زیباترین جزایر تایلند

تایلند یکی از زیباترین و پرجاذبه ترین مقاصد گردشگری در دنیا است. کوه های سر به‌ فلک کشیده، معابد تاریخی و باشکوه و چشم‌ اندازهای ساحلی بی نظیر باعث شهرت و محبوبیت تایلند شده است. سفر به تایلند بدون حضور در یکی از جزایر زیبای این کشور ، کامل نخواهد بود.

  • تعداد بازدید: 3027
  • ارسال در تاریخ: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

زیباترین جزایر تایلند

جزایر آرامش بخش ترین و زیباترین مکان ها در طبیعت هستند. برخی از جزایر آنقدر زیبا هستند که نمی توان وصفشان نمود. تایلند کشوری است با جزایر زیبا و دل فریب و همین امر باعث شده تور تایلند از آن دست مقاصدی باشد که باید حتما برای یک بار هم که شده به آن سفر کرد. اما ممکن است انتخاب بهترین مقصد از بین صدها جزیره برای یک گردشگر سخت ترین کار باشد، چرا که این کشور، صدها جزیره ی استوایی بی نظیر دارد. پس اگر قصد سفر به تایلند را دارید و با انتخاب یک تور مسافرتی مناسب، سفری به یادماندی را برای خود و خانواده تان را رقم بزنید. در اینجا ما به معرفی 5 جزیره زیبای تایلند می پردازیم و شما میتوانید با یک تور ارزان به این جزایر رویایی سفر کنید.

KOH SAMUI

جزیره کو ساموی

کو ساموی که در خلیج تایلند قرار گرفته، بزرگترین جزیره ی تایلند است. این جزیره بخاطر سواحل زیبا، چشم انداز کوهستانی، تفریحات متنوع، فرصتهای خرید و غذای خوشمزه اش مشهور است. سواحل کو ساموی با حاشیه ای از نخلزارها، در سراسر جهان شهرت دارند.

KOH SAMUI
سایت های هالیدی همه روزه به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران عزیز می باشد.

معبد بزرگ بودا در ساحل شمالی، مشهورترین مشخصه ی کو ساموی است. مجسمه ی ۱۲ متری طلایی بودا را می توان از مایلها دورتر دید. برای عبور از جنگلهای زیبای کو ساموی یک جیپ بگیرید. یک چنین سواری ای منظره ی نزدیکتری از جنگل ها، دره ها، دریاچه ها و آبشارهای کوچک برای شما فراهم می کند. آبهای تمیز کو ساموی، بهترین فرصتهای غواصی ، قایقرانی با کایاک ، جت اسکی و شنا کردن را فراهم می کند.

koh tao

جزیره کو تائو

نام کو تائو، به معنی جزیره ی لاک پشت است، این نام بخاطر شکل لاک پشتی این جزیره است. این جزیره ی کوچک در بخش شرقی تایلند قرار دارد. کو تائو، بخاطر مراکز غواصی افسانه ای آن مشهور است. بیش از ۲۰ نقطه ی غواصی در این جزیره وجود دارد. زیر آبهای تمیز، دنیای زیبای زیرآب کو تائو قرار دارد. سواحل کو تائو، با دنباله ی بلندی از ماسه های سفید، آکواریوم زیبای آبی و حیات دریایی جالب، قطعاٌ بهترین سواحل استوایی در جهان هستند.

koh tao
قایق سواری، در کو تائو را از دست ندهید. تقریبا همه ی سواحل کو تائو، خدمات قایق سواری را ارائه می کنند. در اینجا هم قایق های قدیمی کشیده و هم قایقهای کوچک وجود دارد. کو تائو، بهشتی از تفریحات شبانه خیره کننده است. می توانید در آنجا از موسیقی و ورزش های زنده در سواحل لذت ببرید. چشم انداز تپه ای کو تائو، مسیرهای پیاده روی جالبی را برای گردشگران ارائه می کند. پیاده روی در سربالایی تپه برای منظره ی صخره ای فراگل در روستای سائیر، مشهورترین آنها است. شما می توانید گلهای وحشی زیبا، حیوانات و صخره های بزرگ را در مسیر این پیاده روی ببینید. از آن بالا، می توانید از منظره ی مهیج روستای سائیر نیز لذت ببرید.
kopoda

