دبی لوکس ترین شهر دنیا

تور دبی تور یکی از پیشرفته ترین شهرهای دنیاست و بدیهی ست برای شهری که بخش عمده درآمدش را از صنعت گردشگری به دست می آورد، بیشترین امکانات و هزینه ها را هم صرف خدمات به مسافران خود کند. دبی شهری بسیار امن می باشد که تمام تلاش خود برای اینکه میزبان شایسته ای باشد به کار گرفته است.
در تور دبی براحتی می توانید نمونه ای از تمامی تفریحات دنیا را تجربه کنید. در دبی برترین ها را خواهید دید. از برج ها و معماری شگفت انگیز گرفته تا تفریحات و دیدنی های دبی ، همگی تجربه ای منحصربفرد را برایتان رقم خواهند زد.

  • تعداد بازدید: 1805
  • ارسال در تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه
با خرید از "های هالیدی" از کارگزار مستقیم ویزا می گیرید. 09353309093

تور دبی

تور دبی بی شک سفری به لوکس ترین شهر دنیا خواهد بود، شهری که به واقع لیاقت این لقب را دارد. دبی یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در حاشیه خلیج فارس و در همسایگی ایران قرار دارد و سرمایه گذاران آن را به مکانی تبدیل کردند که تمام دنیا علاقه مند به دیدن آن هستند. دبی با وجود آب و هوای گرم و مرطوبش از لحاظ شهرسازی، معماری و نوع ساخت و سازی که دارد به یکی از ده شهر برتر دنیا تبدیل شده است. برای رفتن به دبی بی شک تور دبی بهترین و به صرفه ترین راه است و یا با تهیه بلیط دبی و البته ویزا دبی براحتی می توانید سفر خود را آغاز کنید. همچنین که فرودگاه دبی هفتمین فرودگاه شلوغ دنیا از لحاظ ترافیک جابجایی است و پروازهای زیادی از ایران همه روزه به سمت این فرودگاه در جریانند. برای رفت و آمدهای داخل شهر می توانید از مترو، مونوریل، قطار برقی، اتوبوس، تاکسی و قایق استفاده کنید البته فقط یک خلیج کوچک در داخل دبی هست که برای تفریح می توانید با قایق از این منطقه نیز عبور کنید.

تور دبی

هتل های دبی

هتل های دبی بسیار معروف و در دنیا تک هستند مانند هتل جمیرا که تورهای مسافرتی ، مسافران را نه برای اقامت بلکه برای بازدید از این شگرفی معماری به آنجا می برند هزینه اقامت در این هتل بسیار گران است و همچنین رستوران زیر آب این هتل برای یک وعده غذایی بر هر نفر حدود دومیلیون تومن به پول ما هزینه دریافت می کند. بغیر از جمیرا هتل های دیگری ساخته شده اند که قصد دارند ستاره ششم را نیز به درجه ستاره های هتل بیافزاند و امکانات بیش از پیش به مهمانان خود ارائه دهند ولی در هر حال دبی هتل های معمولی تر به نسبت این هتل ها نیز دارد هتل پنج و چهار و سه ستاره که اقامت در آن ها نیز مطمئنن امکانات خوبی را به همراه دارد. در دبی امنیت حرف اول را می زند، امنیت و آرامش یکی از بارزترین خصیصه های این شهر است که همواره تمام نیروهای پلیس و امنیتی دبی به خوبی از پس این قضیه برآمده اند و شما می توانید براحتی در شب ها در کنار ساحل قدم بزنید یا ورزش های شبانه در هوای مرطوب و خنک این شهر را امتحان کنید.

هتل های دبی

امکانات دبی

دبی شهری با روزهای طولانی و گرم، آب و هوای گرم این منطقه به نوعی است که در گرمترین فصل سال یعنی مرداد ماه گرمی هوا به 50 تا 55 درجه و در سردترین فصل یعنی دی ماه به 22 تا 27 درجه برسد ولی این اقلیم آب و هوای گرم و مرطوب به هیچ عنوان باعث نشده است که توریست ها این شهر گرم را انتخاب نکنند زیرا با تعبیه شدن امکانات و شرایط درست شما از نور و روشنایی آفتاب و سواحل زیبا لذت می برید.

