برقراری پرواز تبریز-هامبورگ به صورت هفتگی

مدیرکل فرودگاههای آذربایجان شرقی: تا چند روز آتی، یک مسیر پروازی جدید میان فرودگاه تبریز و هامبورگ به صورت هفتگی برقرار می شود.

  • تعداد بازدید: 2769
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۰ تیر ۱۳۹۶
به گفته مصطفی صفایی، با توجه به احساس نیاز و وجود متقاضیان، برنامه ریزی برای انجام پرواز تبریز-هامبورگ-تبریز از حدود شش ماه قبل توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر آغاز شد و با توجه به استقبال فرودگاه تبریز و فراهم بودن زیرساخت های لازم، به مرحله اجرا رسید.
این پرواز که از جمعه ۲۳ تیرماه با هواپیمای ایرباس A۳۱۹ و با ظرفیت ۱۲۰ مسافر برقرار می شود، به صورت هفتگی، جمعه ها ساعت هفت صبح به مقصد هامبورگ انجام می شود و شنبه ها ساعت ۱:۳۰ بامداد از هامبورگ به مقصد تبریز باز خواهد گشت.
با توجه به انتخاب کلانشهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام نشست ها و جلسات متعددی با حضور شهردار تبریز و مسئولان استانی و فعالان حوزه گردشگری در این زمینه انجام گرفته است که برقرای این پرواز می تواند با ایجاد پلی میان تبریز و اروپا، نقطه عطفی در این زمینه باشد.
اکنون از فرودگاه تبریز پروازهای خارجی به مسیرهای استانبول، ازمیر، اسپارتا، آدنا، نجف، بغداد و پروازهای داخلی به مسیرهای تهران، مشهد، اصفهان، اهواز، شیراز، بندرعباس، عسلویه، کیش و کرمان برقرار است.
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info