تایید فروش 30 فروند هواپیما به شرکت آسمان از سوی بوئینگ

سمیر بلیامانی مدیر فروش منطقه خاورمیانه، روسیه و آسیای مرکزی شرکت بوئینگ عصر روز شنبه با انتشار بیانیه ای، امضای قرارداد خرید ۳۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس در تهران را تایید کرد .

  • تعداد بازدید: 1324
  • ارسال در تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶

در بیانیه شرکت بوئینگ تاکید شده است که این شرکت موفق شده در دهم ژوئن 2017 قرارداد قطعی فروش ۶۰ فروند هواپیما را به ارزش ۳ میلیارد دلار با شرکت هواپیمایی آسمان در تهران منعقد کند.

در این بیانیه تصریح شده است که این قرارداد متعاقب امضای تفاهم نامه بوئینگ و شرکت آسمان منعقد شده که پیش از این شرکت بوئینگ درخواستی برای اخذ مجوز اداره نظارت بر اموال برون مرزی ایالات متحده امریکا جهت انجام این معامله ارائه کرده است.

هواپیماهای مکس که به عنوان ناوگان جدید شرکت آسمان انتخاب شده از هواپیماهای بدنه باریک در شرکت بوئینگ طراحی شده و تکمیل این قرارداد مشابه قرارداد شرکت هواپیمایی ایران ایر با بوئینگ، مستلزم اخذ تائیدیه از دولت امریکا است.

قرارداد خرید ۳۰ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس بین شرکت هواپیمایی آسمان و شرکت بوئینگ با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشوری عصر شنبه در تهران امضا شد.

این قرارداد را حسین علایی مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان و جیمز لارسن نماینده فروش شرکت بوئینگ در منطقه خاورمیانه و روسیه امضا کردند.

شرکت بوئینگ پس از امضا این قرارداد بیانیه رسمی فروش ۳۰ + ۳۰ ( در مجموع ۶۰ فروند ) هواپیمای بوئینگ را در تهران صادر کرد.

منبع: ایرنا - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی - وب سایت رسمی هواپیمایی آسمان
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info