تصاویر زیبای بانکوک

بانکوک به عنوان پایتخت تایلند است که در کرانه شرقی رود چائو فرایا در نزدیکی خلیج تایلند واقع شده‌ است. این شهر به لطف آثار متعدد تاریخی و گردشگری به یکی از قطب‌های گردشگری آسیا تبدیل شده است.

  • تعداد بازدید: 3148
  • ارسال در تاریخ: ۲۶ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۳۰ مهر ۱۳۹۸

درباره بانکوک

bangkok

بانکوک پایتخت کشور تایلند و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری شرق آسیا است. بانکوک دارای مراکز خرید متنوع، معابد زیبا، محله های دیدنی، سواحل بکر و بی نظیر و جاذبه های گردشگری فوق العاده می باشد. جمعیت بانکوک طبق آمار سال 2019 معادل ۸٬۲۸۱ نفر بوده است که در مساحت ۱,۵۶۹ کیلومتر مربعی آن ساکن هستند. مذاهب متعددی در کشور تایلند پرستش می شود و از آنجا که هیچ دین رسمی در این کشور وجود ندارد، همه مذاهب آزاد هستند. همه ساله تعداد زیادی گردشگر با تور بانکوک از نقاط مختلف جهان به این شهر افسانه ای سفر می کنند و به همین دلیل بانکوک یکی از شهر های محبوب و معروف توریستی جهان به شمار می رود. شما می توانید با انتخاب تور تایلند سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

bangkok
bangkok
سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.
bangkok
bangkok
bangkok
bangkok
bangkok
لطفاً جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.hiholiday.ir مراجعه نمایید.
bangkok
bangkok
bangkok
bangkok

عکس بانکوک

تور پاتایا

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۵

عکس بانکوک

دیدنی های بانکوک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info