تنگ بغدیون روزنه ای به طبیعت بکر فارس

در حدود 30 کیلومتری شهر اردکان استان فارس، 4 کیلومتر پس از روستای ریگون جلوه بی نظیری از طبیعت شگفت انگیز ایران پدیدار می شود به نام تنگ بغدیون.

  • تعداد بازدید: 6515
  • ارسال در تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۷ خرداد ۱۴۰۲

تنگ بغدیون در حدود 30 کیلومتری شهرستان اردکان در شمال غرب روستای ریگون نمونه ای منحصر به فرد از طبیعت بکر ایران زمین در استان فارس است.

تنگ بغدیون دره ای فوق العاده در دل رشته کوه زاگرس با بیش از 12 آبشار طبیعی می باشد که سالانه گردشگران و طبیعت دوستان زیادی را به سوی خود جذب می کند.
رسیدن به تنگ بغدیون مستلزم عبور از مسیرهای آبی و بالا رفتن از صخره های کوچک است. پیشنهاد می کنم با تور و یا گروه های طبیعت گردی از تنگ بغدیون دیدن کنید.

تنگ بغدیون فارس

آب و هوای تنگ بغدیون معتدل و بارندگی در آن مختص زمستان است.

برای رسیدن به تنگ بغدیون در جاده شیراز-یاسوج 25 کیلومتر پس از اردکان به روستای ریگون می رسید و به سمت شمال غرب روستا مسیر را ادامه می دهید. از روستای ریگون حدود 4 کیلومتر تا تنگ بغدیون راه خاکی است که تنها 3 کیلومتر آن ماشین رو می باشد و باقی مسیر را باید پیاده طی کرد.

تنگ بغدیون اردکان فارس

برچسب ها

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info