امکانات دبی

تاریخچه دبی

هیچ قدمت یا آثار تاریخی و حتی طبیعی ندارد تنها نشانه آبادانی که از قدیم به یادگار مانده است یک خلیج طبیعی کوچک ولی عمیق است که کشتی ها می توانند از آن عبور کنند. اگر بخواهیم به تاریخچه دبی اشرافی داشته باشیم، دبی دهکده ای بود که یک قبیله هشتصد نفری در آن زندگی می کردند و به صید ماهی و مروارید از دریا مشغول بودند و بدین گونه به بندری موفق تبدیل گشت و پس از کشف نفت در این منطقه تمام هزینه های نفتی صرف زیرساخت های شهری و شهرسازی و معماری در این شهر شد و با سرعتی هرچه تمام تر این شهر شروع به پیشرفت کرد اگرچه نفت کمک شایانی برای آبادانی به این شهر بود ولی بعد از آن، شهر توانست با تجارت و ترانزیت کالا و فروش املاک و از همه مهمتر جذب توریست  خود را به منطقه دیدنی در خاورمیانه تبدیل کند که امروزه یکی از لوکسترین مکان های دنیا برای توریستها و مهاجران به شمار می رود.

تاریخچه دبی

غذاهای دبی

از لحاظ فرهنگ غذایی یکی از پر شباهترین فرهنگ ها به کشور ما کشورهای عربی بخصوص امارت است. آن ها مانند ما عاشق کباب هستند و انواع متنوعی از کباب با گوشت گوساله، گوسفند و مرغ را دارند و از همه محبوب تر گوشت شتر است که در بین اعراب بسیار رایج است اگر این گوشت لذیذ را تا به حال نچشیده اید می توانید براحتی در رستوران های دبی سفارش دهید زیرا آن ها به وفور از این گوشت استفاده می کنند. غذای محبوب عرب ها شاورما است یک ساندویچی از مرغ و پیاز با ترکیباتی مثل پنیر و غیره که طعم لذیذی دارد و اکثر غذاها در دبی تند هستند. 

خرید در دبی

خرید در دبی خود نوعی تفریح محسوب می شود و توریست ها در دبی بدون شک زیاد خرید می کنند زیرا به راحتی نمی توانید از این اجناس شیک بگذرید بخصوص اگر نزدیک کریسمس به دبی بروید چمدان هایتان ناخودآگاه پر از اجناس و سوغاتی می شود که هم قیمت و هم کیفیت مناسبی دارند.

تفریحات دبی

جاذبه های دبی و تفریحات دبی

تفریحات و جاذبه های که در دبی می توانید تجربه کنید بسیار متنوع و زیاد هستند و ما قسمتی از آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد اعم از دوی ماراتن همگانی که سالانه همه افراد 15 سال به بالا می توانند در آن شرکت کنند و تمامی هزینه حاصل از برگزاری این مراسم به خیریه تعلق می گیرد. بازی های گلف که هر ساله با حضور بازیکنان مطرح گلف دنیا برگزار می شود و جایزه نقدی زیادی به برنده اهدا می گردد که تماشای آن بسیار لذت بخش است. همچنین مسابقات تنیس نیز در همین دوره برگزار می شود بازیکنان و علاقه مندان به تنیس هر سال برای شرکت و تماشای این مسابقات خود را آماده می کنند. فستیوال موسیقی جاز نیز برای طرفداران این نوع موسیقی هر سال برگزار می گردد. کویر جای که بیشترین درآمد برای دبی را به همراه دارد از جمله سافاری، شتر سواری، مسابقات رالی با ماشین و موتور و تورهای شبانه و شاد کویر که توریست ها بدون گشت زدن در آن از دبی بیرون نمی روند و همچنین فستیوال های مختلف دیگر مانند فستیوال عروس مربوط به مراسم عروسی، فستیوال نساجی و برندهای پارچه، فستیوال فیلم بین المللی و غیره که همگی در فصول مختلف سال در دبی برگزار می گردند و توریست ها را جذب خود می کنند.
تفریحات و جاذبه ها هر روزه در دبی در حال پیشرفت اند مانند بانجی جامپینگ، پرش با چتر، پارک های آبی و لذت بردن از ساحل و هزاران هزار تفریح آبی و هیجانی و سرگرمی که باعث می شود از لحظه لحظه سفر خود به این شهر مجلل لذت ببرید. تجربه سفر به شهری که شبهای آرام و امن و روزهای پرشور و هیجانی دارد مطمئنن یکی از بهترین سفرهای خاطره انگیز شما خواهد شد.

تورهای داخلی ارزان و همچنین بلیط های لحظه آخری را در سایت مرجع گردشگری www.hiholiday.ir مشاهده و مقایسه نمایید.
برج های دبی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info