و آثار گردشگری ایلام را مشاهده می کنیم :

منطقه حفاظت شده کبیرکوه ایلام

تور ایلام گردی

آبگرم ایلام

تور ایلام گردی

کوه زیبای قلاقیراندر ایلام

تور ایلام گردی






نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info