تایلند بهشتی با زیبایی های منحصر به فرد

تایلند کشوری است که حتی اگر به آن سفر هم نکرده باشید، آوازه زیبایی منحصر به فرد آنجا به گوشتان خورده و می دانید که تایلند بهشتی با زیبایی های منحصر به فرد است. از معابد زیبای تاریخی تایلند گرفته تا جزایر و سواحل بکر تایلند همه شما را حیرت زده خواهد کرد. سفر به تایلند با انتخاب یک تور مسافرتی مناسب، تلفیقی از سفر به دل طبیعت با سواحل شیشه ای و کشوری به قدمت تاریخ است.

  • تعداد بازدید: 2073
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

درباره تایلند

تایلند در شبه جزیره هند و چین در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. پایتخت این کشور بانکوک است و دین آنها بودا می باشد. مردم تایلند به قدیمی ترین زبان های شرق آسیا با گویشهای مختلف صحبت میکنند. تایلندی زبان اصلی این کشور است که الفبای مخصوص به خود را دارد. در تایلند سلطنت از محبوبیت زیادی دارد وحتی آن را مقدس نیز می شمارند. در این کشور همه ساله فستیوال های متعددی برگزار می گردد، مانند جشن آب ، جشن گل ، جشن پاتایا ، نمایشگاه میوه و ... که شما با انتخاب تور تایلند می توانید یک سفر خاطره انگیز داشته باشید. . بناها و معابد تاریخی و قدیمی، طبیعت بکر و زیبا با چشم اندازهایخیره کننده ، سواحلی وسیع با آبی زلال و شفاف جنگل های انبوه و سرسبز از جمله مکان های دیدنی تایلند است که این کشور را به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار تبدیل کرده است.

thiland

آب و هوای تایلند

آب وهوای تایلند به علت نزدیک بودن به دریا گرم و شرجی است.کشور تایلند در مجموع 3 نوع آب و هوای فصلی دارد، فصل سرد، گرم و مرطوب. نوامبر تا فوریه این کشور آب و هوای خنک و مطلوب و بدون بارش را دارد. در مارس هوا کم کم گرم شده و میانگین دمای هوا به ۳۳ درجه سانتی گراد همراه با رطوبت زیاد می رسد. بالاترین درجه حرارت از ماه مارس (اسفند) تا ماه می (اردیبهشت) و کمترین میزان حرارت در دسامبر (آذر) و ژانویه (دی) می باشد. اما بهترین فصل سفر به تایلند، بین ماه های نوامبر تا فوریه و است که دمای هوا در طول روز ۲۸ درجه و شب ها ۱۲ درجه با رطوبت کم است و هوا مطلوب و مناسب سفر با یک تور گردشگری مناسب است.

سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.
Thiland

غذاهای تایلند

غذاهای تایلندی با انواع ادویه های گوناگون به ویژه فلفل زیاد همراه است. توجه به مواد غذایی استفاده شده، رنگین بودن غذا و داشتن عطر و بوی خاص از ویژگی های غذاهای مردم این کشور است. غذاهای دریایی مانند ماهی، میگو، صدف و خرچنگ در میان تایلندی ها محبوبیت زیادی دارد. تایلندی ها معتقدند که باید در یک غذا طعم های گوناگون مثل شوری، ترشی، شیرینی و تندی احساس شود به همین دلیل از روش های پخت مختلف و مواد طبیعی زیادی در پخت غذا استفاده میکنند. یکی دیگر از خصوصیات غذاهای تایلندی این است که تقریباً در همه ی این غذاها از سبزیجات تازه و ادویه جات از جمله سس ماهی استفاده می شود .برنج از غذای اصلی تایلندی ها به شمار می رود اگرچه صرف غذاهای نودلی در تایلند بسیار رواج دارد. اما اکثر غذاهای تایلندی سرخ شده و یا کبابی هستند و با برنج صرف می شوند. گوشت ماهی، خوک، گوساله و جوجه به شیوه های مختلف طبخ می شوند. گوشت ها را تکه تکه کرده و همراه با ادویه جات مختلف مانند سیر، چیلی و یا ریحان سرخ می کنند.

thiland

هتل های تایلند

هتل های تایلند، پذیرای گردشگران و توریست های مختلف از نقاط مختلف جهان است. هتل های تایلند مانند سایر هتل های جهان از مسافرخانه تا هتلهای پنج ستاره لوکس و برندهای معتبر هتلداری همه نوع خدماتی با هر بودجه ای به مسافرین ارایه می دهند. هتل های تایلند در مناطق مختلف قرار گرفته اند. قیمت هتل با توجه به نوع منطقه هتل، امکانات هتل و کیفیت هتل، متفاوت است.

لطفاٌ جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه فرمایید.

جاذبه های گردشگری تایلند

جاذبه های توریستی تایلند همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. مراکز خرید تایلند، موزه های تاریخی، معابد قدیمی، فروشگاه های صنایع دستی و سنتی، تالاب های جذاب مناظر شگفت انگیزو زیبا سواحل بکر وتفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی از جمله موارد پرطرفدار در میان گردشگران است. تایلند تلفیقی از فرهنگ غرب و شرق است، کشوری مدرن همراه با حفظ سنت و آداب و رسوم در زمینه های مذهبی، فرهنگی، معماری، هنر زیبایی این شهر را دو چندان کرده است. شهرهای پوکت و پاتایا با وجود تفریحات گوناگون و جاهای دیدنی دو مقصد اصلی تور گردشگری در کشور تایلند هستند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info