مارماریس جزیره ای زیبا در دل مدیترانه

مارماریس یکی از مقاصد گردشگری ترکیه است که در جنوب غربی این کشور قرار دارد. مارماریس از شمال به خلیج گکوا و از جنوب با دریای مدیترانه ارتباط دارد. قدمت مارماریس به شش قرن قبل از میلاد مسیح برمیگردد و جزء پر بازدیدترین شهرهای ترکیه محسوب می شود. مارماریس دارای آب و هوای مدیترانه ای است و هوای تابستان آن گرم و مرطوب و زمستان آن بارانی و خنک است.

  • تعداد بازدید: 3238
  • ارسال در تاریخ: ۶ بهمن ۱۳۹۷
  • بروزرسانی: ۷ بهمن ۱۳۹۷

درباره مارماریس

مارماریس به دلیل وجود پوشش گیاهی گرمسیری دارای طبیعتی بسیار زیبا است ، علاوه برآن وجود نوار ساحلی با صخره های بزرگ ، مارماریس را تبدیل به یکی از زیباترینجاذبه های گردشگریترکیه کرده است. مارماریس شهری پرجنب و جوش است و شبهای شلوغ و زنده ای دارد. دسترسی به تمام امکانات از جمله مراکز خرید ، هتبل ها و سواحل بسیار آسان است و نیازی به صرف هزینه زیاد برای حمل و نقل در شهر ندارید و اکثر توریست ها را در حال پیاده روی در سطح شهر میبینید. از تفریحات پر طرفدار مارماریس سافاری و پاراگلایدر و قایق سواری است.

Marmaris
Marmaris

دیدنی های مارماریس

بندر مارماریس:

بندر مارماریس برای پیاده روی و لذت بردن از موسیقی خیابانی و همچنین خرید مناسب است. سالیانه گردشگران بسیار زیادی از بازارهای این بندر اجناس مورد نظر خود را با قیمتی ارزان تهیه میکنند. رستوران هایی که در این مسیر قرار دارند دارای کیفیت غذایی بسیار بالایی هستند .

جزیره کلئوپاترا:

جزیره کلئوپاترا جزیره ای کوچک در خلیج گوکوا است و فاصله آن با مارماریس 18 کیلومتر است. ساحل این جزیره زیبا مملو از صدف های دریایی است و گفته می شود شن های ارگانیک ساحل کلئوپاترا بطور اختصاصی از دریای سرخ برای کلئوپاترا آورده شده است. و به همین دلیل این ساحل به دلیل ارزش ماسه هایش تحت نظر است.

Marmaris
مقبره های صخره ای کاریان:

تورهای مسافرتی مارماریس این مکان تاریخی زیبا را جزء اولین مقاصد گردشگری خود قرار میدهند.مقبره های کاریان که به طرز شگفت انگیزی در دل صخره ها وجود دارند و به زیبایی حکاکی شده اند یکی از اولین جاهایی ست که در تور مارماریس باید به آن سر بزنید. به دلیل اینکه این مقبره ها جزء آثار باستانی و میراثی تاریخی و ارزشمند هستند ، شما اجازه ندارید به آن نزدیک شوید و متاسفانه باید از راه دور در قایق از تماشای آن لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آخرین تورهای مسافرتی مارماریس و همچنین تهیه بلیط لحظه آخری به سایت www.Hiholiday.ir مراجعه نمایید.
Marmaris
ساحل ایچملر:

ساحل ایچملر با وجود صخره های اطرافش طبیعتی فوق العاده دارد و یکی از زیباترین و معروفترین سواحل مارماریس به شمار می آید. این ساحل با شنهای نرم و آبی زلال و کم عمق مکان مناسبی برای تفریح خانواده ها می باشد. تماشای غروب آفتاب در ساحل ایچملر تجربه ای فراموش نکردنی برایتان خواهد بود.

فواره های رقصان:

فواره های رقصان در میدان جوانان 19 می مارماریس قرار دارد. دسترسی به این میدان بسیار ساده است و شما همزمان میتوانید از مراکز خرید اطراف میدان نیز استفاده کنید. فواره های این میدان در شب با بازی موسیقی و رنگ و نور بسیار دیدنی هستند.

پارک های آبی مارماریس:

در مارماریس سه پارک آبی با استانداردهای جهانی از نظر ایمنی و بهداشت وجود دارد. معروفترین آن ها پارک آبی مارماریس است که دارای تفریحاتی منحصر به فرد و هیجان انگیز است. مطمعنا از تک تک لحظاتی که در این پارک سپری میکنید لذت خواهید برد.

Marmaris
کوه های مارماریس:

کوه های مارماریس برای کوهنوردی بسیار مناسب هستند و شما میتوانید از تماشای شهر از بالای کوه ها لذت ببرید. کوه های ماماریس بسیار زیبا هستند و تورهای کوهنوردی زیادی برای آن وجود دارد که میتوانید با آن ها همراه شوید. در طول مسیر پیاده روی خود شاهد آبشارهایی که در دل کوه قرار دارند خواهید بود.

دالیان:

دالیان منطقه ای تاریخی در فاصله یک ساعتی مارماریس است و مکان مناسبی برای طرفداران قایق سواری است. سازه های تاریخی و مقبره های صخره ای از جاذبه های دیدنی دالیان هستند.

موزه و قلعه مارماریس:

قلعه تاریخی مارماریس مکان مناسبی برای طرفداران تاریخ است. این قلعه در دوره سلطان سلیمان برای دفاع از شهر بازسازی شده بود و در موزه آن آثار دوره امپراطوری عثمانی در آن جمع آوری شده است که میتوانید از بازدید آن لذت ببرید.

Marmaris
Marmaris
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info