برقراری پنج پرواز جدید در مسیر رامسر-تهران

پروازهای مسیر رفت و برگشت رامسر - تهران همزمان با نزدیک شدن به عید سعید فطر و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از ۶ پرواز در هفته به ۱۱ سورتی افزایش یافت.

  • تعداد بازدید: 1694
  • ارسال در تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

مدیر ایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر گفت: پیش از خرداد ماه جاری جز شنبه در دیگر روزهای هفته، روزی یک سورتی پرواز در مسیر تهران-رامسر انجام می شد ولی با توجه به استقبال چشمگیر مسافران به تازگی پنج سورتی پرواز دیگر اضافه شد.

هم اینک در روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روزی ۲ سورتی پرواز در این مسیر برقرار است.

مسافت و شلوغی جاده کرج-چالوس از علت های اساسی استقبال و اشتیاق بیشتر مسافران و گردشگران از ناوگان حمل ونقل هوایی در این منطقه است.

هم اینک یک فروند هواپیمای ای.تی.آر متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان با ظرفیت ۶۰ مسافر در جابه جایی مسافران مسیر رفت و برگشت رامسر-تهران و رامسر-مشهد در فرودگاه رامسر فعالیت دارد.

هم اکنون هفته ای ۱۳ سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت رامسر-تهران و رامسر-مشهد در فرودگاه رامسر برقرار است.

شهرستان رامسر واقع در غرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل، دریا، کوه، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم، هتل جدید، کاخ موزه، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی فصول به ویژه نیمه نخست سال میزبان میلیون ها مسافر و گردشگر است.

غرب مازندران دارای ۲ فرودگاه یکی در نوشهر و دیگری در رامسر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info