در سفر به مشهد به چه رستوران هایی برویم

مشهد یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران علاوه بر جنبه زیارتی،جذابیت های دیگری هم دارد.یکی از جاذبه های گردشگری مشهد رستوران ها و غذاهای خوشمزه خصوصا شیشلیک و دیزی است.در ادامه شما را با مشهورترین رستوران های مشهد آشنا می کنیم.

  • تعداد بازدید: 52082
  • ارسال در تاریخ: ۱ خرداد ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

برای سفر به مشهد و بازدید از  جاذبه های گردشگری مشهد به دو روش می توانید اقدام کنید: اول سفر با تور مشهد است که می توانید به تور مسافرتی های هالیدی مراجعه کنید که آژانس های معتبر جدیدترین تور مشهد، تور لحظه آخری، تور ارزان قیمت و آفرهای ویژه خود را قرار می دهند و اگر اقامت دارید می توانید لیست کلیه پروازهای چارتر به مقصد مشهد و یا پرواز چارتر تهران-مشهد را در موتور جستجوی هوشمند های هالیدی بیابید.

رستوران های مشهد

رستوران پسران کریم مشهد

mashhad-resturant

رستوران پسران کریم مشهد از رستوران های قدیمی و معروف مشهد با کیفیت عالی غذاها و با سرویس دهی و قیمت مناسب در محیطی دنج و خانوادگی آماده پذیرایی می باشد. این رستوران غذاهای ایرانی سرو می کند که یکی از غذاهای محبوب این رستوران چلو ماهیچه است. شعبه مرکزی رستوران بنایی قدیمی تر داشته و سالن آن به طور معمول بسیار شلوغ است. بیرون بر این رستوران فاقد پیک می باشد. همچنین آژانس مجاور رستوران غذای سفارشی شما را به آدرس دلخواهتان ارسال می کند.

شعبه سوم این رستوران هم چند سالی است در برج آلتون مشهد واقع درخیابان دانشگاه در فضایی دیدنی و شیک افتتاح شده است.

آدرس شعبه مرکزی : مشهد - بلوار سجاد - خیابان فرهاد - فرهاد ۲۲ - انتهای کوچه سمت راست - رستوران پسران کریم
تلفن: ۰۵۱۳۷۶۲۳۴۵۰ و ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۵۳

آدرس شعبه اول: مشهد - انتهای خیابان خیام شمالی - مجتمع مروارید
تلفن: ۰۵۱۳۷۵۳۰۰۱۴

آدرس شعبه دوم: مشهد - خیابان دانشگاه - برج تجاری آلتون

مرکز خرید مشهد

رستوران معین درباری مشهد

mashhad-resturant

رستوران معین درباری مشهد با قدمت صد ساله دارای غذاهای اصیل و سنتی ایرانی است و کباب های این رستوران در بین مردم مشهد و گردشگران بسیار مشهور و محبوب است. انواع سالاد و دسر در کنار غذاها سرو می شود.

آدرس: مشهد - خیابان پاسداران (جم) - بین پاسداران ۲و۴ - مقابل هتل باختر - رستوران معین درباری اصل
تلفن: ۰۵۱۳۸۵۹۸۹۸۵ و ۰۵۱۳۸۵۹۸۸۹۸

رستوران ارم شاندیز

mashhad-resturant

رستوران ارم شاندیز مشهد یکی از رستوران های اصیل ایرانی در مشهد است که بخاطر سرویس دهی سریع و مدرن در بین رستوران ها متماییز شده است. شیشلیک این رستوران بسیار معروف و طرفداران زیادی دارد.
آدرس: مشهد شاندیز نرسیده به میدان دوم رستوران ارم شاندیز
تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۴۰۰۰

رستوران اطلسیه مشهد

mashhad-resturant

رستوران اطلسیه مشهد با داشتن سقف شیشه ای و سالن پذیرایی بسیار بزرگ، کیفیت غذایی بالا و همچنین بوفه باز دارد. کافی شاپ این مجموعه در فضای باز و دارای آلاچیق های بسیار زیبا است.
آدرس: مشهد - بلوار خیام شمالی - بام مجتمع وصال - جنب الماس شرق - رستوران و تالار اطلسیه مشهد
تلفن: ۰۵۱۳۷۱۱۴۷۶۱

رستوران های رضایی مشهد

mashhad-resturant

رستوران های رضایی از قدیمیترین رستوران های مشهد که در سال ۱۳۳۷ با نام کبابی یاس در خیابان نخریسی افتتاح گردید. رستوران رضایی انواع غذاهای ایرانی را سرو می کند. این رستوران ها به خاطر چلوهای معطر و کباب لذیذش معروف و دارای امکانات مدرن در طبخ، سفارش و تحویل غذا می باشند. رستوران رضایی به کیفیت خوب غذا در کنار قیمت مناسب مشهور است و با توجه به سرویس دهی و فضای آن مکانی مناسب برای خانواده هاست.

