فاصله تهران تا دیگر شهرهای ایران

آسانترین راه سفر داخلی خرید بلیط هواپیما است که بیشتر برای مسافت های طولانی توصیه میشود. راه دیگر سفر با تورهای مسافرتی و یا ماشین شخصی است. در اینجا، فاصله تهران تا مشهد ، فاصله تهران تا کیش ، تهران تا قشم ، تهران تا شیراز ، تهران تا بندر عباس ، تهران تا تبریز ، تهران تا اصفهان ، تهران تا رامسر و تهران تا یزد را در اختیار شما قرار میدهیم. به عنوان مثال :
فاصله تهران تا مشهد با قطار ، فاصله تهران تا مشهد با هواپیما ، فاصله تهران تا مشهد با ماشین شخصی

  • تعداد بازدید: 6862
  • ارسال در تاریخ: ۱۱ تیر ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۱۷ مهر ۱۳۹۸
  • میانگین مطالعه: 12 دقیقه

یکی از بزرگترین مزیت های دنیای امروز نسبت به گذشته کم کردن فاصله هاست. در گذشته سفرها بسیار طاقت فرسا و مشکل بود ولی امروزه تنها داشتن اراده و زمان و البته کمی پول! شما را به مقصدتان می رساند. سفر امروزه به دلیل وجود  تورهای مسافرتی بسیار لذت بخش تر و دست یافتنی تر از گذشته است و  "های هالیدی" تمام تجربه و تلاش خود را به کار میگیرد تا با اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میدهد سفری بهتر داشته باشید.
در نظر داشته باشید که هر کدام از وسایل نقلیه را که برای سفر انتخاب کنید، شرایط آب و هوایی و جاده ایی و عوامل دیگر در زمان سفر شما تاثیرگذارند به همین علت تمام زمان های اعلام شده حدودی در نظر گرفته شده است.
توجه داشته باشید که با استفاده از بلیط های لحظه آخری میتوانید سفری ارزان تر داشته باشید.

فاصله تهران تا مشهد

مشهد مقدس برای ما ایرانی ها زیارتگاهی است که فصل سرما و گرما نمی شناسد و همواره پر از بازدید کننده است. برای رسیدن به مشهد اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 888 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به مشهد برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 12 تا 14 ساعت به مشهد می رسانند. قطارها نیز به دو دسته سریع السیر و عادی تقسیم می شوند که شما را در حدود 8 تا 11 ساعت به مشهد می رسانند. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 9 تا 10 ساعت به مشهد می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به مشهد هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود 1.5 ساعت بعد به مشهد می رسید.

فاصله تهران تا کیش

کیش یکی از شهرهای ساحلی پرطرفدار ایران است بخصوص در زمستان و پاییز و حتی اویل بهار بازدیدکنندگان زیادی دارد. برای رسیدن به کیش اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 1595 کیلومتر زمینی و 1052 کیلومتر هوایی را باید طی کنید که می توانید از طریق ماشین سواری و هواپیما به کیش برسید.
سفر زمینی به کیش از تهران یا از هر جای دیگری که باشد به دو بندر چارک و آفتاب ختم می شود و از آنجا با سفر دریایی به کیش می رسید. با ماشین های سواری در حدود 14 تا 18 ساعت به بندرعباس و پس از آن در حدود 2 تا 3 ساعت به بندر چارک یا آفتاب می رسید که از بندرآفتاب تا کیش یک سفر دریایی 18 کیلومتری حدود 1 ساعت پیش رو دارید و از بندر چارک تا کیش یک سفر دریایی 32 کیلومتری حدود 2 ساعت پیش دارید. بهترین و سریعترین راه رسیدن به کیش هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود '1.50 ساعت بعد به کیش می رسید.


https://hiholiday.ir/flight

فاصله تهران تا رامسر

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمالی است که شامل دریا و جنگل و امکان تفریحی، گردشی و  دیدنی بسیاری است. برای رسیدن به رامسر اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 276 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به رامسر برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 4 تا 5 ساعت به رامسر می رسانند. قطار مستقیم تا رامسر وجود ندارد و شما در حدود 7 تا 8 ساعت به قائم شهر و پس از آنجا باید به رامسر بروید. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 3.5 تا 405 ساعت بعد به رامسر می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به رامسر هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود 50 دقیقه بعد به رامسر می رسید. البته مسیر زمینی رامسر نیز بسیار دیدنی و سرسبز است.