جزیره کوپودا

جزیره کوپودا جزیره آهکی کوچک اما زیبایی که در ایالت کرابی در سواحل جنوبی تایلند قرار دارد. این جزیره با ساحل ماسه ای سفید و با چشم اندازهای منحصر به فرد محاصره شده است.کوپودا، یک جزیره آرام و ساکت است، که جمعیت زیادی ندارد. مکانی کاملا مناسب برای استراحت و دیدن مناظر شگفت انگیز است. ساحل ماسه ای سفید در یک کیلومتری این جزیره قرار دارد و بخاطر آبهای آبی شفاف کریستالی اش معروف است.

kopoda
اینجا بهشتی برای شناگران و آنهایی که حمام آفتاب می گیرند است. همچنین می توانید از پیاده روی، قایقرانی با کایاک و غواصی در این آب های زیبا لذت ببرید. یکی از بهترین مکانها برای لذت بردن از نور آفتاب در تایلند همین جزیره است . شما می توانید با یک تور مسافرتی مناسب سفر خاطره انگیزی را برای خود بسازید.
kolip

جزیره کولیپ

جزیره کو لیپ، جزیره کوچکی است که در ایالات ساتون در بخش جنوبی تایلند واقع شده است. اینجا، جزیره ای بدون خودرو است و می توان بخاطر کوچک بودن جزیره، پیاده آن را طی کرد. سه ساحل عمده در این جزیره وجود دارد که شامل ساحل پاتایا نیز می شود. از هر نقطه ی این جزیره، می توان در عرض ۳۰ دقیقه به این ساحل رسید. این سواحل، بخاطر آبهای تمیز، زلال و کم عمق شان مشهور هستند. کو لیپ، گزینه های متعددی از غواصی و تفریحات آبی را فراهم می کند. آبهای کم عمق این جزیره نیز فرصت های عالی برای مبتدیان ارائه می کند تا غواصی یا شنا کردن را بصورت ایمن بیاموزند. می توانید با انتخاب

تور تایلند یک سفر خاطره انگیز داشته باشید.
ko phi phi

جزیره کو فی فی

کو فی فی، مجمع الجزایر زیبایی در ایالت کرابی تایلند است که در برگیرنده ی شش جزیره ی زیبای کو فی فی دان، کو فی فی لی، کو یانگ، کوی مای فای، کو پای و کو بیدا نوک می باشد. با سواحل تماشایی، ساختارهای سنگی خیره کننده و نقاط غواصی در سطح جهانی، کو فی فی واقعاً یکی از زیباترین مناطق برای بازدید در زندگی شما خواهد بود. کو فی فی دان، بزرگترین جزیره ی مجمع الجزایر فی فی است. این جزیره، بخاطر سواحل زیبا و صخره های خیره کننده اش مشهور است. زیباترین مکان در فی فی دان، با ۱۰۰ متر طول مسافت، سد شنی باریکی است که دو خلیج زیبای جزیره به نام خلیج تانوم و خلیج تونسای را به هم مرتبط می کند. زیبایی خیره کننده خلیج مایا در جزایر کو فی فی له، شاید زیباترین نقطه در کل مجمع الجزایر فی فی باشد.

ko phio phi
لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.hiholiday.ir مراجعه بفرمایید.

جزیره کوی پای در مجمع الجزایر فی فی را از دست ندهید. جزایر فی فی با آبهای گرم، حیات دریایی فراوان و تنوعی از مرجانهای زیبا در میان بهترین نقاط غواصی در جهان قرار دارند. برج تون سای درکوه فی فی دان، یک نقطه ی صخره نوری در سطح جهانی است که شما نمی خواهید آن را از دست بدهید. مبتدیان می توانند اصول کوهنوری را از استادان مجرب در برج تون سای آموزش ببینند.

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info