رستوران رضایی شعبه خیابان آخوند خراسانی (خیابان خاکی)

آدرس: مشهد - آخوند خراسانی (خاکی) - بین چهارراه خسروی و میدان گنبد سبز  
تلفن: ۰۵۱۳۲۲۱۱۱۰۰
جدیدترین شعبه رستوران رضایی در نزدیکی حرم امام رضا(ع) و در سه طبقه ساخته شده است و همزمان بصورت کترینگ و سرو حضوری به گردشگران و مردم مشهد خدمات ارائه می کند.

رستوران پدیده شاندیز

mashhad-resturant

این رستوران با محیطی وسیع، زیبا و با صفا جزءبهترین رستوران های ارائه دهنده شیشلیک است و همچنین, دارای رستوران بین المللی، رستوران انتخاب آزاد، لمکده و رستوران تابستانی و باغ پرندگان می باشد. در صورتیکه قصد رفتن به رستوران پدیده مشهد را دارید می توانید با قطار شهری مشهد (مترو) به ایستگاه وکیل آباد مراجعه کرده و از آنجا با سرویس های موجود در ترمینال به شاندیز مراجعه کنید. در صورتی که قصد مراجعه به شهر ییلاقی شاندیز را دارید پیشنهاد می کنیم رستوران ارم شاندیز را نیز جز گزینه های خود در نظر بگیرید.
آدرس: مشهد شاندیز، پدیده شاندیز
تلفن: ۰۵۱۳۴۲۸۱۷۰۱

رستوران قصر هدیش مشهد

mashhad-resturant

رستوران قصر هدیش مشهد بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی را با کیفیت و قیمت بالا سرو می کند.
آدرس: مشهد - انتهای بلوار جانباز - تقاطع بلوار فرامرز عباسی - جنب مجتمع تجاری کیان سنتر - رستوران قصر هدیش مشهد
تلفن: ۰۵۱۳۶۰۹۱۷۷۳

رستوران باران مشهد

mashhad-resturant

مجموعه رستوران های باران مشهد مکانی مناسب برای برپایی مهمانی ها، جشن ها و قرارهای مهم است و در این رستوران انواع غذاهای فرنگی با تشریفات خاص انگلیسی و فرانسوی سرو می شود. غذای ایرانی نیز در منوی این رستوران وجود دارد و کیفیت غذا و سرویس دهی و فضای داخلی این مجموعه بسیار عالی و خوب است.
آدرس: مشهد - ابتدای جاده شاندیز - مقابل پارک آبی موج های خروشان (ایرانیان) - مدرس ۱ - مجموعه رستوران های مجلل و بین المللی باران
تلفن: ۰۵۱۳۵۵۹۳۷۱۰

رستوران هتل درویشی مشهد

mashhad-resturant

رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

رستوران روف گاردن در طبقه بالای لابی هتل قرار دارد، این رستوران هتل درویشی انواع غذاهای آسیایی و فرنگی با سس های مخصوص سرو می شود. فضای این رستوران بسیار زیبا و سرسبز است.

رستوران برکه هتل درویشی مشهد

رستوران برکه در فضایی بسیار جذاب و طبیعی همراه با آب روان که تلفیقی از فضایی سنتی و مدرن با قلیان، میوه و نوشیدنی های سنتی و ... پذیرای مسافران و مهمانان است.

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد

رستوران فیروزه هتل درویشی مشهد با چیدمانی خاص و الهام گرفته از معماری اسلامی فضایی زیبا و خاص برای صرف غذاهای لذیذ ایتالیایی این رستوران در اختیار مهمانان قرار داده است.

رستوران مراکشی هتل درویشی مشهد

رستوران مراکشی در طبقه پایینی و در انتهای بازارچه هتل درویشی قرار دارد. غذاهای بسیار تند این رستوران همراه با برنج های دم کرده و در ظروف خاص سرو می شود.

