برنامه پروازهای فوق العاده فرودگاه بندرعباس در عید فطر

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان از اضافه شدن دو پرواز بندرعباس-دبی و همچنین دو پرواز فوق العاده عید فطر به مقصد مشهد خبر داد.

  • تعداد بازدید: 1358
  • ارسال در تاریخ: ۱ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۱ تیر ۱۳۹۶

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان با اشاره به آغاز تعطیلات تابستانی و همزمانی آن با عید سعید فطر گفت: به دلیل افزایش گرما در این فصل سال معمولاً برنامه ای برای افزایش پرواز در فرودگاه نداریم با این حال به دلیل درخواست های مردمی برای عید فطر در مسیر بندرعباس-مشهد افزایش پروازی داریم و دو پرواز فوق العاده به مقصد مشهد مقدس در روز عید فطر در فرودگاه دایر می شود.

وی همچنین از افزایش پروازهای خارجی فرودگاه بندرعباس خبر داد و گفت: با برقراری دو پرواز جدید در مسیر بندرعباس به دبی توسط هواپیمایی کیش ایر پروازهای خارجی فرودگاه در مسیر بندرعباس-دبی به هفته ای 8 پرواز افزایش یافت.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info