برزیل سرزمین شن های طلایی

برزیل بزرگترین کشور آمریکای جنوبی ست و مرکز آن برزیلیا می باشد. برزیل بهشت جاذبه ها برای تمامی سلایق است. کشور برزیل بیست و پنج درصد از جنگل های انبوه جهان را در خود جای داده است. برزیل کشوری ست شاد و سرزنده، با فرهنگهای متفاوت و ملیت های متفاوت و زبان مردم آن پرتغالی ست. خیلی ها برزیل را به فوتبال آن می شناسند. برزیلی ها تا کنون پنج بار قهرمان جام جهانی بوده اند. فوتبال در برزیل نوعی فرهنگ است و. تقریبا سرگرمی تمامی برزیلی هاست.

  • تعداد بازدید: 2744
  • ارسال در تاریخ: ۱۲ دی ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۲۰ مهر ۱۳۹۸

دیدنی های برزیل

کارنوال ریو دوژانیر:

برزیل مردم بسیار شادی دارد که به بهانه های مختلف به رقص و پایکوبی می پردازند و جشن می گیرند. بزرگترین جشن دنیا کارنوال ریو است. پس یکی از بهترین زمان های سفر به برزیل می تواند زمان کارنوال باشد. جشنی که سرشار از رنگ و موسیقی و رقص و شادی ست. جشن چهارشنبه خاکستری را می توان دومین جشن مهم برزیلی ها نامید.

عکس برزیل
عکس برزیل

سواحل کوپاکابانا:

سواحل پهناور برزیل با شن های طلایی طرفداران زیادی دارد و معروف ترین آن ها ساحل کوپاکابانا ست. ساحل کوپاکابانا به وسیله موزاییک های سیاه و سفید سنگفرش شده و دور از ترافیک و ساختمان های شهری پذیرایی گردشگران است. ساحل مجهز به زمین بازی، رستوران، کافی شاپ و امکلانات رفاهی ست برای کسانی که می خواهند از ساحل زیبای کاپاکابانا نهایت لذت را ببرند.یکی دیگر از سواحل معروف برزیل پورتو دگالیناس ست که با آبهای کریستالی و درختان نخل بلند می تواند مکانی عالی برای رفع خستگی روزمرگی و آفتاب گرفتن باشد.

عکس برزیل
عکس برزیل

رودخانه آمازون:

رودخانه آمازون دومین رود بلند دنیاست. منطقه ای که رود آمازون از آن می گذرد در سراسر سال بسیار گرم و مرطوب است. جنگلهای انبوه صدها کیلومتر اطراف آمازون را فرا گرفته و تا لب رودخانه پیش رفته اند. این رود در بزرگترین جنگل بارانی جهان، یعنی جنگل آمازون قرار دارد. اگر به حیات وحش علاقه دارید حتما از پارک ملی آمازونیا که چهل درصد از مساحت برزیل را در بر گرفته است، دیدن نمایید.

مجسمه مسیح نجات دهنده:

این مجسمه با دستهای باز سمبل برزیل است که بر فراز ریو، نظاره گر تمامی شهر است. این مجسمه در واقع نمادی از حضرت مسیح است و دستهای باز آن پیام آور پذیرش تمامی انسان ها در آغوش خود است.

عکس برزیل
عکس برزیل

آبشار ایگواکو:

آبشار ایگواکو در مرز برزیل و آرژانتین واقع شده است و دارای دو بخش عمده است که هر کدام دارای صدها آبشار هستند. آبشار ایگواکو به عنوان یکی از عجایب هفتگانه طبیعی جهان انتخاب و نامش در لیست میراث طبیعی یونسکو ثبت شده است.

دیگر جاذبه های گردشگری

موزه هنر سائو پائولو ، منطقه ی تاریخی اولیندا و کلیساهای آن، سواحل سوالوادور، اورو پرتو و جزایر فرنادو دنورنها از دیگر جاذبه های گردشگری برزیل هستند.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی تور های خارجی و همچنین اطلاع از بلیط های لحظه آخری به سایت ما مراجعه نمایید. www.Hiholiday.ir
عکس برزیل
عکس برزیل
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info