لنکاوی جزیره طلسم شده مالزی را چقدر می شناسید

خارج از ساحل KEDAH مالزی، مجموعه ای از 99 جزیره در قالب لنکاوی وجود دارد که گلچینی است از سواحل زیبا، جنگل های حرا مملو از گونه های مختلف گیاهی و جانوری، مراکز خرید فوق العاده ارزان و البته افسانه های شگفت انگیز.

  • تعداد بازدید: 7253
  • ارسال در تاریخ: ۲۶ تیر ۱۳۹۵
  • بروزرسانی: ۱۴ مهر ۱۳۹۸

پیشنهاد می کنیم در طول سفر به مالزی حتما از جزیره لنکاوی دیدن کنید. برای جدیدترین تور مالزی نظیر تور لحظه آخری، سری به  تور مسافرتی های هالیدی  بزنید.

جاذبه های گردشگری لنکاوی مالزی

خودرو اجاره کنید و از تماشای مناظر زیبا و شالیزارهایی لذت ببرید که در امتداد جاده ایی قرار دارد که دور تا دور جزیره لنکاوی کشیده شده است.  از کنار خانه های چوبی روستایی که از نخل ساخته شده بگذرید، سوار تله کابین به قله کوه MATCICANG می رسید که دومین کوه بلند لنگاوی است.

از دیگر جاذبه های گردشگری لنکاوی مالزی می توان به شالیزار BURNT RICE، چشمه های آب گرم، TELEGATUJU (هفت چشمه)، ساحل BLACKSAND اشاره کرد. همچنین می توانید با تور دریایی از TASIK DAYANG BUNTING (دریاچه زن باردار)، GUA CERITA (غار داستان ها) و GUA LANGSIR (غار پرده) دیدن کنید.

Langkawi-Malaysia

پیاده روی در جنگل های بکر لنکاوی را از دست ندهید. جنگل هایی که بیشتر مساحت جزیره لنکاوی را به خود اختصاص داده اند. همچنین می توانید با قایق از جنگل های حرا دیدن کنید.

امکان غواصی و گلف در هتل های 5 ستاره لنگاوی برای شما مهیاست.

دنیای زیرآب جزیره لنگاوی را با تونل زیردریایی لنکاوی که از میان آکواریومی غول پیکر می گذرد، تجربه کنید.

برخلاف باور عموم، درآمد مردم لنکاوی صرفا منحصر به صنعت گردشگری نیست بلکه کشاورزی و ماهیگیری حرفه
عمده مردم لنکاوی است.

سفر به لنکاوی مالزی

سفر به لنکاوی با کشتی مسافربری

Langkawi-Malaysia

برای سفر به لنکاوی می توانید از کشتی های مسافربری بندر KUALA KUDAH استفاده کنید که از ساعت 7 صبح تا 6 بعدازظهر در بندر حاضر هستند و این مسافت را در عرض یک ساعت و نیم طی می کنند. همچنین می تواند سفر به لنکاوی در 45 دقیقه از KUALA PERLIS و بندر SATUN تایلند تجربه کنید.

سفر به لنکاوی با هواپیما

Langkawi-Malaysia

ایرلاین هایی نظیر AIR ASIA , MALAYSIA AIRLINES دوبار در روز پرواز به لنکاوی از کوالالامپور  و  ایرلاین های TURKISH, GATAR, AIRASIA و ... پرواز مستقیم تهران به لنکاوی دارند.

image

درباره مالزی مهد تمدن و طبیعت بکر آن بیشتر بدانید

  • تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
ریشه های محکم سنت کوالالامپور را زمانی درک می کنید که مدیران مالزیایی را در زمان جشنواره ها و یا در بازارهایی که با هتل های لوکس و برج های تجاری احاطه شده اند،با لباس های سنتی می بینید اطلاعات بیشتر در ادامه...

افسانه های جزیره لنکاوی

Langkawi-Malaysia

افسانه های LANGKAWI با تاریخ آن در هم آمیخته است. در جزیره LANGKAWI از هر کس بپرسید افسانه غم انگیز ماهسوری را برایتان تعریف می کنند که به باور بومیان LANGKAWI را تا هفت نسل دچار نفرین کرده است.

با وجود اینکه 7 نسل از ساکنین جزیره لنکاوی گذشته است ولی بومیان هنوز معتقدند رفاه و نعمت موجود در لنکاوی و از بین رفتن این نفرین اصلا تصادفی نیست. رد این افسانه اسرار آمیز را بیشتر می توان در MAHSURI’S MUUSOLEUM (جایی که گفته می شود ماهسوری دفن شده است) احساس کرد.

این مقاله به صورت تخصصی در های هالیدی تهیه گردیده و هرگونه انتشار و کپی برداری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
منبع:مرجع گردشگری های هالیدی

نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info