رستوران آتریوم هتل درویشی مشهد

در انتهای لابی هتل درویشی رستوران آتریوم با سقف شیشه ای قرار دارد که غذاهای ایرانی سرو می کند. آدرس: مشهد - بلوار امام رضا - بین امام رضا ۲۸ و۲۶ - رستوران های هتل درویشی
تلفن: ۸۰۸۰

رستوران کترینگ رضایی شعبه میدان آزادی (فلکه پارک)

آدرس: میدان آزادی (پارک)
تلفن: ۰۵۱۳۶۰۹۴۷۷۷ و ۰۵۱۳۶۰۹۲۴۴۴
کترینگ رضایی چهارمین شعبه رستوران های رضایی است که با نام تجاری جوجیکو در طبخ و توزیع غذا به مردم و گردشگران مشهد خدمت رسانی می کند و در این شعبه جوجه با شیوه نوین طبخ و بسته بندی می شود.

رستوران رضایی شعبه خیابان آبکوه

آدرس: مشهد - خیابان آبکوه - تقاطع آبکوه و کلاهدوز - نبش تقاطع
تلفن: ۰۵۱۳۸۴۴۲۰۰۰
سومین شعبه رستوران رضایی و از شعبات با کیفیت این رستوران می باشد که با سه سالن در خیابان آبکوه به مشتریان خدمات ارائه می کند.

رستوران رضایی شعبه خیابان دریادل

آدرس: مشهد - اواسط خیابان دریادل
دومین شعبه رستوران رضایی که در پی موفقیت شعبه اول در سال ۱۳۵۷ تاسیس گردید. چند سالی است ساختمان قدیمی این شعبه بازسازی و ظرفیت سالن آن افزوده شده است. در این شعبه خدمات غذای بیرون بر هم ارائه می گردد. از ویژگی های این رستوران سرویس دهی ناهار تا دیر وقت و ساعت ۱۷ می باشد که با توجه به نزدیکی به ایستگاه راه آهن مشهد برای مسافران نیز گزینه خوبی محسوب می گردد.

چلوکبابی رضایی (یاس)

اولین شعبه رستوران رضایی با بیش از 55 سال سابقه با نام چلوکبابی یاس تاسیس شد و به علت کیفیت خوب کباب های آن به سرعت مشهور گردید.
آدرس: مشهد - خیابان فداییان اسلام (نخریسی)

رستوران رضایی شعبه میدان تلویزیون

جدیدترین شعبه رستوران رضایی مشهد در فضایی شیک جنب میدان تلویزیون (شهید منتظری) افتتاح شده است.
آدرس: مشهد - جنب میدان تلویزیون - ابتدای بلوارشهید منتظری - بعد از پمپ بنزین

رستوران راستگو مشهد

این رستوران دارای غذاهای بسیار با کیفیت و سرویس دهی خوب می باشد.
آدرس: مشهد - بلوار وکیل آباد - بعد از پل هاشمیه - بین وکیل آباد۲۳ (سید مرتضی) و ۲۵ (مفید)
تلفن: ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۶ و ۰۵۱۳۶۰۱۶۶۹۸

رستوران مدائن مشهد

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که غذاهای بسیار با کیفیت ارائه می دهد.
آدرس: مشهد - بلوار احمد آباد - اول عدالت تلفن: ۰۵۱۳۸۴۰۲۳۳۸

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
  • فرشته بهاری جمعه ۲۲ دی

    رستوران پسران کریم و ارم شاندیز واقعا فوق العاده هستند ولی برخورد پرسنل ارم شاندیز چندان تعریفیز نیست و پسران کریم از همه لحاظ خوبه و اما رستوران معین درباری واقعا بد بود برنجش ایرانی و خارجی قاطی بود که بیشترش خارجی بود کیفیت کباب ها هم اصلا خوب نبود البته من شعبه خ پاسدارن مشهد رو رفتم اصلا راضی نبودیم و به خودشون هم گفتیم واقعا متاسفم.

  • مهدی اعتمادی دوشنبه ۳ خرداد

    من تمام این رستورانهارو رفتم اگر غذایی لذیذ میخواید به ترتیب پسران کریم - ناهارخوران شاندیز - ارم شاندیز و معین درباری برید اگه فضای باغی میخواید برید ناهارخوران اگه جای لوکس، برید درویشی و هدیش

استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info