مراحل اخذ ویزای آذربایجان

اخذ ویزای آذربایجان برای سفر به باکو و همچنین دیگر شهرهای آذربایجان امری ضروری به شمار می رود. ویزای آذربایجان را از سه روش ویزای الکترونیکی و ویزای حضوری و مهرشدن ویزا در مرز می توانید اخذ نمایید. در اینجا اخذ ویزای آذربایجان را به هر سه روش ویزای الکترونیکی آذربایجان , ویزای حضوری آذربایجان و ویزای مهر شده در فرودگاه را توضیح می دهیم.

  • تعداد بازدید: 3106
  • ارسال در تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
  • بروزرسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
  • میانگین مطالعه: 15 دقیقه

چگونه ویزای آذربایجان بگیریم؟

از آنجایی که باکو یکی از مقاصد گردشگری محبوب ایرانیان است تورهای باکو و ویزای باکو نیز بازار پر تقاضایی در ایران دارند. ویزای باکو یا همان ویزای آذربایجان را میتوانید از 3 طریق دریافت نمایید. 
برای سفر به باکو نیاز به اخذ ویزای آذربایجان را دارید که از سه روش ویزای الکترونیکی آذربایجان و ویزای حضوری آذربایجان و مهر شدن ویزا در مرز می توانید استفاده نمایید که ما هر سه روش را برای شما شرح خواهیم داد.

ویزای آذربایجان

✅ برای روش الکترونیکی اول به صورت آنلاین به سایت سفارت به آدرس evisa.gov.az  بروید فرم درخواست ویزا را تکمیل کنید یک قطعه عکس به همراه صفحه‌ی اول پاسپورت را که از قبل فایل آن را تهیه نمودید آپلود کنید و مبلغ بیست و چهار دلار (یا معادل ریالی آن) را به همان طریقی که در دستورالعمل سفارت وجود دارد، پرداخت کنید و تا سه روز کاری منتظر بمانید تا ویزای شما صادر شود.
✅ روش ویزای حضوری یا برچسبی این است که به سفارت آذربایجان در تهران می روید فرم درخواست ویزا را پر میکنید مبلغ بیست دلار (یا معادل ریالی آن) را پرداخت و ویزای خود را دریافت نمایید.
✅ برای روش سوم اگر شما از طریق زمینی به آذربایجان سفر کرده اید با در دست داشتن مدارک لازم در مرز ایران آذربایجان مامورین مرزی نیز می توانند برای شما ویزا صادر نمایند.


در تمامی این روش ها به خاطر داشته باشید که برای گرفتن ویزا پاسپورت شما باید حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد ویزای که برای آذربایجان می گیرید به مدت سه ماه اعتبار داشته و شما می توانید حداکثر تا یک ماه در آذربایجان با این ویزا اقامت داشته باشید. یادتان باشد حتما بیمه‌ نامه‌ی مسافرتی معتبر هم همراه خودتان داشته باشید و اگر از آژانس های معتبر، تورهای باکو را تهیه نمایید نیاز به انجام هیچ کدام از این کارها نیست و کاربران تورهای باکو در بهترین و سریعترین حالت این کار را برای شما انجام می دهند.

کنسولگری سفارت در تهران
تهران، نیاوران، خیابان شهید پورابتهاج، خیابان خداوردی، کوچه سیزدهم غربی، نبش کوچه شیرافکن، پلاک ۵
تلفن: ۲۲۲۹۱۱۴۴(۰۲۱) / آدرس پست الکترونیکی: az.embassy.tehran@gmail.com
ساعت پذیرش برای اخذ ویزا: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای آذربایجان

🔸 اصل گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار 
🔸 فرم تقاضای ویزای آذربایجان
🔸 دو قطعه عکس 3*4 رنگی با زمینه سفید
🔸 کپی گواهی بیمه پزشکی
🔸 فیش واریزی هزینه  صدور ویزای آذربایجان

ویزای الکترونیکی آذربایجان
نظرات کاربران
ثبت نظر مشاهده نظر ها
اولین نفری باشید که دیدگاه خود را ارسال می کند
استفاده از مطالب سایت ‌های هالیدی با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه نرم افزاری اکوتک می‌باشد. مرورگر پیشنهادی
شبکه گردشگری HiHoliday در آدرس های زیر معتبر بوده و وب سایت های دیگر با این نام کلاه بردار و مورد تایید این شرکت نمی باشند. HiHoliday.ir HiHoliday.org HiHoliday.net HiHoliday.info