در بانکوک کجا برویم؟

بانکوک این بهشت زیبا، میزبان بسیاری از گردشگران از سراسر جهان است که بین مردم تایلند با نام شهر فرشتگان شهرت دارد. این شهر یکی از بزرگترین شهرهای جهان و از زیباترین و پر جنب و جوش ترین پایتخت های آسیا به شمار می آید.

  • تعداد بازدید: 2654
  • ارسال در تاریخ: ۲۰ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۳۰ مهر ۱۳۹۸

درباره بانکوک

bangkok

بانکوک پایتخت کشور تایلند و یکی مهم ترین شهر های شرق آسیا است. همه ساله تعداد زیادی از گردشگران از نقاط مختلف جهان با تور تایلند و یا تور بانکوک به این شهر رویایی سفر می کنند. بانکوک دارای معابد زیبا و محله های دیدنی می باشد. بانکوک یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری شرق آسیا است. بانکوک مانند بسیاری از شهرهای مدرن جهان، دارای آسمان خراش ها ، هتل های لوکس و مراکز خرید پیشرفته و مدرن و فرودگاه بین المللی مجهز است که همه روزه پروازهای مستقیم زیادی از پایتخت های آسیایی، استرالیایی، کانادایی، اروپایی و آمریکایی به آنجا انجام میشود. بانکوک به همراه پوکت و هواهین، محل مناسبی برای استراحت و اقامت خانواده هاست. هواهین "Hua Hin" قدیمی ترین و سنتی ترین استراحتگاه ساحلی تایلند است که در نزدیکی بانکوک قرار دارد و استراحتگاه خانواده سلطنتی نیز در آنجا واقع شده است.

آب و هوای بانکوک

تور گردشگری مناسب می توانید به شهر بانکوک سفر کنید. ولی بهترین زمان برای سفر بین آبان ماه تا اواخر اسفند ماه می باشد که هوا کمی خنک تر است و شهر رطوبت پایین تری نسبت به سایر فصول دارد. از اواخر اسفند ماه تا اواسط خرداد ماه تقریباً فصل گرم و خشک تایلند آغاز می شود از این رو فرصت مناسب سفر برای کسانی است که می خواهند از آفتاب گرم و دلپذیر و همچنین سواحل بکر و بینظیر بانکوک لذت ببرند. زمان بین ماههای تیر تا اواخر مهر، ماههای پرباران می باشند که بیشترین میزان بارندگی و وقوع سیلابها در برخی ازنقاط در این ماه اتفاق می افتد. البته با توجه به تغییرات آب و هوایی کره زمین، در برخی سالها متفاوت خواهد بود. شما می توانید با انتخاب یک تور مسافرتی ارزان و یا یک تور ترکیبی به تایلند سفری به یاد ماندنی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

مهمترین جاذبه های گردشگری بانکوک

وات آرون "Wat Arun Ratchawararam"

bangkok

معبد وات آرون به معنی "معبد سپیده دم" یکی از معابد بودایی است که درکرانه غربی رود چائو فرایا واقع شده است. این معبد به عنوان یکی از زیباترین و منحصربه فردترین معابد در بانکوک شناخته می شود که از طراحی زیبا ، منظره رودخانه و دورنمای جذابی برخوردار است. وات آرون مکانی عالی برای آغاز تور مسافرتی شما در بانکوک است. وات آرون درست بر روی رود "وا فو" بنا شده، بنابراین شما می توانید هم از معبد و هم از رودخانه یکجا دیدن فرمایید. برای عبور از رودخانه نیز هرچند دقیقه یک بار قایق های مخصوص عبور می کنند.

گراند پالاس و وات پراکائو Grand Palace and Wat Prakeo

bangkok

گراند پالاس و وات پراکائو در بخش قدیمی شهر گراند پالاس (کاخ‌های پادشاهی) واقع شده است که مشهورترین نشان اختصاصی شهر بانکوک است. این بنا در سال ۱۷۸۲ ساخته شده و به مدت ۱۵۰ سال قصر تایکینگ بوده است .در این محل چندین ساختمان دیدینی دیگر نیز وجود دارد که درون مجموعه گراند پالاس واقع شده است که از مهم‌ترین آن‌ها می توان به "وات پراکائو" اشاره کرد که به معنی "معبد بودای زمردین" است. وارد شدن به این مکان ها آداب و رسوم خاصه خود را دارد. برای وارد شدن به گراند پالاس و وات پراکائو باید لباس مخصوص به تن کنید. مردها‌: شلوار های بلند، لباس آستین بلند و کفش به‌ پا می‌کنند و زن‌ها: دامن‌های بلند می پوشند. شما می‌توانید خارج از کاخ لباس مناسب اجاره کنید و هزینه اضافی برای خرید آن نپردازید.