فاصله تهران تا بندرعباس

بندرعباس شهری که به تجارت و خرید و فروش معروف است و غذاهای لذیذش همگان را به سمت خود جذب می کند. برای رسیدن به بندرعباس اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 1286 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به بندرعباس برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 13 تا 15 ساعت بعد به بندرعباس می رسانند. قطارهای عادی شما را در حدود 14 تا 15 ساعت به بندرعباس می رسانند. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 12.5 تا 13.5 ساعت به بندرعباس می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به بندرعباس بدون شک هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود 2 ساعت بعد به بندرعباس می رسید.


https://hiholiday.ir/flight

فاصله تهران تا شیراز

شیراز شهری که جاذبه هایش به گونه ای است که مانند یک آهنربای زیبا بازدیدکنندگان را به سمت خود جذب میکند. برای رسیدن به شیراز اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 935 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به شیراز برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 11 تا 12 ساعت به شیراز می رسانند. قطارهای عادی شما را در حدود 14 تا 15 ساعت به شیراز می رسانند. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 8.5 تا 9.5 ساعت به شیراز می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به شیراز هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما شیراز در حدود 1.5 ساعت بعد به مقصد می رسید.


فاصله تهران تا قشم

قشم جزیزه ای بکر و زیبا که ارزش دیدن این جزیره زیبا هزاران هزار بار به مسافت طولانی که طی می کنید ارجحیت دارد. برای رسیدن به قشم اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 1400 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به قشم برسید.
سفر زمینی به قشم از تهران یا از هر جای دیگری که باشد به بندرعباس یا بندرپل ختم می شود و از آنجا با سفر دریایی به قشم می رسید. با ماشین های سواری در حدود 14 تا 18 ساعت به بندرعباس و در همین حدود نیز به بندرپل میرسید یک سفر دریایی حدود 50 دقیقه ای برای رسیدن به قشم و حدود 1.5 ساعت برای رسیدن به درگهان پیش رو دارید. قطارهای عادی شما را در حدود 14 تا 15 ساعت به بندرعباس می رسانند و پس از آن باید به اسکله شهید حقانی رفته و اتوبوسهای دریایی که شما در حدود 50 دقیقه بعد به قشم و حدود 1.5 ساعت بعد به درگهان میرسانند را سوار شوید. بهترین و سریعترین راه رسیدن به قشم هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود '1.50 ساعت بعد به قشم میرسید.

 

https://hiholiday.ir/flight

فاصله تهران تا یزد

یزد شهر خانه های تاریخی و کوچه پس کوچه های خشتی و شبهای پرستاره که همگان را محو تماشای خود کرده است. برای رسیدن به یزد اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 630 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به یزد برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 7 تا 8 ساعت به یزد می رسانند. قطارهای عادی شما را در حدود 11 تا 12 ساعت به یزد می رسانند. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 6.5 تا 7.5 ساعت به یزد می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به یزد هواپیماست شما با گرفتن بلیط هواپیما در حدود '1.15 بعد به یزد می رسید.


فاصله تهران تا تبریز

تبریز شهری که به دلیل داشتن هوای خنک و مطبوع و مناظر متنوع شهری و روستایی و آثار تاریخی پرطرفدار است. برای رسیدن به تبریز اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 630 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به تبریز برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 6.5 تا 7.5 ساعت به تبریز می رسانند. قطارهای عادی شما را در حدود 11 تا 12 ساعت به تبریز می رسانند. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 5.5 تا 6.5 ساعت به تبریز می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به تبریز هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود '1.15 ساعت بعد به تبریز می رسید.



فاصله تهران تا اصفهان

اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران که به علت داشتن آثار باستانی متعدد پربازدیدترین شهر ایران محسوب می شود. برای رسیدن به اصفهان اگر از تهران عازم باشید بدانید که حدود 450 کیلومتر را باید طی کنید که می توانید از طریق اتوبوس، قطار، ماشین سواری و هواپیما به اصفهان برسید.
اتوبوس ها دو نوع معمولی و ویژه (VIP) هستند که شما را در حدود 6 تا 7 ساعت به اصفهان می رسانند. قطارهای سریع السیر اصفهان تا سال 1400 راه اندازی می شوند ولی هم اکنون قطارهای عادی شما را در حدود 9 تا 10 ساعت به اصفهان می رسانند. ماشین های سواری نیز شما را در حدود 4.5 تا 5.5 ساعت به اصفهان می رسانند. بهترین و سریعترین راه رسیدن به اصفهان هواپیماست شما با خرید بلیط هواپیما در حدود 50 دقیقه بعد به اصفهان می رسید.



این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info