تشدید بازرسی‌ها در برخی پروازها و مقاطع خاص در فرودگاه مهرآباد

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد: به دلیل تعطیلی شبانه فرودگاه مهرآباد و حجم ترافیک در پروازها اول صبح فرودگاه، از مسافرین پروازی خواهشمندیم جهت انجام عملیات تشریفات پروازی و کاهش ایستایی زمان حضور در فرودگاه را رعایت نمایند.

  • تعداد بازدید: 2337
  • ارسال در تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

در پی ایجاد صف طولانی در ایست بازرسی ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد، رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: فرودگاه مهرآباد برای تامین امنیت مسافران اقدام به بازرسی امنیتی مسافران کرده است که در ساعات شلوغی باعث ایجاد صف طولانی مسافران در ترمینال ۴ می شود.

وی توضیح داد: در جریان این بازرسی امنیتی فرماندهان پلیس و سپاه فرودگاه حاضر بودند و خوشبختانه بدون معطلی و با نظم خاصی این کار انجام شد اما از آنجایی که در ساعت پیک پروازی قرار داشتیم یک مقدار صف ورودی مسافران به ترمینال ۴ طولانی بود.

به گفته رستمی تشدید بازرسی ها در برخی پروازها و مقاطع خاص برای ارتقای امنیت مسافران انجام می گیرد و در چنین مواقعی تمام گیت های بازرسی فعال بودند و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: آنچه در برخی کانال های خبری و فضای مجازی مبنی بر ماندن مردم در صفوف طولانی و در گرما و زیر آفتاب مطرح شده، صحت ندارد؛ چون پیک مسافرت های هوایی مهرآباد از ساعت ۵ بامداد شروع می شود و مردم نیز عموما در یکی دو ساعت ابتدایی صبح به فرودگاه مراجعه می کنند؛ اما در ساعات بعدی به هیچ وجه شاهد این صف نبودیم.

وی گفت: به منظور کاهش ایستایی در گیت های بازرسی و چک این فرودگاه از مسافرین محترم درخواست می شود ساعت حضور در فرودگاه را رعایت فرمایند و قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوند.

هم چنین روابط عمومی فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه ای به نقل از مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد نوشت: به دلیل تعطیلی شبانه فرودگاه مهرآباد و حجم ترافیک در پروازها اول صبح فرودگاه، از مسافرین پروازی خواهشمندیم جهت انجام عملیات تشریفات پروازی و کاهش ایستایی زمان حضور در فرودگاه قبل از پرواز را رعایت نمایند.

وی تأکید کرد: مسافرین فرودگاه باید ۱ ساعت و نیم قبل از پرواز به منظور انجام فرآیند اعزام و پذیرش در فرودگاه حضور داشته باشند.

رستمی در پایان بیان نمود: حضور به موقع مسافرین در فرودگاه و انجام سریع تشریفات پروازی باعث کاهش ایستایی می شود.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info