های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.

رود چائو فرایا "Chao Phraya River"

bangkok

رود چائو فرایا از داخل شهر بانکوک می‌گذرد و در نهایت به خلیج تایلند می‌ریزد. این رود مهم‌ترین ویژگی شهر بانکوک است. اگر با تور بانکوک به این شهر سفر کرده اید، بازدید از شهر، سوار بر قایق از روی این رود را هرگز فراموش نکنید، زیرا که می‌تواند تجربه بسیار دلچسبی از بانکوک را به شما بدهد. از یک سو آسمان‌خراش‌های بزرگ در امتداد رودخانه و از سوی دیگر خانه‌های شناور چوبی برخی بومی‌ها در کنار کانال های کوچک از دیدنی های جذاب این منطقه است.

بازار چاتوچاک "Chatuchak"

bangkok

چاتوچاک، بزرگ‌ترین بازار آخر هفته‌ ها در تایلند است. این بازار مشهور حدود ۱۵۰۰۰ غرفه دارد و روزانه حدود ۲۰۰ هزار نفر از آن بازدید می‌کنند. چاتوچاک یکی از مشهور ترین بازارهای خیابانی جهان است و یکی از پربازدید‌ترین جاذبه‌های توریستی بانکوک به شمار می‌رود. اگر قصد خرید سوغاتی و یا خرید شخصی دارید، حتماً چند ساعت از وقت خود را برای بازدید از این بازار اختصاص دهید.

بازار شناور بانکوک "Floating Market Bangkok"

bangkok

بازار شناور مکانی است که در آن محصولات‌ی از قبیل: میوه‌ها، سبزیجات و غذاهای پخته‌شده تایلندی روی قایق فروخته می‌شوند. مشهور‌ترین بازار شناور، بازار Domnoen Saduak است که در راچا بوری‌، نزدیک به شهربانکوک واقع شده است. شما کانال‌های باریک بازار را با هدایت قایق تور، گشت می‌زنید. با این که بازار از توریست‌ها پرشده، اما حال و هوای بسیار عالی دارد. زمان تقریبی بازدید‌ از این بازار و تقریبا نصف روز زمان می‌برد.

لطفاً جهت کسب اطلاع از آخرین تورهای مسافرتی و تورهای ترکیبی و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت مراجعه نمایید.

پارک لومفینی "Lumpini Park"

bangkok

پارک لومپینی یکی از جذاب‌ترین جاذبه های گردشگری بانکوک برای دوست داران طبیعت است. این پارک فضای سبز زیبایی را بین شلوغی‌های شهر برای آرامش به شما و خانواده تان هدیه می‌کند. نشستن در محوطه‌های چمن‌کاری شده و سایه پاگودای چینی یا قایق‌سواری در دریاچه حس لذت بخشی را به شما می دهد. پارک لومفینی، یک محوطه با طبیعت ناب در بین مکان های دیدنی تایلند است

خانه جیم تامپسون "Jim Thompson House"

bangkok

خانه جیم تامپسون یکی از جاهای دیدنی بانکوک و خانه تاریخی کارخانه‌دار آمریکایی است که در سفرش به مالزی ناپدید شد. این خانه در حال حاضر یکی از بناهای خاص و قدیمی در بانکوک است. جیم تامپسون از انتهای جنگ جهانی دوم در تایلند به کار خدمات مشغول بود. او چهره مشهوری در صنعت ابریشم تایلند شد و جایزه فیل سفید را نیز دریافت کرد که به خارجی‌هایی تعلق می‌گیرد که در تایلند فعالیت کرده باشند. خانه تامپسون تبدیل به موزه شده است و دیدنی‌های درون آن از زندگی و کارش گرفته تا تاریخ شهر و ابریشم تایلندی را شامل می‌شوند.

عکس بانکوک

تور بانکوک

  • تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۵
عکس بانکوک

هتل ها و مراکز خرید بانکوک

  • تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info