تخفیف پروازهای بین‌المللی هما به مناسبت سالگرد

همزمان با پنجم اسفندماه امسال، پنجاه و پنجمین سالروز تاسیس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، تخفیف‌هایی در پروازهای بین‌المللی «هما» اعمال می‌شود.

  • تعداد بازدید: 4193
  • ارسال در تاریخ: ۴ اسفند ۱۳۹۴
  • بروزرسانی: ۴ اسفند ۱۳۹۴
این تخفیف ها به مسافرانی که بلیت خود را از ایران تهیه نمایند و شروع مسافرت آنها از ایران باشد تعلق می گیرد. تخفیف های مذکور برای مسافران بزرگسال، کودک و نوزاد که تاریخ صدور بلیت آنها در بازه زمانی 5 اسفندماه 1394 الی 5 فرودین 1395باشد و تاریخ شروع مسافرت آنها از 13 فروردین الی 21 خردادسال  1395 باشد ،منظور می گردد.
مسافران می توانند با مراجعه به دفاتر فروش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از این تخفیف ها بهره مند گردند.

در پی تصویب هیأت وزیران در تاریخ پنجم اسفند ماه سال ۱۳۴۰ با ادغام ۲ شرکت هواپیمایی «ایرانین ایرویز» و «پرشین ایرویز» و ا یجاد خط هوایی جدیدی با نام «هواپیمایی ملی ایران» با علامت اختصاری و سمبل «هما» تاسیس شد و از فروردین ماه سال ۱۳۴۱ فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

از جمله اهداف اولیه تاسیس هما، پوشش احتیاجات حمل و نقل هوایی داخل کشور همراه با رعایت بیشتر اصول ایمنی پروازی و برقراری سرویس‌های حمل و نقل هوایی با کشورهای هم جوار و دور دست‌، ضمن مراعات همزمان قرارداد‌های متقابل مبانی تجاری و مصالح کشور بود.
گرد آوری از پایگاه خبررسانی وزارت راه و شهرسازی-روابط عمومی هما

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info