صدور مجوز بیش از ۹۰ هزار پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده تابستانی

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پروازهای تابستانی امسال خبر داد و گفت: مجوز بیش از ۹۰ هزار و ۵۵۰ سورتی پرواز به صورت برنامه ای و فوق العاده برای این ایام صادر شده است.

  • تعداد بازدید: 1680
  • ارسال در تاریخ: ۷ تیر ۱۳۹۶
  • بروزرسانی: ۷ تیر ۱۳۹۶

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی این سازمان اظهارداشت: در مجموع بیش از ۹۰ هزار و ۵۵۰ پرواز به صورت برنامه ای و فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برنامه ریزی شده که از این تعداد ۶۲۹۶۰ پرواز برنامه ای، ۲۳۶۸ پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و ۱۹۸۷۰ پرواز برنامه ای و ۵۳۵۷ پرواز فوق العاده در مسیرهای بین المللی است.

شرکت های هواپیمایی ملزم هستند به منظور سهولت دسترسی به نرخ های بلیت پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی خود و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان و انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم شده است، بر لزوم اهتمام بیشتر شرکت های هواپیمایی و مراکز توزیع بلیت هواپیما به توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.

سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می داند.

وی با بیان اینکه اکیپ های نظارتی در ایام تابستان افزایش می یابد، تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت های دقیق بر فروش بلیت هواپیما به خصوص در ایام پیک سفرها که تقاضا در این بخش بالاست، تلاش می کند بررسی های جامعی داشته و نظارت های بیشتر و منسجم تری اعمال کند.

جعفرزاده در پایان از متقاضیان خرید بلیت هواپیما خواستار شد: نسبت به تهیه بلیت هواپیما از مراکز و سایت های غیر مجاز خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و فروش بلیت خارج از نرخ ارائه شده توسط شرکتهای هواپیمایی از سوی دفاتر خدمات مسافرت هوایی دارای مجوز بند الف می توانند از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اقدام و یا در صورت لزوم با شماره تلفن های ۲۲۹-۳۲۹-۶۶۰۷۸۷۰۰ دفتر رسیدگی به شکایت آنها اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info